Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Nowości... więcej na https://www.opp.today/pl/

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
szuki
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2008-06-15, 16:27
Lokalizacja: Poland

Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: szuki »

Orange się postarało. Obecnie za około 90 zł można mieć 70 GB limitu. Sam aneksowałem umowę z Orange Free na Orange Free Net o dziwo można przedłużyć wcześniej - miałem jeszcze niespełna rok do końca umowy przedłużyłem o kolejny i zyskałem prawie 40 GB danych.

Nie wiem czy to pewne źródło ale ponoć będzie można też wykupić Szczęśliwe Godziny aż do 12:00 za 9,99.

Do tego klienci otrzymają coś na kształt Dropboxa i nie będzie to pomniejszało pakietu!!!
Jak dla mnie rewelacja na to czekałem.

http://bslab.pl/2013/08/13/orange-wprowadza-nowe-uslugi-free-net-cloud-i-funspot/
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: ja.michal »

Ładnie. :) Tylko trochę nie kapuję tabeli, a raczej tej opcji z 24 miesiącami.
Za 29,95 przy umowie na 2 lata będzie 30 GB? :happy:
szuki
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2008-06-15, 16:27
Lokalizacja: Poland

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: szuki »

http://www.orange.pl/kid,4002009449,id, ... ticle.html

Nie w tym wypadku chyba 15 GB.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: ja.michal »

Tak myślałem. Tak czy inaczej cena 44,85 zł za 35 GB jest dobra. Do tego bez limitu 0.00-12.00 za 9,99 zł i w sumie za niecałe 55 zł miesięcznie jest łącze bez limitu. Raptem 12 godzin z limitem podstawowym.
Ciekawe jak nowe oferty odbiją się na jakości sieci.
szuki
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2008-06-15, 16:27
Lokalizacja: Poland

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: szuki »

Cały mój entuzjazm co do Orange prysnął w jednym momencie. To już przechodzi ludzkie pojęcie!!!

Jestem użytkownikiem Orange Free od 2009 roku i te lata były powiedzmy spokojne. Z usług byłem zadowolony bo kilkukrotnie przedłużałem umowę - ale ostatnie dni czy tygodnie to jest jakieś absolutne nieporozumienie. Sam miałem do czynienia ze strukturami w TP i pewną wiedzę na temat pracy tam. Wiadomo, że często każdy konsultant udziela innych informacji ale...

Tak jak już pisałem w innym wątku dotyczącym usługi pakietu Orange Free na wakacje 6 GB były nieustanne problemy z rozłączaniem - ale zważywszy na fakt, że nie jest to moja podstawowa usługa tylko coś dodatkowego specjalnie się tym nie przejmowałem. Po narzekaniach na forum usługa przestała rozłączać jak pisałem wtedy "brawo Orange".

Wyjechałem na urlop wróciłem po ponad 2 tygodniach w ostatniej chwili załapałem się na zakup kolejnego pakietu Orange na wakacje - łącznie nazbierało się tego koło 25 GB. Jakież było moje zdziwienie, że usługa przestała działać... Testowałem w swoim routerze następnie bezpośrednio w modemie - połączenie nawiązane ale brak możliwości korzystania pakiety "nie szły" ani w jedną ani w drugą. Pomyślałem jakaś chwilowa awaria i wróciłem do abonamentowej karty (mam Orange Free 99) kolejny dzień test - to samo. Po 4 dniach zgłosiłem reklamacje techniczną i czekam na odpowiedź, która powinna być dzisiaj.

Ale przejdę do meritum bo ta karta jak pisali moi poprzednicy to małe piwo po prostu trzeba ją wyrzucić. Większe problemy zaczęły się później... Na początku na koncie abonamentowym nie mogłem pobrać faktury przez trzy dni - cały czas informacja o problemie itd. To mały problem zadzwoniłem do Orange aby podali mi tylko numer tytułem bo on się zmienia w danych przelewu - oczywiście podano mi niewłaściwy (faktury się dzisiaj naprawiły). To pierwszy mini problem ale one wszystkie się sumują...

Na osłodę zobaczyłem na stronie Orange, że mają nową świetną promocję Orange Free Net... Jak tu pisałem zadzwoniłem na ich numer sprzedażowy i dowiedziałem się, że dla mojego numeru abonamentowego (Orange Free 99) istnieje możliwość aneksowania na nową promocję (pomimo faktu, że do końca mojej umowy jest niespełna rok).

Konsultant wyjaśnił mi, że po prostu moja umowa zostanie wydłużona o kolejne 12 miesięcy (czyli łącznie będzie 24) i nowe warunki wejdą od następnego okresu rozliczeniowego tj. 70 GB miesięcznie za 89,90 zł o ile dobrze pamiętam. Dla mnie bomba 70 GB już wystarczy na TV przez internet itd. W trakcie rozmowy przeszło mi przez myśl, że dziwnym jest fakt, że w zasadzie obniżam abonament mam 99 ze zniżkami płacę 84 zł zwykle nie można w trakcie umowy obniżać ale zapytałem jeszcze konsultanta czy na pewno wszystko jest ok, czy na pewno od przyszłego miesiąca będę miał 70 GB potwierdził to... Sumarycznie i tak będę płacił kilka złotych więcej bo obecny abonament 99 mam obniżony z racji długiego stażu a ten nowy byłby w cenie z tabeli to jest coś koło 89 zł.

Dzisiaj przyjechał kurier przywiózł aneks pod firmą go podpisałem bo biedaczyna nie miał gdzie zaparkować. Wiem, że mam 10 dni na rezygnację więc go nie analizuje jakoś szczególnie. Przychodzę do biura siadam i czytam...

Umowa zostaje zawarta na czas określony 12 (dwunastu) miesięcy , liczone 2014-07-12
W pierwszej chwili to nie zwróciło mojej uwagi bo wywnioskowałem jak się okazało błędnie, że po prostu to jest przedłużenie obecnej oferty od jej zakończenia (po prostu dodane 12 miesięcy) ale myślałem nadal, że zmiany wejdą w życie od kolejnego miesiąca...

Moją uwagę zwrócił inny zapis:
Przez okres 12 miesięcy Abonent będzie miał bezpłatny dostęp do usługi
Szczęśliwe godziny 1. Po upływie 12 miesięcy okresu promocji opłata itd będzie zgodna z cennikiem.

Pomyślałem, że dziwne skoro moja umowa będzie opiewała na 24 miesiące to dlaczego tylko przez 12 będę miał Szczęśliwe Godziny za darmo....

Zadzwoniłem na infolinię i rozmawiam z jakąś konsultantką, która informuje mnie, że :
będę miał pakiet 70 GB od przyszłego miesiąca ale będzie tak co miesiąc przez najbliższe 12 miesięcy a później wrócę do starej promocji z lojalką na jeszcze 12 miesięcy???? Co??? Jakiś absolutny bezsens. Wiem, że często konsultanci opowiadają jakieś bzdury więc dziękuję miłej Pani i dzwonię jeszcze raz.... Teraz jakaś bardziej rozsądna osoba udziela mi informacji, że niestety ale moja nowa umowa wejdzie w życie w lipcu 2014!!! Zgodnie z aneksem jaki mam (i to faktycznie wynika z dokumentu jaki podpisałem). Informuję Panią, że zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta i, że wyślę rezygnację.... Pani podaje mi adres, na który mam wysłać pismo :
CEVA CENTRALA ZWROTÓW ADRES w Ołtarzewie....

Redagując pismo (bo oczywiście nie było formularza odstąpienia w kopercie) miałem jeszcze jakąś wątpliwość i zadzwoniłem do nich po raz kolejny. Wątpliwość wyjaśniłem ale podają mi tym razem inny adres, na który mam wysłać dokumenty - ten na kopercie. Zbaraniałem dzwonie po raz kolejny aby zweryfikować informacje tym razem mówią, że mam wysłać do Skierniewic!!! (czyli jeszcze inny adres)

Złożyłem reklamację na rozmowę sprzedażową, wysłałem pismo o odstąpieniu... Straciłem jakieś 3 godziny i mam wrażenie, że to jakiś dramat. Przepraszam jeżeli moja wypowiedź jest nieco chaotyczna ale chciałem jak najszybciej napisać o tej syt.

Każdy konsultant podawał inne informacje... Jeden wielki chaos i dezinformacja.

Podsumowując : w domu leży nabita 25 GB karta, z której nie da się korzystać (Orange na wakacje), miałem mieć 70 GB miesięcznie po przedłużeniu umowy a skończyło się na kilku rozmowach wiszeniu na linii bieganiu na pocztę... Umawianiu z kurierem i zawracaniu tyłka.

Sprzedający mi to konsultant widocznie założył, że uwielbiam załatwiać sprawy z rocznym wyprzedzeniem ot takie zapisy na reglamentowane usługi:)
Ostatnio zmieniony 2013-09-05, 19:42 przez szuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Zgrywus
Stały użytkownik forum
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-26, 18:03
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: Zgrywus »

Ot całe Orżnąć z całym inwentarzem i nawykami telekomuny, syf burdel i oszukiwanie klientów. No ale zaraz tu napiszą że co się czepiasz i co narzekasz.
Awatar użytkownika
ra-v
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1529
Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
Lokalizacja: Fryzjer City

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: ra-v »

Ogólnie fajnie, tylko że co z tego, gdy u mnie nadal nie ma 3G, a na 2G mam pingi koło 1 sekundy Szybkość wczytywania wyników wyszukiwania Google wynosiła ponad minutę. W tym tempie to ja bym może z 3GB na miesiąc wykorzystał....

Niech się biorą lepiej za standaryzację swoich usług - (bo modernizacja to za wysokie progi dla nich.
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
bdkacz
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 503
Rejestracja: 2010-07-30, 00:42
Lokalizacja: łódzkie

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: bdkacz »

ra-v a CDMA nie ma u Ciebie ? :)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: ja.michal »

szuki, z Orange na abonament mam tylko rezerwowe Day by Day. Z nim też miałem cyrki. Mam elektroniczną fakturę. Powiadomienie przychodzi... SMSem na numer... Day by Day... który wkładam od czasu do czasu, a dokładniej jeden dzień kiedyś tam. No i co? Fakturę wystawili po miesiącu (wystawiają tylko jak na koncie pojawi się ruch w usłudze) i całkowicie o tym zapomniałem, a SMSa brak bo karta leży sobie i czeka w gotowości poza modemem czy laptopem. Zablokowali mi numer. Przyszedł monit pocztą o zaleganiu z fakturą na... 10 zł. Poszła płatność. Zaczął się cyrk. Z odblokowaniem numeru zeszło im... ponad miesiąc, jak nie prawie dwa. Wiele telefonów i maili.
Na koniec. Pytałem czy można dostawać monit o wystawieniu faktury na maila. Nie da się... tylko SMS. :getlost2:

Tak czy inaczej z Orange mam tylko Day by Day. Niech sobie leży, może się przyda. Z umowami na internet czy telefon głęboko się zastanawiam. Nawet nad kablem po ostatnich informacjach o problemach z YT.
szuki
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2008-06-15, 16:27
Lokalizacja: Poland

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: szuki »

Ja czekam teraz czy anulują tą migrację nie robiąc problemów. Pismo według poczty dotarło do nich już w piątek... Zobaczymy jaka też będzie odpowiedź na reklamację sprzedażową... Jeszcze ciągle mam nadzieję, że jakoś to będzie miało pozytywny finał.
Awatar użytkownika
ra-v
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1529
Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
Lokalizacja: Fryzjer City

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: ra-v »

ra-v a CDMA nie ma u Ciebie ? :)
Brat testował wcześniej, chodzi jak stara ....tyłek. Dlatego dzisiaj nie mam np. CDMA. A aktualnie nie mam na czym przetestować, nikt z takich wynalazków nie korzysta.
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
adixm
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1050
Rejestracja: 2009-01-19, 20:26
Lokalizacja: Rydułtowy

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: adixm »

szuki pisze:
Sprzedający mi to konsultant widocznie założył, że uwielbiam załatwiać sprawy z rocznym wyprzedzeniem ot takie zapisy na reglamentowane usługi:)
Nie chcę być złym prorokiem, ale konsultant CP poinformował mnie kiedyś, że nie ma możliwości odstąpienia 10 dni od umowy nawet jeśli umowa została podpisana poza lokalem operatora jeśli ona jest tylko aneksem(przedłużeniem umowy)
Przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
produkt niebezpieczny odnoszą się do umów zawieranych przez
konsumenta, nie do aneksu. Aneks do umowy nie jest zawarciem nowej
umowy, a wyłącznie zmianą warunków już istniejącej umowy. Prawo
odstąpienia od umowy w terminie 10 dni nie przysługuje zatem
konsumentowi w przypadku podpisania przez niego aneksu do umowy poza
lokalem przedsiębiorstwa.
Nie zdziwię się zatem jeśli Orange nie zgodzi się na odstąpienie od aneksu(a na pewno tak będzie).
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: krystianb »

adixm pisze:że nie ma możliwości odstąpienia 10 dni od umowy nawet jeśli umowa została podpisana poza lokalem operatora jeśli ona jest tylko aneksem(przedłużeniem umowy)
To się do UOKIK nadaje...
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
adixm
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1050
Rejestracja: 2009-01-19, 20:26
Lokalizacja: Rydułtowy

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: adixm »

krystianb pisze:To się do UOKIK nadaje...
Sądzę że tu gra jest o naprawdę duże pieniądze( i ewentualna karę ze strony UOKiK) i dobrze to już prawnicy operatorów mają przemyślane, bo tak by nie upierali się przy swoim stanowisku. Nie ma możliwości odstąpienia od aneksu i pewnie szanowny forumowicz za niedługo to potwierdzi.
link do oficjalnego stanowiska UKE w tej sprawie
Pewnie nie Ty jeden myślałeś, że aneks a umowa to te same zasady:)Krótko mówiąc wpakowałeś się w kosmiczne "bagno" podpisując aneks długo przed końcem starej umowy(pewnie za rok będą lepsze warunki(np. cena czy limit).

Dziwi mnie tylko jedna rzecz - nikt poza mną nie zwrócił uwagę na ten fakt a przezcież sporo osób na tym forum podpisuje umowy/aneksy do umów.

[ Dodano: 2013-09-11, 19:31 ]
Znalazłem jeszcze coś takiego w internecie(ciężko ocenić wiarygodność forumowicza), a to całkiem przeciwne stanowisko:
Zgodnie z art. 56 ust. 6 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo
telekomunikacyjne

"Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy, o
których mowa w ust. 3 pkt 2, 4-7 i 9 za pomocą środków
porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie. W
takim przypadku dostawca usług obowiązany jest utrwalić
oświadczenie abonenta złożone w powyższy sposób i przechowywać je
przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest
do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie
warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, w
formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia jego złożenia.
Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany
warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego
oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania
pisemnego potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy
wysłanie oświadczenia przed jego upływem. "
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: krystianb »

adixm pisze:link do oficjalnego stanowiska UKE w tej sprawie
:rotfl2: Jakie stanowisko UKE, pokaż mi link do strony UKE, a nie jakiegoś forum dyskusyjnego.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
adixm
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1050
Rejestracja: 2009-01-19, 20:26
Lokalizacja: Rydułtowy

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: adixm »

Wygląda na to że albo ustawa została znowelizowana niedawno albo szanowna Pani z CP, nabiła mnie w "butelke"
UKE
strona 16.
szuki
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2008-06-15, 16:27
Lokalizacja: Poland

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: szuki »

Też to już analizowałem. Pytałem o to na ich infolinii sami sugerowali, że mogę (ale jak pisałem tam każdy mówi coś innego). W sieci czytałem, że już zapłacili za to karę i już nie robią problemów (skala by była za duża większość klientów jednak już aneksuje umowy)... Kolejna sprawa rozmowa sprzedażowa - zgłosiłem reklamacje ona jest nagrywana a na 1000% Pan wprowadzał mnie w błąd zadałem pytanie czy 70 GB będzie od następnego miesiąca. Jeżeli nie rozwiążą sprawy z moją myślą będę walczył do upadłego chociaż 70 GB i od lipca mi pasuje ale dlaczego mam być oszukiwany lub wprowadzany w błąd i za to ponosić konsekwencje? Aby być ścisłym zapłaciłem też ponad 6 zł za pocztę:)

Jedyny mój błąd to podpisywanie umowy bez jej analizowana ale to aneks w zasadzie same odnośniki do regulaminów itd. kurier jak zwykle w pośpiechu szkoda "chłopa" nawet nie miał gdzie zaparkować.

Ogólnie przedłużałem umowę już chyba 3 razy zawsze było ok... Najbardziej irytujące jednak są praktyki operatora polegające na tym, że podpisując umowę nawet nową dostaje się tak naprawdę 80% usług w promocji a baza wyjściowa to nieznane nikomu usługi z tabeli. W razie rezygnacji okazuje się, że wszystko było w promocji:) co jest oczywiście korzystne dla operatora. Aktualnie mam plan za 99 zł i 29 GB chyba 9 GB w tej taryfie jest oficjalnie z tabeli resztą mnie "obdarowano" :) Tym powinni się zainteresować w odpowiednich urzędach bo to jest jak z tą promocją soku gdzie zawsze jest 20% gratis.

I jeszcze jedno na aneksie jest taki tytuł: ANEKS Z DNIA 2013-09-02 (DALEJ ANEKS) DO UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH (DALEJ "UMOWA") ...
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: Chris-Kr »

szuki pisze:Jedyny mój błąd to podpisywanie umowy bez jej analizowana ale to aneks w zasadzie same odnośniki do regulaminów itd. kurier jak zwykle w pośpiechu szkoda "chłopa" nawet nie miał gdzie zaparkować.
W takich przypadkach należy być asertywny i zdecydowanie odmawiać podpisywania umowy przy kurierze. Uczciwe firmy takich sztuczek nie stosują, więc jeśli kurier upiera się, że musi odebrać podpisaną umowę, to lepiej z niej zrezygnować, bo prawie na pewno w umowie jest jakiś hak.
Kiedyś miałem identyczną sytuację z jakimś bankiem.
Kurier przyniósł cały plik papierów do odręcznego podpisania. Zadzwoniłem do banku i proponuję, że na spokojnie te dokumenty przeczytam i odeślę podpisane.
Nie zgodzili się, więc zwróciłem im niepodpisane dokumenty.
Ale do takich zachowań człowiek dochodzi dopiero z czasem.
Krzysztof
Awatar użytkownika
piori
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 224
Rejestracja: 2007-06-14, 09:52
Lokalizacja: Płońsk, Serock

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: piori »

Z ciekawości zajrzałem na Orange-online. Mimo że umowa kończy mi się dopiero w marcu, mam już możliwość przejścia na Orange Free Net:
zmiana planu taryfowego
Zapoznaj się z dyspozycja zmiany oraz regulaminami.

Zgłoszenie zmiany dotychczasowego planu taryfowego (oferty) na Orange Free Net zostanie przyjęte do realizacji po zapoznaniu się i akceptacji poniższej dyspozycji.
DYSPOZYCJA
zmiany dotychczasowej oferty na ofertę Nowa Orange Strefa pomiędzy PTK Centertel sp. z o.o., ul. Skierniewicka 10a, 01-230 Warszawa - zwana dalej "PTK Centertel" a klientem

Abonent zgodnie z Regulaminem Oferty Orange Free Net z dnia 23 sierpnia 2013 r. wydaje dyspozycję zmiany dotychczasowego planu taryfowego Orange Free 79 dla numeru telefonu ######### na plan taryfowy Orange Free Net 89,90, wybierając kwotę zobowiązania o wartości 89,90 zł

Oplata za zmianę planu taryfowego na ofertę Orange Free Net wynosi 0,00 zł(cena z VAT)

Oświadczam, że otrzymałem, zapoznałem się i akceptuję:
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM i UMTS (obowiązuje od 29.10.2010 r.)
Regulamin oferty Orange Free Net z dnia 23.08.2013 r.
Cennik usług w Orange Free Net z dnia 23.08.2013 r.

Zmiana planu taryfowego wejdzie w życie z końcem bieżacego okresu rozliczeniowego.
Czyli w przypadku kolegi szuki chyba ktoś "dał ciała" przy pisaniu aneksu, bo z powyższego cytatu wynika że jednak da się przejść na nowe warunki od następnego miesiąca...

Linki do regulaminu i cennika:
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 489476.pdf
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 489486.pdf
szuki
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2008-06-15, 16:27
Lokalizacja: Poland

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: szuki »

piori, chodzi o to, że z zasady nie można przechodzić z wyższego abonamentu na niższy. Ja mam Orange Free za 99 zł a najdroższy teraz jest za 89,90 - sęk w tym, że podczas rozmowy sprzedażowej gość informował mnie, że mogę ze skutkiem od następnego okresu rozliczeniowego - a mogłem ale ze skutkiem od końca umowy... Taki mały szczegół. Mimo tego, że coś mi świtało z tą wielkością abonamentów to założyłem, że po prostu operator ma i tak korzyść bo przedłużam umowę a kwoty są takie same (mam obecnie zniżki, płacę nawet mniej niż 89 zł) zresztą nie "analizowałem" tego skoro powiedziano mi, że mogę ...

To się okazało już po podpisaniu aneksu - do tego chyba dopiero po 3 telefonie do nich bo każdy konsultant opowiadał inne historie.

Masz Orange Free 79 więc powinno odbyć się bez problemów.
Awatar użytkownika
piori
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 224
Rejestracja: 2007-06-14, 09:52
Lokalizacja: Płońsk, Serock

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: piori »

Masz rację, ja mam Orange Free 79 bez sprzętu (abonament 50,56 zł). Więc jednak to raczej wprowadzenie w błąd przez konsultanta i na tej podstawie trzeba się odwoływać - oby Ci się udało bez większych komplikacji.
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19162
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: matek451 »

piori niech oni sobie ta oferte dla Ciebie wsadzą w .....Poczekaj do lutego, wypowiedz umowę i negocjuj dużo korzystniejsze warunki.
Awatar użytkownika
piori
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 224
Rejestracja: 2007-06-14, 09:52
Lokalizacja: Płońsk, Serock

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: piori »

matek451, nie musisz mi tego tłumaczyć ;) Tyle, że jak dobrze pamiętam to już na 3 miesiące przed końcem okresu z umowy dzwonią z propozycjami jej przedłużenia i już wtedy można postraszyć wypowiedzeniem (oczywiście z odpowiednią datą).
Zerknąłem jeszcze na zakładkę z terminem końca umowy i w opcji przedłużenia przez Internet znalazłem coś takiego:
Witaj,

już za 24 dni znajdziesz tutaj specjalną ofertę przygotowaną dla Twojego numeru: ######### - zapraszamy.
Cieszymy się, że jesteś z nami. Z myślą o Twoich potrzebach stworzyliśmy Program dla Stałych Klientów Propozycja Orange, w ramach którego oferujemy Ci nowoczesne telefony i promocyjne usługi.

Podaj swój adres e-mail (poniżej), a powiadomimy Cię, gdy tylko będziesz mógł przedłużyć umowę.Przez internet zrobisz to łatwo i na korzystniejszych warunkach.
więc już niedługo zobaczę co nowego dla mnie szykują, mimo że do końca umowy jeszcze pół roku :hyhy:
szuki
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2008-06-15, 16:27
Lokalizacja: Poland

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: szuki »

Widzicie ja wspinałem się od 7GB na miesiąc w 2009 do jak miałem nadzieję 70 GB co jest już naprawdę ok... Sama w sobie oferta jest naprawdę fajna.

[ Dodano: 2013-09-12, 20:28 ]
Jeszcze jedno nie mam dostatecznej wiedzy prawnej ale w punkcie pierwszym umowy :
1. Umowa zostaje zawarta na czas określony 12 (dwunastu) miesięcy, liczone od 2014-07-12

następnie w paragrafie 4:

W okresie pierwszych 12 (dwunastu) miesięcy od daty określonej w paragrafie 1 abonent zobowiązuje się nie wypowiadać umowy itd kara umowna itd...

Przecież z tego wynika wprost, że nie mogę wypowiadać umowy po dacie 2014-07-12, a co z wypowiedzeniem w terminie poprzedzającym tę datę?:))) Mam nadzieję, że Orange uzna moją rezygnację ze względu na termin 10 dni ale to co teraz napisałem wydaje mi się zabawne:) Co o tym myślicie?
fulo
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 222
Rejestracja: 2010-05-14, 12:28
Lokalizacja: VPN

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: fulo »

Chyba jest jakiś haczyk, gdy rozmawiałem z konsultantem na temat przedłużenia umowy i przejścia do OFN, powiedział że aneks zacznie działać od daty w nim zamieszczonej, tylko że pozostały mi jeszcze 2 okresy rozliczeniowe. Konsultant wyjaśnił że te pozostałe 2 okresy rozliczeniowe zapłacę gdy ten aneks co podpiszę dobiegnie końca czyli za 2 lata. Ja to odeśle kuriera z kwitkiem i poczekam do listopada, lepiej nie mieć niespodzianki za 2 lata w wysokości 2 x 59,90 :)
szuki
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2008-06-15, 16:27
Lokalizacja: Poland

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: szuki »

fulo, Nie wiem z kim rozmawiałeś rozumiem, że z Orange? a nie z jakimś telemarketerem z zewnętrznej firmy bo ktoś opowiadał ci jakieś totalne bzdury:) Ale widzę, że ostatnio u nich to normalka. Mają jeszcze 3 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji... Dam znać co się będzie działo.

Data zamieszczona to będzie data po końcu twojej obecnej umowy... Czyli zapłacisz jeszcze dwa rachunki jak dawniej a dopiero później wejdzie w życie aneks - chyba to mieli na myśli.

Druga opcja aneks wejdzie w życie od następnego okresu rozliczeniowego i umowa będzie trwała jeszcze tyle na ile podpisałeś nową plus te dwa miesiące ale już na nowych zasadach.
szuki
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2008-06-15, 16:27
Lokalizacja: Poland

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: szuki »

Szanowny Panie,
Miło mi przekazać, że zgłoszenie dotyczące odstąpienia od Aneksu do Umowy dla numeru xxx
rozpatrzyliśmy pozytywnie.

Przepraszamy za niedogodności związane z odstąpieniem od Aneksu do Umowy.
Miło mi, że Pana sprawa zakończyła się pozytywnie
Zgrywus
Stały użytkownik forum
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-26, 18:03
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: Zgrywus »

Za miesiąc Ci przyjdzie faktura do zapłaty :rotfl: A za dwa papierek straszący komornikiem i wpisaniem do krajowego rejestru dłużników :ok:
szuki
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2008-06-15, 16:27
Lokalizacja: Poland

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: szuki »

Zgrywus, Faktura przyjdzie bo to był aneks usługę mam nadal aktywną do lipca. Natomiast po tym terminie umowa nie będzie wydłużona.
fulo
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 222
Rejestracja: 2010-05-14, 12:28
Lokalizacja: VPN

Re: Orange wprowadza nowe usługi; Free Net, Cloud

Post autor: fulo »

szuki pisze:Druga opcja aneks wejdzie w życie od następnego okresu rozliczeniowego i umowa będzie trwała jeszcze tyle na ile podpisałeś nową plus te dwa miesiące ale już na nowych zasadach.
Chyba tak. Wczoraj dzwonił kurier do mnie z modemem ale powiedziałem że nie przyjmuje ale się ucieszył że nie musi na "koniec świata" jechać :D.

Wole spokojnie zakończyć jedną umowę niż potem kłócić się z korpo bo wiadomo kto wygra :dobani:
ODPOWIEDZ