Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
adziu82
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1035
Rejestracja: 2011-12-25, 13:27
Lokalizacja: Okolice Żar

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: adziu82 »

Witam, wrzucę dwa screeny jak to wygląda na moim koncie z tymi sms-ami oraz na żony koncie z tymi niby przekierowaniami, czyli z numerami Niemieckimi i Holenderskimi. A w piątek będą już Włoskie numery, chyba że naprawią to szybko.
Mam nadzieję, że wrzucę dobrze, dawno już tego nie robiłem.
Na czerwono z screenem z sms-ami są wiadomości poprawne, byłem na weekend w Polsce więc tu jest ok, reszta sms-ów leci sobie automatycznie na numer 501200777.
Może Pan Orange Ekspert, zerknie tu i powie mi, czy to jest logiczne wysyłać sms-y na numer 501200777.

https://imageshack.com/i/n6g69cp

https://imageshack.com/i/np8fq6p

Zwróćcie uwagę na godzinę :facepalm:
A z tym rozliczeniem rozmów w roamingu, to wydaje mi się, że zabrali się za to, bo tych numerów było dużo więcej, jakieś 90 %, a 10 % było rozliczonych poprawnie, a teraz jest odwrotnie, więc chyba w systemie pogrzebali i odkopali numery, na które dzwoniłem ja , czy moja żona.
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: Orange Ekspert »

Udało się wyjaśnić sprawę? Otrzymałeś odpowiedź na zgłoszenie z działu technicznego?
Awatar użytkownika
adziu82
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1035
Rejestracja: 2011-12-25, 13:27
Lokalizacja: Okolice Żar

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: adziu82 »

Witaj, nie chcę być niemiły, ale z tą odpowiedzią od BOK-u jest tak samo jak z Tobą :hyhy: czekałem i się nie doczekałem.
Ale chociaż jednak zajrzałeś tu, więc piszę już jak to wygląda.
Żadnej odpowiedzi nie mam, jak byłem w salonie i Pani wykręciła numer do konsultanta, powiedział mi że daje najwyższy priorytet i odpowiedź będzie w ciągu dwóch dni, minęło już 10 dni i cisza. Napisałem przedwczoraj wiadomość ze strony Orange do BOK-u, że te sms-y są nadal wysyłane, nic nie daje zmiana ( tak jak myślałem na początku, że to jest problem z siecią E-Plus ) na Telekom. Właśnie sprawdziłem on-line moje konto i mam 3,41 zł, od poniedziałku ( w sumie jeszcze dwa sms-y poleciały w niedzielę, bo od około 15-tej już w Niemczech, a sms-y są wysyłane o 10:21 , 16:21 i 20:21 więc załapałem się na dwa wysłania :facepalm: ) a to jeszcze nie jest naliczone za wczorajszy dzień i dzisiejszy, zawsze jest to z dwudniowym opóźnieniem.
Więc jest tak, mówią, piszą, że to naprawią a w rzeczywistości, odpowiedź jest taka, że wszystko jest naliczane zgodnie z ich regulaminem i cennikiem.
A najlepsze jest to, że mam 15zł na plusie i z tego mi biorą za te automatyczne sms-y, bo wystawili mi dwie faktury i mam niecałe 11 zł już ( akurat ten numer z tymi sms-ami nie był długi okres za granicą, ale teraz będzie na pewno dwa miesiące, więc nabije sporo ponad abonament.
Na pewno nie będę płacił za te sms-y, zapłacę zgodnie z umową, czyli około 90 zł za żony numer i za mój jest około 50zł. Jak coś, to do sądu mogą mnie podać, mam e-maile od nich, screeny jak to wygląda, że o stałej godzinie lecą sms-y, bo to chyba chore jest, żeby abonent sobie wysyłał puste sms-y na numer 501200777.
Mają, jak to ja.michal napisał, bałagan. Dodam, że żony numer jak miałem za granicą, jakieś 4-5 tygodni, to żaden sms nie poszedł, więc konfiguracja telefonu jest ok.
Karta SIM może ma jakieś błędy i nie są w stanie tego naprawić. Telefon wziąłem od nich, więc ustawienia są ich, ja nic nie przestawiałem, zresztą sprawdzałem na Nokii n900 i też lecą sobie automatycznie.
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: Orange Ekspert »

adziu82 pisze:Witaj, nie chcę być niemiły, ale z tą odpowiedzią od BOK-u jest tak samo jak z Tobą :hyhy: czekałem i się nie doczekałem.
Ale chociaż jednak zajrzałeś tu, więc piszę już jak to wygląda.
Żadnej odpowiedzi nie mam, jak byłem w salonie i Pani wykręciła numer do konsultanta, powiedział mi że daje najwyższy priorytet i odpowiedź będzie w ciągu dwóch dni, minęło już 10 dni i cisza. Napisałem przedwczoraj wiadomość ze strony Orange do BOK-u, że te sms-y są nadal wysyłane, nic nie daje zmiana ( tak jak myślałem na początku, że to jest problem z siecią E-Plus ) na Telekom. Właśnie sprawdziłem on-line moje konto i mam 3,41 zł, od poniedziałku ( w sumie jeszcze dwa sms-y poleciały w niedzielę, bo od około 15-tej już w Niemczech, a sms-y są wysyłane o 10:21 , 16:21 i 20:21 więc załapałem się na dwa wysłania :facepalm: ) a to jeszcze nie jest naliczone za wczorajszy dzień i dzisiejszy, zawsze jest to z dwudniowym opóźnieniem.
Więc jest tak, mówią, piszą, że to naprawią a w rzeczywistości, odpowiedź jest taka, że wszystko jest naliczane zgodnie z ich regulaminem i cennikiem.
A najlepsze jest to, że mam 15zł na plusie i z tego mi biorą za te automatyczne sms-y, bo wystawili mi dwie faktury i mam niecałe 11 zł już ( akurat ten numer z tymi sms-ami nie był długi okres za granicą, ale teraz będzie na pewno dwa miesiące, więc nabije sporo ponad abonament.
Na pewno nie będę płacił za te sms-y, zapłacę zgodnie z umową, czyli około 90 zł za żony numer i za mój jest około 50zł. Jak coś, to do sądu mogą mnie podać, mam e-maile od nich, screeny jak to wygląda, że o stałej godzinie lecą sms-y, bo to chyba chore jest, żeby abonent sobie wysyłał puste sms-y na numer 501200777.
Mają, jak to ja.michal napisał, bałagan. Dodam, że żony numer jak miałem za granicą, jakieś 4-5 tygodni, to żaden sms nie poszedł, więc konfiguracja telefonu jest ok.
Karta SIM może ma jakieś błędy i nie są w stanie tego naprawić. Telefon wziąłem od nich, więc ustawienia są ich, ja nic nie przestawiałem, zresztą sprawdzałem na Nokii n900 i też lecą sobie automatycznie.
Jeśli sprawa nadal nie jest wyjaśniona to napisz do nas http://pomoc.orange.pl/. Przeanalizujemy korespondencję, którą przesłałeś do BOK i postaramy się pomóc.
Awatar użytkownika
adziu82
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1035
Rejestracja: 2011-12-25, 13:27
Lokalizacja: Okolice Żar

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: adziu82 »

Witam, mam nadzieję, że w końcu to już jest wyjaśnione ( przed chwilą sprawdziłem konto on-line w telefonie i ostatni automatyczny sms, został wysłany dnia 11 lipca o godzinie 10:24 więc 7 DNI bez żadnego sms wysłanego automatycznie na numer 501200777). Po dwóch miesiącach, mojej ,,walki'' z Orange w końcu wygrałem.
Teraz czekam na przeprosiny z Waszej strony, ponieważ od dwóch miesięcy miałem tylko i wyłącznie odpowiedź w stylu - uwaga cytat.

,,Odnosząc się do poruszonego przez Panią wątku dotyczącego wysyłanych SMS ów, ponownie przeprowadzona
analiza techniczna również potwierdza ich prawidłową rejestrację oraz rozliczenie. Wyjaśniem, że numer 501200777
widoczny na zestawieniu połączeń jest usługą centrum SMS za pośrednictwem, którego następuje przesyłanie
wiadomości tekstowych w ramach roamingu.
Opis taki pojawia się na rachunku szczegółowym w przypadku, gdy operator zagraniczny, do którego Abonent jest
zalogowany w danym czasie, nie przekazuje Orange informacji o wybieranych przez Abonenta w roamingu
numerach. ''

Koniec cytatu.

Także myślę, że przeprosiny z Waszej strony, nie tylko byłyby mile widziane, ale nawet są wskazane !!! Człowiek dwa miesiące pisze, dzwoni, chodzi do salonów oraz także prosi o pomoc UKE. Dla mnie to jest po prostu chore !!!
Przepraszam za sformułowanie, ale jest bardzo zły. Najważniejsze, że ( mam nadzieję to koniec naszych problemów ) wreszcie Orange przyznało się do błędu ( zresztą tak samo jak z tym pakietem 400 minut w roamingu ).

A teraz pytanie, mamy ponad abonament 4,34 gr ( mam nadzieję,że się nie pomyliłem ) rozumiem, że to będzie anulowane, to jest kwota za ,,automatyczne sms-y ''.

Oczywiście napiszę jeszcze do BOK-u, chcemy przeprosin ( zresztą one i tak nic nie dadzą ) ale także, jakąś rekompensatę.
Liczę na to, że w miarę szybko odpiszesz :hyhy:

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2014-07-18, 17:27 ]
Jeszcze mam takie pytaniem, czy ten link to jakaś specjalna linia dla zdesperowanych? Czy, może taka sama pomoc jak on-line po zalogowaniu się na konto? Bo jeżeli tak, to nie mam zamiaru tam pisać, czekać na odpowiedź ( po rozmowie telefonicznej ) dokładnie 16 dni to chyba dużo, zresztą jeżeli jest nadany najwyższy priorytet i odpowiedź powinna być ( tak jak powiedział konsultant ) w ciągu dwóch dni.

Pisałem już do BOK-u i wiem, że to może być śmieszne, ale proszę ( jeżeli ma Pan taką możliwość ) na naszym koncie dodanie takiego wpisu, że nikt nie musi dzwonić i informować nas o przygotowanej nowej ofercie, kiedy będzie kończyła nam umowa. Dlatego, że na pewno nie przedłużymy jej.

[ Dodano: 2014-07-18, 17:33 ]
I jeszcze następna myśl, chociaż wiem, że i tak Pan nam nie pomoże.
Ale już z rozliczenie z pakietem 400 minut jest ok, nie nalicza pieniędzy ponad abonament, ale jest dalej problem z numerami jakie widzimy.
Czyli, obojętnie czy żona dzwoni czy odbiera połączenie we Włoszech, na bilingu mamy numer z kierunkowym +39, jeżeli bym chciał sprawdzić z kim rozmawiała żona, to nie jestem tego w stanie sprawdzić dlatego, że widzę tyko i wyłącznie numery Włoskie. Ale i także rozlicza prawidłowo ( zresztą pisałem o tym prędzej w temacie ).
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: Orange Ekspert »

Każde zgłoszenie jest realizowane sukcesywnie a czas zależy m.in. o złożoności danej sprawy. Tutaj na forum nie mam wglądu do Twojego konta, dlatego moja prośba o kontakt z nami przez formularz, który podałem. Wtedy będziemy mogli to dokładnie sprawdzić i przekazać więcej informacji w korespondencji mailowej.
Awatar użytkownika
adziu82
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1035
Rejestracja: 2011-12-25, 13:27
Lokalizacja: Okolice Żar

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: adziu82 »

Andrzejz78 mi Orange napisało, że już nie będą odpisywać na mój problem, bo oni uważają, że sprawa jest zamknięta. A nie jest !!!
Powiedz mi proszę co tu widzisz? Czy sms-y mają końcowego odbiorcę z mojej książki numerów ( wiem, że nie widzisz mojej książki, ale ten numer 501200777 raczej to nie jest ktoś z moich znajomych, tylko centrum sms w Orange ) 10 dni myślałem, że naprawili to, ale od 21 lipca znowu ,,lecą sobie''

https://imageshack.com/i/p6npT8QTp

A tu zerknij i napisz mi jaki kierunkowy widzisz? +31, chyba to Włochy :papa:
A Orange mi napisało, że to jest naprawione :facepalm:

https://imageshack.com/i/iptSwIGGp

Wysyłałem to właśnie do UKE, to zakreślone na czerwono, oznacza że rozmowa była ze mną, nawet wysłałem z historii mojego telefonu, że połączenie było ze mną, żeby UKE nie myślało że kłamię.

Także, nie dziw się, że czekasz aż tak długo, mają już po prostu Ciebie dość ( najgorsze będzie dla nich, jak faktycznie Ty masz rację, już raz musieli się przyznać do błędu na naszym koncie, ciężko im to przyszło i teraz już nie chcą sobie wmówić, że dalej to ich wina). A mogę wiedzieć co to za sprawa? Może masz gdzieś temat.

Może kolega Orange Ekspert widzi to, co ja widzę , ale w sumie raczej nie, ta sama firma, ten sam fach, to raczej będzie widział to samo co koledzy z BOK-u.
Awatar użytkownika
Andrzejz78
Guru bezprzewodowy
Posty: 2222
Rejestracja: 2012-02-01, 14:46
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: Andrzejz78 »

adziu82 pisze:A mogę wiedzieć co to za sprawa?
Próbuję wyjaśnić o co chodzi z tym znanym od pewnego czasu zamieraniem transmisji w Orange
Pierwszego maila napisałem ogólnikowo więc zbyli mnie znanymi formułkami
Drugiego napisałem już szczegółowo podpierając się informacjami z forum (dostali odpowiednie linki) Widocznie za dużo dostali danych bo do dziś brak odpowiedzi ;)
Awatar użytkownika
adziu82
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1035
Rejestracja: 2011-12-25, 13:27
Lokalizacja: Okolice Żar

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: adziu82 »

Widzisz, a ja jestem naciągany na koszta, to jest chyba większa różnica trochę. Ale tak jak piszesz, na początku były znane formułki, a teraz już nie chcą odpisywać. Więc po raz kolejny napisałem do UKE.
Poprzednim razem, UKE także zbyli taką samą odpowiedzią, jaka wysłali dla mnie.
Nie mam pojęcia co robić, już nie chodzi o te numery które widzi moja żona ( czyli +31 ) i ja ( + 49 ), ale chodzi mi o te sms-y, które są wysyłane automatycznie, mają dowody i nic to nie daje.
Dziś 28 lipca, żona wykonała połączenie, jest numer +31 a nie z osobą z którą rozmawiała, czyli +48, a dziś też zauważyłem, że mam taki sam problem, plus te sms-y.
Piszą, żeby zmienić telefon, ale ja już to robiłem i to samo.
W sobotę wymieniłem kartę SIM, jutro, może pojutrze się okaże czy problem zniknął. Jak zauważyłem, że mam po rozmowie kierunek +49 a nie +48, to może mam taki sam problem jak żona ( po wymianie tek starej karty SIM na nową )
To już będzie jakiś plus, bo żonie nie lecą sms-y. Ale i tak nie popuszczę im, tych kierunkowych w billingu, jeszcze ściemniają ludzi ( może oni tego nie widzą w systemie, ale chyba powinni widzieć to co ja widzę ) że to już naprawione.

[ Dodano: 2014-07-28, 21:05 ]
A co do tej oferty wakacyjnej, kupiłem sobie starterka za 5 zł i wklepałem ten pakiet.
Zacząłem pobierać z torrentów i leciał 2-3 KB/s. A z jakiegoś hostingu leciał ( i tak nie rewelacyjnie, ale co jak mają jakieś +, - 3 Mb/s ) transfer max do 400 KB/s.
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: Orange Ekspert »

Na rachunku szczegółowym faktury roamingowej może pojawić się opis: Centrum SMS (lub numer +48501200777). Opis taki pojawia się na rachunku szczegółowym w przypadku, gdy operator zagraniczny, do którego jesteś zalogowany, nie przekazuje Orange informacji o wybieranych numerach w roamingu.


Co do szczegółów to niestety nie jestem w stanie się wypowiedzieć, bo nie znam tej konkretnej sprawy i nie mam wglądu do zgłoszeń, które były przekazywane do BOK.

Możemy jeszcze raz przyjrzeć się sprawie, ale aby to zrobić potrzebujemy zgłoszenia przez formularz Pomoc Orange http://pomoc.orange.pl.
Awatar użytkownika
adziu82
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1035
Rejestracja: 2011-12-25, 13:27
Lokalizacja: Okolice Żar

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: adziu82 »

Orange Ekspert, to teraz proszę wyjaśnij mi taką rzecz.
Jak może sieć sobie coś sprawdzać i pobierać mi pieniądze, czy to jest normalne, jak używałem Orange Free na kartę, Heyah i T-Mobile, to żadnych takich cyrków nie było. Ale ja wiem gdzie jest ten cały cyrk, problem jest z kartą SIM, pisałem już dwa miesiące temu do BOK-u, żeby mi wymienić tą kartę.
Cały miesiąc = jakieś 30zł, to jest chore. Zapomniałeś dodać, zacytuję tu Twoją koleżankę

,,Każda wysłana wiadomość tekstowa nie trafia bezpośrednio do końcowego odbiorcy, najpierw musi dotrzeć do Centrum Wiadomości SMS dostarczyciela usług telefonicznych''
Więc napisz mi proszę, kto jest tym końcowym odbiorcą. Czy jest to numer 501200777? Czy ja jestem idiotą, żeby wysyłać na ten numer sms-y? W dodatku o stałej porze.
Wymieniłem kartę SIM, na razie nie są wysyłane ( i mam nadzieję, że już nie będą wysyłane ) te sms-y.

A teraz zacytuję znowu Twoją koleżankę, która twierdzi, że już to jest naprawione, chodzi mi o te numery zagraniczne, które widzimy na billingu.
,,Problem z pakietem 400 minut został usunięty. Usługi rozliczane są prawidłowo.
W nawiązaniu do połączeń na numery niemieckie informuję, że nie zarejestrowaliśmy powyższych zdarzeń. Połączenia były wykonywane na numeru polskie. ''

Sprawdziła chyba ta Pani tylko numery Niemieckie i faktycznie nie widzi ich :rotfl: dlatego, że żona jest we Włoszech, czy tego już nie chce zobaczyć ?
I jeszcze taka ciekawostka, teraz po wymianie karty SIM, mam ten sam problem co ma moja żona, czyli jak odbiorę połączenie będąc za granicą, to widzę Niemiecki numery na billingu :facepalm:
Już chyba kilka razy pisałem do BOK-u, może jest błąd karty SIM i faktycznie to musiał być błąd karty, bo jak ją w sobotę wymieniłem to już czwarty dzień żaden sms nie jest wysyłany.
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: Orange Ekspert »

Czy po wymianie karty problem już się nie pojawia?
Awatar użytkownika
adziu82
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1035
Rejestracja: 2011-12-25, 13:27
Lokalizacja: Okolice Żar

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: adziu82 »

Orange Ekspert pisze:Czy po wymianie karty problem już się nie pojawia?
Nie. Ale powstał nowy problem !!! Czyli taki sam jaki ma moja żona, więc widzę numery zagraniczne.
A najlepsze jest to, że Orange nam napisało, że już wszystko jest naprawione. Dnia 5 sierpnia zona wykonała kilka połączeń i widać dalej Włoskie numery.
Oczywiście Orange napisał nam także, że ja wysyłałem na numer 501200777 sms-y :facepalm:

Sprawdziłem na liście po zalogowaniu się na konto, do kogo były pisane sms-y od początku abonamentu i jakoś nie mogę znaleźć mojego znajomego, czyli numeru 501200777 gdzie ponoć napisałem, aż 52 sms-y !!!
Najlepsze jest to, że wczoraj przyszła faktura i mamy naliczone 8.07zł za sms-y w lipcu,które pisałem w roamingu na numer 501200777.
Do tego doszedł kosz około 15 zł za dwa połączenia, które wykonała żona 4-tego sierpnia, a już 5-tego sierpnia nie naliczyło.

Do tego, od 31 lipca nie widzieliśmy ile żona ma minut na koncie, zawiesiło się na pozostałych 50 minutach i aż do dziś nic nie było widać :facepalm:

Masakra tam się dzieje !!! Do tego, dostałem sms-a od Orange, że to jest moja wina z tymi sms-ami !!! Bo ja je wysyłałem. Oraz że sprawę tych minut i tych sms-ów zamykają :facepalm:
Tragedia i jeszcze raz tragedia.
W połowie lipca, otrzymaliśmy e-malia, że na nasze konto wpłynie 10zł za niedogodności i w dalszym ciągu nie ma tej kwoty.

Nie rozumiem, jeżeli dają kasę za niedogodności, to chyba znaczy,że się przyznali do błędu. Ale po sms-ie raczej się nie przyznali, więc o co chodzi?

[ Dodano: 2014-08-09, 09:16 ]
W tym screenie widać dwa połączenia, które są naliczone, a następnego dnia już jest ok.
Oraz widać 5-tego, że są Włoskie numery. A twierdzą, że to jest naprawione.

https://imageshack.com/i/pd4UoSEPj

Tutaj jest lista do kogo pisałem sms-y, czy to w kraju, czy to za granicą ( a raczej za granicą nie wysłałem żadnego )

https://imageshack.com/i/idsVsGulj

Dziś zrobiłem testy. Wysłałem do żony 3 sms-y,( będąc za granicą ) zobaczymy jaki będzie ostatni odbiorca, bo jak Orange twierdzi, że zanim sms dojdzie do końcowego odbiorcy to musi przejść przez numer 501200777, to jeżeli ostatnim odbiorcą będzie numer żony, to ja się pytam, czy ja jestem idiotą, żeby wysyłać sms-y na numer centrum wiadomości?
RAW
mcore
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 192
Rejestracja: 2008-12-23, 09:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: mcore »

a ja sie moge zalozyc ze kolega adziu ma telefon z Androidem ktory po zainstalowaniu niechcący softuz jakims wirusem wysyla i dzwoni bez jego wiedzy na zagraniczne numery,
aby potwierdzic ta hipoteze wystarczyloby przelozyc karte do zwyklego telefonubez zaawansowanegosystemu operacyjnego, ale widac on jeszcze na to nie wpadl....
Awatar użytkownika
adziu82
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1035
Rejestracja: 2011-12-25, 13:27
Lokalizacja: Okolice Żar

Re: Orange źle nalicza pakiet 400 minut w roamingu.

Post autor: adziu82 »

Mcore, przeczytaj wszystkie posty jakie napisałem.
1. Tak mam Sony Z z androidem.
2. Kartę przekładałem do Nokii n900 i także leciały.
3. Wkładałem żony kartę, także na abo do Sony Z z którego na mojej karcie SIM leciały sms-y a z żony karty SIM już nie leciały więc ustawienia telefonu są poprawne i żadnego wirusa nie mam.
4. Jeżeli chodzi o dzwonienie, to problem jest na drugim numerze, czyli mojej żony.
5. Na obu katach są widoczne zagraniczne numery bo wykonaniu połączenia. Zwłaszcza na żony numerze, ona ma pakiet 400 minut w roamingu i wykonuje lub odbiera dużo połączeń i tam przede wszystkim są widoczne te zagraniczne numery. Ale także już teraz i u mnie po wymianie karty SIM.

Uwierz mi, wszystkie opcje już sprawdzałem. Ale po prostu Orange nie potrafi tego naprawić. Musiałbym wymienić karty SIM i sprawdzać, która w końcu będzie bez jakiegoś błędu. Jedna wymian karty SIM już naprawiła automatyczne wysyłanie sms-ów, ale zrobiła się drugi problem na tej karcie, czyli widzę to co ma moja żona, zagraniczne numery.
ODPOWIEDZ