W końcu dostałem odpowiedź:
Szanowny Panie
W nawiązaniu do zgłoszenia, dziękujemy, że zechciał się Pan podzielić swoimi spostrzeżeniami i uwagami na temat działania usług internetowych. Słowa krytyki są cenne i istotne, ponieważ motywują nas do bardziej efektywnego reagowania na potrzeby naszych Klientów.
Operator sieci gwarantuje i świadczy usługi telekomunikacyjne, w zakresie istniejących możliwości technicznych. PTK Centertel Sp. z o.o. nie gwarantuje swoim Klientom dostępu do sieci w każdym punkcie, w każdym budynku czy pomieszczeniu gdyż, z uwagi na charakter sieci jest to niemożliwe gdyż sieć telefonii komórkowej ma mobilny charakter.
Mimo, iż w przedmiotowej sprawie nie stwierdziliśmy uchybień po stronie naszej Spółki, mając na uwadze Pana satysfakcję ze świadczonych usług, w dniu dzisiejszym doładowałam Pana konto kwotą 25.00 zł.
Zachęcam Pana do korzystania z Twojego Menu *100*#, gdzie w szybki i prosty sposób może Pan sprawdzić stan swojego konta lub zlecić włączenie albo wyłączenie usług. Wystarczy na wyświetlaczu telefonu wpisać kod *100*# i wcisnąć przycisk połączenia. Pojawi się wtedy menu przygotowane specjalnie dla Pańskiej oferty. Połączenie z Twoim Menu jest bezpłatne.
Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.
Pozdrawiam
Zofia xxx
Doradca Orange
Żenada i brak słów.Lepiej doładować komuś konto żeby się od... niż
wziąć temat na poważnie i zająć się problemem.I ta sama fomułka która nic nie wyjaśnia.Teraz coś gorzej się porobiło ludzie coś się skarżą,pakiety na kartę nie działają.W ten sposób wymuszają ludzi do przejścia na abonament albo nie wiem o co już w tym wszystkim chodzi