Limitu nie ma.... a jest.

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Brylant19
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 285
Rejestracja: 2010-05-04, 14:36
Lokalizacja: ---

Limitu nie ma.... a jest.

Post autor: Brylant19 »

Witam! Mam troche dziwny problem.
Tydzien temu (od 4.06) zaczal mi sie nowy okres rozliczeniowy internetu. Wszystko OK bylo w poniedzialek przez okolo godzine - internet chodzil tak jak powinien czyli >1Mb/s. Niestety po poludniu tamtego dnia zaczely sie problemy bo internet chodzi tak jakby byl wykorzystany caly limit a to oczywiscie jest niemozliwe, na Orange Online pokazuje 11334MB do wykorzystania.
Nie jest to zaden problem techniczny, ani u mnie na kompie ani nic z routerem poniewaz codziennie o godz 00.00 internet przez ok poł godziny chodzi tak jak powinien czyli >2Mb/s pozniej wraca do lejkowej normy czyli ok 80kbps.
Nie wiem co z tym moge zrobic. Dzwonilem do BOK i oczywiscie mowia mi o resecie routera i pytaja jak dioda sie swieci - czyli nie pomagają.
Zadnych aktualizacji tez nie pobieram.
Juz nie wiem co moge z tym zrobic.

Mial kltos kiedykolwiek taki problem?
Awatar użytkownika
Simonel
Stały użytkownik forum
Posty: 84
Rejestracja: 2008-08-07, 16:52
Lokalizacja: Earth/Europe/Poland

Re: Limitu nie ma.... a jest.

Post autor: Simonel »

Brylant19 pisze:Witam! Mam troche dziwny problem.
Tydzien temu (od 4.06) zaczal mi sie nowy okres rozliczeniowy internetu. Wszystko OK bylo w poniedzialek przez okolo godzine - internet chodzil tak jak powinien czyli >1Mb/s. Niestety po poludniu tamtego dnia zaczely sie problemy bo internet chodzi tak jakby byl wykorzystany caly limit a to oczywiscie jest niemozliwe, na Orange Online pokazuje 11334MB do wykorzystania.
Nie jest to zaden problem techniczny, ani u mnie na kompie ani nic z routerem poniewaz codziennie o godz 00.00 internet przez ok poł godziny chodzi tak jak powinien czyli >2Mb/s pozniej wraca do lejkowej normy czyli ok 80kbps.
Nie wiem co z tym moge zrobic. Dzwonilem do BOK i oczywiscie mowia mi o resecie routera i pytaja jak dioda sie swieci - czyli nie pomagają.
Zadnych aktualizacji tez nie pobieram.
Juz nie wiem co moge z tym zrobic.

Mial kltos kiedykolwiek taki problem?

Jak masz możliwość to sprawdź może kartę Ruim w innym ruterze ;) Może masz jakiś na niej błąd?
Simonel ^^
Awatar użytkownika
Brylant19
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 285
Rejestracja: 2010-05-04, 14:36
Lokalizacja: ---

Re: Limitu nie ma.... a jest.

Post autor: Brylant19 »

Ale codzien o 12 w nocy internet dziala tak jak trzeba, tyle ze przez pol godziny. wiec karta i ruter sa w porzadku chyba.
Orange LTE 800 2x ATK20 (~20km)
http://www.speedtest.net/android/1925801168.png
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: Limitu nie ma.... a jest.

Post autor: Jo_gurt »

Brylant19 pisze:tyle ze przez pol godziny
Dokładnie pół godziny?
Awatar użytkownika
Brylant19
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 285
Rejestracja: 2010-05-04, 14:36
Lokalizacja: ---

Re: Limitu nie ma.... a jest.

Post autor: Brylant19 »

Nie dokladnie ale okolo pół godziny. Po tym czasie na raz odcina szybką predkosc i leci 5-6KB/s. Czesto i mniej.

Ale taka sytuacja ma zawsze miejsce kiedy jest zalozony limit. Zawsze ok połnocy odblokowuje sie na kilkanascie-kilkadziesiat minut transfer.
Orange LTE 800 2x ATK20 (~20km)
http://www.speedtest.net/android/1925801168.png
Awatar użytkownika
clamaranop
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 255
Rejestracja: 2012-01-14, 14:33
Lokalizacja: Baboszewo

Re: Limitu nie ma.... a jest.

Post autor: clamaranop »

Mam codziennie to samo , limit wykorzystany a tak od 0:00 do 1:30 Działa normalnie.
Awatar użytkownika
Brylant19
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 285
Rejestracja: 2010-05-04, 14:36
Lokalizacja: ---

Re: Limitu nie ma.... a jest.

Post autor: Brylant19 »

No tak tyle ze ja mam jeszcze niekwykorzystany limit a dziala jakby bylwykorzystany...:/



No i dzis problem zniknął. Po kilku telefonach do BOK uprosilem ich zeby "odswiezyli" mi limit i dziala tak jak powinno.

pozdro
ODPOWIEDZ