Od paru dni brat nie ma internetu po dzwonieniach mam oddać sprzęt i poszukać sobie innego. Ponoć moje dane zgubili i nie istnieje w ich sieci. Wiec chyba oleje ich i nie oddam sprzętu.
Ma też ktoś tak? Może jednak dochodzić swych praw umowy?
WiMax (t-mobile) chyba jednak koniec czy wy też tak macie?
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 109
- Rejestracja: 2008-11-16, 19:03
- Lokalizacja: Głogów
WiMax (t-mobile) chyba jednak koniec czy wy też tak macie?
Ostatnio zmieniony 2011-09-03, 07:48 przez Jareva, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 110
- Rejestracja: 2009-12-22, 14:31
- Lokalizacja: Brwinów
Re: WiMax (t-mobile) chyba jednak koniec czy wy też tak macie?
Poszukaj w umowie, pewnie jest gdzieś zapis, że operator może zaprzestać dostawy usług, nie wierzę żeby tak nagle wyłączyli nie mając pewności, że nie będą musieli płacić odszkodowań
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2010-08-17, 12:50
- Lokalizacja: Wrocław
Re: WiMax (t-mobile) chyba jednak koniec czy wy też tak macie?
Dokładnie to samo napisałem w innym temacie, ale myślę ze tu się nada.
Ja od roku mam problem z parametrami połączenia, są one poniżej normy, internet chodzi przez to wolniej i niestabilnie....mimo dziesiątek telefonów firma po prostu mnie olewa, NIC z tym nie zrobiła, i wątpię że zrobi. Tym którym Wimax działa dobrze, pozostaje tylko życzyć aby nadal tak działał aż do końca działania usługi( a mamy prawo chyba sądzić ze ten już bliski), a tym co nie działa...no cóż czekać na koniec umowy i szukać innego porządnego dostawcy(którego u mnie niestety brak).
A więc faktycznie, T-Mobile w kulki sobie leci;/
Ja od roku mam problem z parametrami połączenia, są one poniżej normy, internet chodzi przez to wolniej i niestabilnie....mimo dziesiątek telefonów firma po prostu mnie olewa, NIC z tym nie zrobiła, i wątpię że zrobi. Tym którym Wimax działa dobrze, pozostaje tylko życzyć aby nadal tak działał aż do końca działania usługi( a mamy prawo chyba sądzić ze ten już bliski), a tym co nie działa...no cóż czekać na koniec umowy i szukać innego porządnego dostawcy(którego u mnie niestety brak).
A więc faktycznie, T-Mobile w kulki sobie leci;/