Witam serdecznie.
Nie wiem czy to jakieś fatum, czy routery tej firmy mnie nie lubią, ale po raz kolejny router zaczął mi fiksować.
(poprzedni zareklamowałem i zwrócono mi pieniądze).
Nowy router Tp-Link Archer AC1200 kupiony w Euro niecały miesiąc temu od dwóch dni ma jakiś problem z siecią 5Ghz.
Polega na tym, że żadne urządzenie nie może połączyć się z siecią 5Ghz.
Testowałem na kilku telefonach, laptopach, tv box'ie - i nic.
Zaczyna łączyć i po paru sekundach przestaje.
Raz na 100x połączyć się, ale gdy odejdę i sieć się rozłączy - to próba ponownego połączenia wygląda jak wyżej.
Robiłem reset routera - nic.
Nie wiem czy mam pecha do tej marki ale już mnie szlag trafia.
Może ktoś ma jakiś pomysł co można jeszcze zrobić?
TP-Link Archer AC1200 - żadne urządzenie nie może połączyć się z siecią 5Ghz
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 2009-04-01, 18:44
- Lokalizacja: Warszawa