Bramka VoIP - Nie działają połączenia wychodzące

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.
Reklama: Szukasz dostawcy internetu? Sprawdź https://isp.today/pl/ ogólnoświatowy katalog dostawców internetu.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
podgrzybek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2017-02-16, 20:27

Bramka VoIP - Nie działają połączenia wychodzące

Post autor: podgrzybek »

Witam serdecznie.

Jestem nowym użytkownikiem tego forum.
Ostatnimi czasy zmagałem się z konfiguracją bramek VoIP, gdzie napotkał mnie pewien problem.
Przejdę więc do rzeczy..
Posiadam dwie bramki VoIP - Linksys PAP2.
Podczas tej konfiguracji miałem styczność z bramkami VoIP po raz pierwszy. Instalacja oraz konfiguracja pierwszej bramki przebiegła bez problemu. Działają zarówno połączenia wychodzące oraz przychodzące.
Problem pojawił się podczas konfiguracji drugiej bramki. Konfiguracja, jak poprzednio przebiegła bez problemu - wszystko według zaleceń instrukcji. Po skonfigurowaniu bramki oraz "testach" sprawności telefonu, okazało się, że działają tylko połączenia przychodzące, natomiast nie ma możliwości wykonywania połączeń wychodzących.

Macie jakieś pomysły? Proszę o sugestie i rady.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Bramka VoIP - Nie działają połączenia wychodzące

Post autor: krystianb »

Na drugim telefonie nie masz czasem ustawionego wybierania impulsowego?
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
ODPOWIEDZ