Konfiguracja manualna dla zagranicznych Sieci

Najczęściej zadawane pytania na forum i odpowiedzi na nie. Polecamy na początek: podstawy -> www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=1118, defnicje bezprzewodowe -> www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=1896, test prędkości Internetu -> www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=548 oraz konfiguracja połączenia GPRS EDGE UMTS HSDPA -> www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=7211.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 11409
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Konfiguracja manualna dla zagranicznych Sieci

Postautor: Jaco » 2007-07-06, 23:16

http://www.tomtom.com/support/index.php ... D=3877&TT=


Jeśli by link już nie działał to proszę tu szukać: Tylko wybrane najistotniejsze fragmenty:
# Wprowadź nazwę punktu dostępu (APN)

Nazwę punktu dostępu można znaleźć w opcji APN na poniższej Liście ustawień lub uzyskać od operatora sieci komórkowej.

# Wprowadź Nazwę użytkownika i Hasło otrzymane od dostawcy usług telefonii komórkowej zgodnie z poniższą tabelą.

Jeśli Nazwa użytkownika i Hasło oznaczone są jako X, można pozostawić je puste.

# Adres IP powinien być zawsze uzyskiwany automatycznie.

# Nawet jeśli nie wskazano tego wyraźnie w pliku ustawień GPRS, adres DNS zazwyczaj może być przypisywany automatycznie. Zalecamy wybór opcji Automatycznie. Jeśli połączenie nie powiedzie się, można wybrać opcję Ręcznie i wpisać adresy serwerów w ustawieniach DNS 1 i DNS2.

# Ustawienie Kod wywołania dla sieci GPRS / UMTS to:*99#. W przypadku telefonów Siemens i Sony Ericsson, może być konieczne wprowadzenie kodu *99***1#.

# Skrypt logowania konstruowany jest następująco: at+cgdcont=1,"ip","Access point name","",0,0 Na przykład dla Vodafone NL Business to: at+cgdcont=1,"ip","office.vodafone.nl","",0,0

Uwaga: Sieci UMTS '3' nie wymagają Skryptu logowania. Z wyjątkiem niektórych modeli telefonów: Motorola A835, E1000, V975, C975, Sony Ericsson Z1010: AT+CGATT=0
Lista ustawień

Poniżej znajdują się znane nam ustawienia. Jeśli mimo wszystko połączenie się nie powiedzie, skontaktuj się z operatorem sieci i sprawdź poprawność ustawień.
Uwaga: Powyższe ustawienia nie mają nic wspólnego z funkcją zestawu głośnomówiącego. Nie możemy zagwarantować ich skuteczności w przypadku telefonów spoza listy kompatybilnych urządzeń.


Źródło: http://www.tomtom.com/support/index.php ... D=3877&TT=

[mod]
#230386
[/mod]
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Jaco, łącznie zmieniany 5 razy.

Wróć do „FAQ - zbiór odpowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości