Huawei E5577Cs-321 - port forwarding

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.
Reklama: Szukasz dostawcy internetu? Sprawdź https://isp.today/pl/ ogólnoświatowy katalog dostawców internetu.

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
BAD_COMMAND
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8
Rejestracja: 2016-01-16, 23:24

Huawei E5577Cs-321 - port forwarding

Post autor: BAD_COMMAND »

Dzień dobry,
Witam wszystkich forumowiczów :-)
Mam naprawdę nie lada problem z E5577. Potrzebuję koniecznie (wiem iż jest to możliwe) przekierować porty w routerze. Niestety owy router w wersji od T-Moblie nie ma takiej opcji. Próbowałem zmienić firmware ale wciąż "wywala" błąd. :cry: Mianowicie iż nie może ściągnąć oprogramowania. Może ktoś jest w stanie mi pomóc ponieważ za bardzo nie znam się na tym a na pewno robię coś nie tak :cry: Prawdę powiedziawszy nie wiem nawet który firmware jest prawidłowy tzn. posiada możliwość przekierowania portów i czy konieczne jest też wgranie WebUI? :( Jeszcze raz proszę o pomoc! :cwaniak:
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Huawei E5577Cs-321 - port forwarding

Post autor: dzejk »

Jaki firmware i jakie webui teraz posiadasz (chodzi o dokładne numery) ?
BAD_COMMAND
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8
Rejestracja: 2016-01-16, 23:24

Re: Huawei E5577Cs-321 - port forwarding

Post autor: BAD_COMMAND »

Tak więc posiadam aktualnie (chyba najnowsze):

Wersja oprogramowania modemu:
21.323.07.00.55

Wersja interfejsu www:
17.100.18.00.55
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26129
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Huawei E5577Cs-321 - port forwarding

Post autor: wojteks »

BAD_COMMAND pisze:Potrzebuję koniecznie (wiem iż jest to możliwe) przekierować porty w routerze.
Masz wykupione publiczne (zewnętrzne) IP?
Nie pomagam na PW!
BAD_COMMAND
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8