Wimax TP Link - brak połączenia

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu WiMax z firmy Netia, T-Mobile (Era) (Polska Telefonia Cyfrowa).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kris_kjk
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 158
Rejestracja: 2009-11-27, 23:23
Lokalizacja: UE

Re: Wimax TP Link - brak połączenia

Post autor: kris_kjk »

Proponuję skoncentrować się najpierw na problemie z połączeniem internetowym, a konkretnie z zakładką WAN.
Najpierw podpinamy kabelek z modemu Netii do portu WAN routera, do portu LAN podłączamy komputer, potem wciskamy drucikiem, szpilką ten ukryty przycisk i trzymamy ponad 15 sekund, aż zapalą się na chwilę wszystkie diody - to jest reset do ustawień fabrycznych. Otwieramy okno przeglądarki wpisujemy adres http://192.168.1.1/ oraz hasło i login - admin. Teraz wpisujemy to co podałem do zakładki WAN oraz login i hasełko do połączenia z Netią i ewentualnie klikamy na "Connect", powinno sie po jakimś czasie obok wyświetlić "Connected" (oznacza to połaczenie z internetem). Jeśli to nic nie da proponuję go zrestartować z zakładki "System Tools" klikając na "Reboot". Jeśli nie połączy proponuję na chwilę odłączyć router z sieci (ok. 15 sekund), a potem spróbować ponownie, jeśli i to nie pomoże można zmienić przewód który mamy podłączony do portu WAN na inny, kolejnym krokiem w przypadku niepowodzenia jest pobranie najnowszego oprogramowania i zaktualizowania softu w routerze.

Proszę o info czy to coś pomogło i co się dzieje ... pierwsza sprawa to uruchomienie internetu przez port WAN routera, a klonowanie MAC, ustawienia WiFi, podłaczanie kolejnych komputerów, itp., to dalsza sprawa.
ODPOWIEDZ