utrata pakietow internecie ADSL - dalsza czesc problemu

Wszystko na temat pozostałych metod dostępu do internetu, czyli łącza przewodowe (TPSA, Dialog, Netia).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
adixm
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1050
Rejestracja: 2009-01-19, 20:26
Lokalizacja: Rydułtowy

utrata pakietow internecie ADSL - dalsza czesc problemu

Post autor: adixm »

Powiem Wam, ze cały internet ADSL wkurza mnie niemożliwie, bo nie chcą uznać moich racji o utracie pakietów i twierdza ze jest wszystko ok, tymczasem popatrzcie i mówcie co o tym sadzicie - dokładnie tak samo jest do onetu, gazety i innych serwerów.

Nie jestem informatykiem a elektrykiem i twierdza ze nie mam racji, a no do końca nigdy nie dam sobie za to "głowy uciąć". Podobnie jest także na dwóch różnych routerach i dwóch różnych komputerach.
link
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26132
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: utrata pakietow internecie ADSL - dalsza czesc problemu

Post autor: wojteks »

Jak masz zrobioną instalację, splitery adsl sprawne i poprawnie podłączone? Jakieś przedłużacze linii telefonicznej czy coś podobnego stosujesz? Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe masz?

Na jakich routerach testowałeś?
Nie pomagam na PW!
adixm
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1050
Rejestracja: 2009-01-19, 20:26
Lokalizacja: Rydułtowy

Re: utrata pakietow internecie ADSL - dalsza czesc problemu

Post autor: adixm »

wojteks pisze:Jak masz zrobioną instalację, splitery adsl sprawne i poprawnie podłączone? Jakieś przedłużacze linii telefonicznej czy coś podobnego stosujesz? Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe masz?

Na jakich routerach testowałeś?
zabezpieczenia przeciwprzepieciowego nie mam, splitery podlaczone ok, jedynie mam przedluzony kabel od gniazdka tel. bo byl za krotki, ale to wszystko wydaje sie bardzo malo prawdopodobne ze wzgledu na to ze: