Zerwanie umowy z TooWay.

Dla obecnych i przyszłych użytkowników internetu satelitarnego TP, Astra2Connect, Tooway, skyDSL, VSAT.
Reklama:Szukasz dostawcy internetu satelitarnego? Sprawdź ofertę TS2 Space https://ts2.space/pl/internet-satelitarny/.

Moderatorzy: marcin, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Kukurykuu
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2013-03-29, 10:09
Lokalizacja: Szczecin

Zerwanie umowy z TooWay.

Post autor: Kukurykuu »

Witam. Nie będę owijał w bawełnę. Ostatnio skończyła mi się umowa z Orange i musiałem załatwić sobie nowy net. Nie znam się na tym więc zaufałem dobrym radom przyjaciół i typów z salonu. Wszyscy sobie chwalą internet TooWay 8 ale nie wiem dlaczego!? Przed zamontowaniem wszystkiego w salonie mówili mi, że internet 8Mb/s z limitem 8Gb, a po wyczerpaniu limitu prędkość pobierania ok. 120kB/s. Myślę sobie spoko. Okej, wszystko fajnie. Przyszedł gościu, podłączył sprzęt. Zaczynam szaleć. Ściąga średnio 500kB/s więc ujdzie. Filmy renderują się w szybkim tempie. No, ale włączam LeagueOfLegends, (internet służył mi głównie do treningów z drużyną w tą grę) patrzę, a ty 1,3k pingu o którym nie wspomnieli nic podczas podpisywania umowy. Myślę sobie, dobra przynajmniej będę mógł normalnie oglądać filmiki na Yt przez cały miesiąc. Aby sprawdzić jak będzie chodził internet po wyczerpaniu limitu szybko go wytraciłem. Okazało się, że pobieranie plików nie wynosi 120kB/s tylko 2-7kB/s. Teraz, gdy dzwonie do konsultanta nagle "z niewiadomych przyczyn" urywa się sygnał. jestem oburzony postawą firmy i chcę rozwiązać z nią umowę. Znalazłem ostatnio coś takiego (http://jdtech.pl/aero2) Jest to bezpłatny internet. W sam raz na moje wymagania. Poradźcie mi co powinienem zrobić by rozwiązać umowę. W umowie nic nie piszę o warunkach rozwiązania umowy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26111
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Zerwanie umowy z TooWay.

Post autor: wojteks »