WiMAX - kilka pytań nowicjusza

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu WiMax z firmy Netia, T-Mobile (Era) (Polska Telefonia Cyfrowa).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Nivusee
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2010-03-18, 19:58
Lokalizacja: Wrocław

WiMAX - kilka pytań nowicjusza

Post autor: Nivusee »

Witam,

Od razu zaznaczę że nie znam się na internetach/umowach/ofertach i pomimo kilku godzin spędzonych na stronie Ery i Netii nadal wiem bardzo mało.
A dokładniej mieszkam we Wrocławiu (więc zasięg powinienem mieć bez problemów prawda?) i na chwilę obecną korzystam z osiedlowego internetu nad który jednak administrator za bardzo nie panuje, pingi w godzinach szczytu wynoszą nawet 800, gdzie w nocy ok. 20, a jako że lubię pograć po sieci chciałbym zmienić internet. Jako że nie posiadam stacjonarnego telefonu odpada mi zarówno zwykła oferta Netii jak i Neostrady (chętnie bym je wziął ale po wliczeniu opłat za utrzymanie sieci rachunki zdecydowanie przekraczają moje możliwości finansowe) więc jedynym chyba wyborem zostaje WiMAX. Teraz mam wątpliwości jednak czy na 100% jestem w zasięgu sieci. Na stronie Ery podobno jest gdzieś formularz po którego wypełnieniu sprawdzą to dla mnie (ale za nic nie mogłem tego ustrojstwa znaleźć), na stronie Netii zaś znajduję się w tym niebieskim kole, ale nie w środku (na samych obrzeżach też nie) ale no nie wiem, bliżej końca niż środka :) W związku z tym wszystkim mam kilka pytań, pisałem że gram w gry sieciowe i głównie dla pingu chcę zmienić internet, lecz nie wiem jakie mam szanse na pingi ~60 (a więc chyba najlepsze jakie można uzyskać na WiMAXie - z tego co wyczytałem), czy da się to jakoś sprawdzić? Bo jeżeli miałbym mieć ping powyżej 100, to zmiana jest bezcelowa.