Siema, kupiłem 2 tygodnie temu kartę sieciową pod USB TP-Link WN725N do komputera ze stopki. Niestety karta co kilka ponownych uruchomień komputera, ma problem z połączeniem się z siecią Wi-Fi, problem nie występuje za każdym razem. Wtedy nawet kliknięcie na przycisk połącz nic nie daje, ponieważ po kilku sekundach wyskakuje komunikat: "System Windows nie mógł nawiązać połączenia z siecią Huawei B525S".
Mój router to Huawei B525S z internetem domowym T-Mobile. Aby połączyć się przez tę kartę TP-Link z wi-fi, muszę odłączyć router od gniazdka i podłączyć go po kilku sekundach. Wyjmowanie karty sieciowej z USB i ponowne wkładanie jak i zmienianie portów nic nie daje. Przeinstalowanie sterowników, również nic nie dało. Dopiero restart routera pomógł. Żadne inne urządzenie, czyli 3 laptopy i kilka telefonów nie ma problemu z połączeniem się z tym routerem.
Jaki może być problem i jak go rozwiązać, macie jakieś pomysły? Jeśli potrzebujecie jeszcze jakiś informacji to piszcie, postaram się odpowiedzieć.
TP-Link WN725N - problem z połączeniem.
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2017-11-14, 17:56
TP-Link WN725N - problem z połączeniem.
PC
GPU: GIGABYTE GEFORCE GTX 750Ti 2GB OC
CPU: AMD PHENOM II x4 955 Black Edition + Freezer Pro7
MOBO: ASUS M4N68T-M
RAM: Kingston Hyper-X 1600 MHz CL9 2x4GB
PSU: SilentiumPC VERO L1 500W
SSD + HDD: GoodRam IridiumPro 240GB + Samsung SATAII 500GB
GPU: GIGABYTE GEFORCE GTX 750Ti 2GB OC
CPU: AMD PHENOM II x4 955 Black Edition + Freezer Pro7
MOBO: ASUS M4N68T-M
RAM: Kingston Hyper-X 1600 MHz CL9 2x4GB
PSU: SilentiumPC VERO L1 500W
SSD + HDD: GoodRam IridiumPro 240GB + Samsung SATAII 500GB