Problem - połączenie z routerem

Wszystko na temat pozostałych metod dostępu do internetu, czyli łącza przewodowe (TPSA, Dialog, Netia).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
seoskryba
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2016-04-01, 19:21

Problem - połączenie z routerem

Post autor: seoskryba »

Cześć
Internet mam w Inei
Modem Cisco EPC3112 + router TP LINK TL-MR3020 + 2 laptopy
Po podłączeniu komputer 1 ma połączenie z Internetem, komputer 2 wyświetla informację o połączeniu, ale pokazuje komunikat "Brak dostępu do sieci"
Na komputerze 2 wyłączyłem antywira i zaporę Windowsa (myślałem, że to może być przyczyną). Po wyłączeniu/włączeniu zestawu modem + router komputer 2 uzyskał połączenie. Niestety w tym samym momencie utracił je komputer 1. W międzyczasie testowałem podłączenie smartfona i uzyskuje połączenie bez problemu.Proszę o pomoc. Gdzie powinienem szukać problemu? Co zrobić aby zdiagnozować problem?
Z góry dzięki za pomoc!
Pozdrawiam

P.S. Wcześniej do routera miałem podłączony modem LTE Cyfrowego Polsatu i bez problemu łączyłem się z siecią na obu komputerach.
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Problem - połączenie z routerem

Post autor: dzejk »

zmień podsieć na tp-linku - pewnie gryzie się z cisco.
ODPOWIEDZ