ORANGE FREE na Abonament

Wszystko na temat pozostałych metod dostępu do internetu, czyli łącza przewodowe (TPSA, Dialog, Netia).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
dobrygosc2
Stały użytkownik forum
Posty: 63
Rejestracja: 2012-08-15, 16:58
Lokalizacja: 22-440 Majdan Wielki

ORANGE FREE na Abonament

Post autor: dobrygosc2 »

Witam Ponownie.
Już po raz drugi mam ten sam problem, więc piszę tutaj z myślą, że dostanę wskazówki: Jak się łączyć by nie mieć problemów - Jak skonfigurować Program Top Net Info, bym nie musiał o północy "ręcznie" łączyć się z Internetem itd. Na pewno wiecie o co mi chodzi.
Chętnie prześlę tutaj lub Osobom chętnym do pomocy plik z moimi połączeniami pobrany z mojego konta w Orange. Oraz, gdy potrzeba także odpowiednie dane z programu Top Net Info.
Rozmawiałem godzinę temu z BOK Orange i jakiś ich specjalista ma się ze mną skontaktować w ciągu 2 dni - ale nie wierzę, że BOK Orange cokolwiek mi pomoże.
Gdy 1 raz miałem taki przypadek złożyłem reklamację - której podobno nie uznali (czekam już 10 dni na odpowiedź od nich, którą podobno wysłali do mnie), ale przyznali mi rekompensatę w wysokości 15PLN - ja jednak dałem 20 PLN na wykupienie pakietu 2GB - tylko po to by mieć aktywne Szczęśliwe Godziny.

Liczę na szybką odpowiedź. Pozdrawiam.
Mam Orange Free na abonament. Jestem z niego zadowolony. Ok. 01.09.2012 postawili nadajnik UMTS w pobliskiej miejscowości Grabnik i i prędkości skoczyły: z EDGE na HSPA++
dobrygosc2
Stały użytkownik forum
Posty: 63
Rejestracja: 2012-08-15, 16:58
Lokalizacja: 22-440 Majdan Wielki

Re: ORANGE FREE na Abonament

Post autor: dobrygosc2 »

Witam.
Podaję informacje najświeższe: 18.04 ponownie wykupiłem dodatkowy pakiet - tym razem jedynie 0,5 GB - gdyż mój okres rozliczeniowy kończy się 23.04. Dopiero po północy rozłączyłem się i połączyłem ponownie - bym korzystał z pełnej prędkości. Ustawiłem e Top Net Info, by mnie rozłączał o godzinie 7:57.
Aha 18.04 "rozmawiałem" od godz. 22 przez godzinę z BOK Orange - uświadomiono mnie, bym rozłączał się 5 minut prze godziną 8 w celu uniknięcia problemów.
Wczoraj rano okazało się - pomimo, iż połączenie trwało od 1 w nocy do 7:57, że moje 0,5 GB - które zakupiłem poprzedniego dnia późnym wieczorem wyparowało. Zadzwoniłem więc ponownie do BOK Orange i byłem niemiły dla konsultanta.
Pracownik BOK potwierdził, że mam założony Lejek i że w ciągu 72 godzin skontaktuje się ze mną jakiś specjalista Orange (mimo, że wczoraj pracownik BOK mówił o terminie 48 godzinnym).
UWAGA: coś mnie tknęło, gdyż strony WWW działały za szybko - jak na założony lejek - odpaliłem więc test łącza i okazało się - iż pracownik BOK mija się z prawdą - powiedział, że mam założony Lejek - a ON nie był założony.
I rzeczywiście wczoraj koło południa zadzwonił do mnie specjalista Orange - w ramach rekompensaty zaproponował mi korzystanie z sieci bez żadnych limitów zarówno w dzień jak i w nocy do końca mojego okresu rozliczeniowego. Przyjąłem tę propozycję.
Jednak o północy straciłem zasięg UMTS - szczegóły w innym poście na forum.

[ Dodano: 2013-04-20, 19:19 ]
Czy ten "obowiązek" rozłączania przed pobieraniem w nocy oraz tuż przed 8 rano w Orange dotyczy tylko Polski i tylko Orange?
Inni operatorzy potrafią rozróżnić dane pobierane w ramach nielimitowanego pobierania od danych pobranych w ramach przysługującego pakietu danych do wykorzystania?
Mam Orange Free na abonament. Jestem z niego zadowolony. Ok. 01.09.2012 postawili nadajnik UMTS w pobliskiej miejscowości Grabnik i i prędkości skoczyły: z EDGE na HSPA++
ODPOWIEDZ