UWAGA! Wycofanie usług "Masz złotówkę masz nolimit na wszystko i do wszystkich" przez t-mobile/HEYAH

Informacje o nowościach dotyczących dostępu do internetu, usług operatorów/ISP związanych z tematyką forum oraz nowościach (sprzęt, oprogramowanie, technologie) dotyczących internetu.

Moderator: Moderatorzy

darekka
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 827
Rejestracja: 2011-11-02, 13:50
Lokalizacja: Łódzkie

UWAGA! Wycofanie usług "Masz złotówkę masz nolimit na wszystko i do wszystkich" przez t-mobile/HEYAH

Postautor: darekka » 2021-08-06, 15:22

30 lipca 2021 oerator sieć T-mobile / Heyah na swoich stronach :
( https://www.heyah.pl/zmiany ) oraz
( https://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/informacje-i-pomoc/cenniki-i-dokumenty/komunikat_30072021_1 )
NAPISAŁ :
"Ogłoszenie z dnia 30.07.2021 r. o zakończeniu świadczenia usług, określonych w regulaminie Warunki Oferty Promocyjnej „Bezpłatne Startery Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”.

Informujemy, że z dniem 01.10.2021 r. Heyah kończy świadczenie następujących opcji usługowych, przypisanych do pakietów startowych i określonych w regulaminie Warunki Oferty Promocyjnej „Bezpłatne Startery Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”:

1. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 1 dzień za 1 zł)
2. „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i pakiet Internetu” (wersja 7 dni za 7 zł)
3. „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”
4. „Rozmowy do wszystkich za darmo po doładowaniach”
5. „10 GB gratis! Co tydzień i na tydzień”.

Zgodnie z postanowieniami tego regulaminu, Użytkownicy Heyah, którzy do dnia 30.09.2021 r. włącznie aktywowali jedną z opcji usługowych w ramach ww. pakietów startowych, bądź którym usługi te odnowiły się do tego dnia, będą mogli z nich korzystać do końca cyklu przewidzianego dla posiadanej opcji usługowej.

Po upływie okresu promocyjnego opłaty za usługi będą naliczane zgodnie z obowiązującym Użytkownika Heyah cennikiem taryfy.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, Użytkownik Heyah ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych najpóźniej do dnia wejścia tych zmian w życie.

Użytkownik Heyah może samodzielnie wybrać inną odpowiadającą mu ofertę, spośród oferowanych przez Heyah. Opis aktualnych ofert znajduje się na stronie internetowej Heyah lub w aplikacji Moja Heyah.


W ziązku z tym, iż operator tym krokiem narusza zbiorowe interesy konsumentów(ogłosił wycofanie ofert, których regulaminy nie zawierają zapisu o możliwości ich wycofania" na forum( https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=85576&start=3570 )rozpoczęliśmy prace na zgłoszeniem tego do UOKiK.
Niestety portale branżowe jakoś cicho na ten temat są.
Osoby zainteresowane złożeniem stosownego zawiadomienia do UOKiK z podlinkowanego tematu moga pobrać wzór autrstwa mojego i kolegi iphoneski z telepolis.pl.
Skargę taką złożyć można wysyłająć email na adres:
uokik@uokik.gov.pl

W miarę możliwośći trzeba tą informację rozpropagować na wykop.pl (tu gorąca prośba do wykopowiczów o zrobienie stosownych wpisaów na wykopie) aby jak największa ilość posiadaczy wycofywanych opcji usługowych sie o tym dowiedziała oraz mogła stosownie zareagować składając skarge o UOKiK.

Wniosek/skarga mojego autorstwa z redakcją kolegi iphoneski do UOKiK https://megawrzuta.pl/download/729266cc6c5662e26a42e3d2a51a9d63.html
darekka

Wróć do „NEWSy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość