[Netia] Zestaw sprzętowy+problem z łączem

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu WiMax z firmy Netia, T-Mobile (Era) (Polska Telefonia Cyfrowa).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

Re: [Netia] Zestaw sprzętowy+problem z łączem

Post autor: Patryk »

krystianb pisze:Zależy jeszcze jaki, online tak, offline nie
Masz na myśli chyba UPSy, a nie listwy ;)
UPS offline to już dinozaury na wymarciu, te klsy SOHO to tzw. line-interactive, czyli z AVR-em, ale bez podwójnej przemiany (to już domena zasilaczy on-line).
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: [Netia] Zestaw sprzętowy+problem z łączem

Post autor: krystianb »

Patryk pisze:Masz na myśli chyba UPSy, a nie listwy
Oczywiście, jakiś chochlik mi cytat podmienił.
Patryk pisze:UPS offline to już dinozaury na wymarciu,
Nie orientuje się co tam teraz sprzedają, kiedyś tylko laborke miałem.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
Stojeden
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2010-06-06, 12:48
Lokalizacja: Silesia

Re: [Netia] Zestaw sprzętowy+problem z łączem

Post autor: Stojeden »

Dziwna sprawa jednak z tym netem.
Dziś w ogóle nie zerwało połączenia,a ani listwy nowej nie kupiłem,ni UPSa także.
Zgłupiałem już ;)
fulcrum
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2010-06-23, 19:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Netia] Zestaw sprzętowy+problem z łączem

Post autor: fulcrum »

Stojeden pisze:Dziwna sprawa jednak z tym netem.
Dziś w ogóle nie zerwało połączenia,a ani listwy nowej nie kupiłem,ni UPSa także.
Zgłupiałem już ;)

Elo.Twoje kłopoty to prawdopodobnie globalne dokonfigurowywanie stacji bazowych. W całej Polsce mają oddać kilka nowych stacji i jest to zapewne kwestia dostrojenia , miedzy innymi żeby się nie zakłócały nawzajem. Takie cuda dzieją się ostatnio w okręgu warszawskim. Jest mnóstwo powysycanych bazówek.Niestety Netia czy Ericsson grzebiąc na bs-ach w ciągu dnia nie informuje ani klientów ani techników o swoich poczynaniach.Efektem tego są potem awarie.Jedziemy na awarię i słyszę ...naprawiło się samo. Eh...... Pozdrawiam
ODPOWIEDZ