Witam,
Sprawa wygląda tak, wczoraj dziwnie parę razy router zerwał połączenie, dziś rano świeci się tylko kontrolka Power, robiłem resety i hard resety i nie mogę wejść w panel przez przeglądarkę.
Testowałem dwa kable, dwa kompy, parę przeglądarek i nic nie mogę zrobić panel się włączyć nie chce i ciągle świeci się kontrolka POWER.
Gwarancja minęła 1 m-c temu.
Mogę coś jeszcze uczynić?
Jakieś pomysły?
Czy go już szlak trafił?
Dzięki za pomoc
MV 610 problem, nie działa panel
Moderator: Moderatorzy
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 199
- Rejestracja: 2008-12-15, 19:19
- Lokalizacja: Polska
- YaHooo
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 17761
- Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
- Lokalizacja: Białystok
Re: MV 610 problem, nie działa panel
piotrek2308 jeśli robiłeś reset i nic to nie pomogło. Sprawdzałeś również na innym komputerze. Zatem ja osobiście nie bawiłbym się więcej, tylko zaniósł modem do serwisu na gwarancję.
Pozdrawiam YaHooo
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)