OPIS JAK SPRAWDZIĆ ILOŚĆ POZOSTAŁYCH DANYCH W OFP

Opracowania do FAQ autorstwa użytkowników forum i dyskusje o nich.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kkrzysiek1234
Stały użytkownik forum
Posty: 119
Rejestracja: 2010-04-15, 15:34
Lokalizacja: Ostrołęka

OPIS JAK SPRAWDZIĆ ILOŚĆ POZOSTAŁYCH DANYCH W OFP

Postautor: kkrzysiek1234 » 2010-06-03, 14:51

[center]ORANGE.PL[/center]


Problem 1
Nie mogę się zalogować

Gdy próbujemy zalogować się na stronie Orange przy pomocy Hasła i loginu z umowy pojawia nam się komunikat: Podałeś błędny login lub hasło. Sprawdź je i wpisz jeszcze raz.

Krok I
Musimy sprawdzić czy na umowie mamy podane właściwe hasło w tym celu bierzemy umowę i telefon. Dzwonimy pod numer 510-100-100 wybieramy oferty internetowe... rozmowa z konsultantem.

Krok II
Mówimy konsultantowi o sprawie pytamy się czy login i hasło są ok. Jeśli stwierdzi że nie podajemy mu odpowiednie dane osoby na którą jest umowa i on powinien nam odpowiedzieć.

Krok III
Sprawdzamy na stronie Orange.pl czy nowy login i Hasło działają


Problem 2
Gdy chce sprawdzić stan konta pojawia mi się komunikat: Przepraszamy ale informacje o dostępnych środkach są chwilowo niedostępne.


Krok I
Wchodzimy na stronę Orange.pl logujemy się i klikamy na zakładkę.
* Orange On-line
Jeśli zobaczmy komunikat:
Numer telefonu bez uprawnień do korzystania z aplikacji (brak numeru reprezentanta) dzwonimy pod numer 510-100-100 i wybieramy oferty internetowe... rozmowa z konsultantem.

Krok II

Podajemy konsultantowi dane login hasło... I swój numer telefonu on wszystko sprawdzi zapisze tam twój numer i powie że do 72 godzin powinno działać(nieraz aktywuje się od razu nieraz po 24 godzinach).

Krok III

Po tym czasie wchodzimy na Orange.pl logujemy się i wybieramy Orange on-line>Stan konta i pakietów powinny pokazać się dane w KB.

WAŻNE: STAN PAKIETÓW NIE POJAWIA SIĘ NA STRONIE KTÓRĄ WIDZIMY PO LOGOWANIU. TAM ZAWSZE INFORMACJE SĄ "CHWILOWĄ" NIEDOSTĘPNE.

ciach


[ Komentarz dodany przez: BliSki: 2010-06-03, 16:35 ]
Przenoszę do Opracowań FAQ.
Ostatnio zmieniony 2010-06-03, 15:30 przez kkrzysiek1234, łącznie zmieniany 1 raz.
Orange Freedom Pro (CDMA)/ Play Online (GPRS EDGE UMTS HSDPA)

Wróć do „FAQ - opracowania użytkowników, dyskusje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości