Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Chris-Kr »

Ciąg dalszy dyskusji z wątku TNI => http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=219353#219353
YORK pisze:Po przeczytaniu tego wątku http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=54477#54477 zacząłem się zastanawiać czy pomimo, że w USSD potwierdza, że usługa 'Internet' jest aktywna, to de facto tak nie jest (operator zobowiązuje aktywować w ciągu 24h). Niestety nie mam możliwości sprawdzić w innym urządzeniu (telefonie).
Właśnie aktywowałem swoja kartę mBank-mobile "Rozmówki polskie", która dzisiaj do mnie dotarła.
Aktywowałem usługi GPRS/MMS, aktywowałem pakiet 50 MB i mam dokładnie to samo, też mam błąd 619.
Czyli ewidentnie coś jest zawalone po stronie operatora.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Chris-Kr, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzysztof
Awatar użytkownika
YORK
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2008-05-12, 22:22
Lokalizacja: podl.+maz.

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: YORK »

No to przyjacielu trochę mnie pocieszyłeś. Zostało zaczekać, bo kontakt z infolinią nie jest mocną stroną tego operatora.
Sprawdziłem jeszcze inny SIM. Tym razem Play. Nie było problemu z połączeniem.

Chris-Kr, próbowałeś połączyć się z innego urządzenia, np. telefonu?
York
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Chris-Kr »

YORK pisze:Chris-Kr, próbowałeś połączyć się z innego urządzenia, np. telefonu?
Teraz nagle zaczęło mi działać, na obydwu moich modemach.
Wygląda na to, ze operator potrzebował trochę czasu, żeby aktywować usługę transmisji danych.
Krzysztof
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: ja.michal »

Chris-Kr pisze:Wygląda na to, ze operator potrzebował trochę czasu, żeby aktywować usługę transmisji danych.
A nie ma przypadkiem w regulaminie zastrzeżenia np. 24h? ;)

[ Dodano: 2009-10-13, 00:48 ]
A no Panowie jest. ;)
4. Aktywacja Pakietu Internet przebiega w następujący sposób:
b) aktywacja Pakietu Internet następuje w ciągu 24 godzin od jej zlecenia
powyższym kodem aktywacji;
http://www.mbankmobile.pl/regulaminy/ar ... 090714.pdf
Awatar użytkownika
YORK
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2008-05-12, 22:22
Lokalizacja: podl.+maz.

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: YORK »

A u mnie nic się nie zmieniło i wyrzuca błąd 619. Trochę dziwna wydaje mi się zwłoka w aktywowaniu usługi (jeśli tak w ogóle jest). Ale jeśli nie po stronie operatora, to co?
York
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Chris-Kr »

ja.michal pisze: A nie ma przypadkiem w regulaminie zastrzeżenia np. 24h? ;)
Ale SMS-a z wiadomością, ze pakiet został aktywowany dostałem prawie natychmiast, potwierdzeniem tego faktu była też treść SMS otrzymanego w odpowiedzi na zapytanie o stan pakietów (*121#), a także na zapytanie o aktywne usługi (*101#) dostawałem odpowiedź, że mam aktywną usługę GPRS.

[ Dodano: 2009-10-13, 01:04 ]
YORK pisze:A u mnie nic się nie zmieniło i wyrzuca błąd 619. Trochę dziwna wydaje mi się zwłoka w aktywowaniu usługi (jeśli tak w ogóle jest). Ale jeśli nie po stronie operatora, to co?
A czy aktywowałeś na swoim koncie usługę GPRS/MMS?
Kod USSD: *101*11*02#
Ostatnio zmieniony 2009-10-13, 09:33 przez Chris-Kr, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzysztof
Awatar użytkownika
YORK
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2008-05-12, 22:22
Lokalizacja: podl.+maz.

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: YORK »

Tak usługa jest aktywna, tzn. takie mam potwierdzenie po wysłaniu kodu który podajesz. Niestety błąd cały czas jest. Nie wiem jak traktować te 24h? Czy może być że jest potwierdzenie, a usługi jeszcze nie ma?
York
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Chris-Kr »

YORK pisze:Czy może być że jest potwierdzenie, a usługi jeszcze nie ma?
Nie powinno tak być, ale najwyraźniej tak jest. Ja też miałem potwierdzenie, że usługa GPRS jest aktywna, a połączyć się nie mogłem i też dostawałem błąd 619.
Połączenie udało mi się uzyskać dopiero w jakieś pół godziny po aktywowaniu pakietu internetowego i usługi GPRS.
Jeśli sytuacja się nie zmieni, to obawiam się, że będziesz musiał przetestować infolinię operatora ;)

[ Dodano: 2009-10-13, 10:28 ]
Proponuję tę dyskusje wydzielić do osobnego wątku, bo na dobrą sprawę ona ma niewiele wspólnego z programem TNI, a raczej dotyczy problemów z mBank-mobile.
Należałoby tylko dla lepszego zrozumienia, gdzieś (np. w pierwszym poście lub w temacie) dodać informację, że próby połączenia są dokonywane przy pomocy TNI.
Krzysztof
Awatar użytkownika
YORK
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2008-05-12, 22:22
Lokalizacja: podl.+maz.

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: YORK »

Chris-Kr pisze:Ja też miałem potwierdzenie, że usługa GPRS jest aktywna, a połączyć się nie mogłem i też dostawałem błąd 619.
Połączenie udało mi się uzyskać dopiero w jakieś pół godziny po aktywowaniu pakietu internetowego i usługi GPRS.
Jeśli sytuacja się nie zmieni, to obawiam się, że będziesz musiał przetestować infolinię operatora
Ja mam potwierdzenie od ok. 24h i cały czas nie mogę się połączyć.
Dzwoniłem na infolinię i widzą (tak jak i ja) że GPRS jest aktywny. I żebym sprawdził w telefonie. Co niestety nie jest możliwym (od miesiąca w serwisie). Kółko się zamyka :(
Wracając jeszcze do prawdopodobnych przyczyn błędu 619, to czym że są te ' - nieprawidłowe ustawienia CGEQMIN lub AT+CGEQREQ' ? Może to mam skopane?
Chris-Kr pisze:Proponuję tę dyskusje wydzielić do osobnego wątku, bo na dobrą sprawę ona ma niewiele wspólnego z programem TNI, a raczej dotyczy problemów z mBank-mobile.

Należałoby tylko dla lepszego zrozumienia, gdzieś (np. w pierwszym poście lub w temacie) dodać informację, że próby połączenia są dokonywane przy pomocy TNI.


Nie mam nic przeciwko. Chociaż nie mam pewności (za mała wiedza), że w TNI mam wszystko poprawnie ustawione. I przyczyna jest w 100% po stronie usługi.
York
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Chris-Kr »

YORK pisze:Wracając jeszcze do prawdopodobnych przyczyn błędu 619, to czym że są te ' - nieprawidłowe ustawienia CGEQMIN lub AT+CGEQREQ' ? Może to mam skopane?
To są jakieś ustawienia QoS-a.
Wydaje mi się, ze gdyby były błędne, to miałbyś ten sam problem przy korzystaniu z kart innych operatorów, a chyba nie masz?
Sprawdź przede wszystkim we właściwościach modemu, czy masz tam wpisany poprawny string inicjujący:

Kod: Zaznacz cały

AT+CGDCONT=1,"IP","www.mobile.pl"
Jeśli tak i jeśli masz jaki-taki sygnał ze stacji bazowej, to powinieneś się móc połączyć.

[ Dodano: 2009-10-13, 14:40 ]
Przydałoby się jeszcze ze 100% pewnością stwierdzić, że nie masz SIM-locka.
Przeczytaj ten wątek:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=158701#158701
i sprawdź, czy na pewno nie masz simlocka.
Krzysztof
Awatar użytkownika
YORK
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2008-05-12, 22:22
Lokalizacja: podl.+maz.

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: YORK »

Chris-Kr napisał/a:
Wydaje mi się, ze gdyby były błędne, to miałbyś ten sam problem przy korzystaniu z kart innych operatorów, a chyba nie masz?

Z Plusem i Playem (w moim miejscu to ta sama infrastruktura) nie ma żadnego problemu, żadnego błędu 619 :cry:

Chris-Kr napisał/a:
Sprawdź przede wszystkim we właściwościach modemu, czy masz tam wpisany poprawny string inicjujący:
Kod:
AT+CGDCONT=1,"IP","www.mobile.pl"

Jeśli tak i jeśli masz jaki-taki sygnał ze stacji bazowej, to powinieneś się móc połączyć.


Chodzi o ustawienia w oknie 'APN (dodatkowe polecenia inicjujące) - dodawanie', i tam na dole 'APN (kompletny)'. Taaak? To dokładnie jest jak piszesz. Z resztą to gotowe ustawienia, nic tam nie przestawiałem.
Sygnał jest w granicach 70%, a że i mBankMobile też jest na infrastr. Polkomtela, to warunki i dla Plusa, Play-a i mBankmobile są takie same.

Chris-Kr dzięki za zajęcie się problemem. :padam:
York
przemox.1
### BAN ###
Posty: 1463
Rejestracja: 2009-02-20, 17:41
Lokalizacja: ban

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: przemox.1 »

YORK, modem Ci się w ogóle do sieci loguje ?
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Chris-Kr »

YORK pisze:Chodzi o ustawienia w oknie 'APN (dodatkowe polecenia inicjujące) - dodawanie', i tam na dole 'APN (kompletny)'. Taaak?
W TNI jest wpisane polecenie, które powinno być ustawione.
Mnie chodzi o sprawdzenie, co w modemie faktycznie jest ustawione .

W TNI kliknij: System>Modemy> zakładka "Modemy"
Wybierz swój modem, potem kliknij "Właściwości".
W nowym oknie wybierz zakładkę "Zaawansowane"
Sprawdź, czy wpisane tam polecenie jest poprawne.
Krzysztof
Awatar użytkownika
YORK
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2008-05-12, 22:22
Lokalizacja: podl.+maz.

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: YORK »

ad. Chris-Kr
Jeśli nie pobłądziłem, to w miejscu przez Ciebie podanym nic nie jest wpisane

ad. przemox.1
Może to bardzo lamerskie pytanie, ale w którym momencie mogę stwierdzić czy modem się loguję do sieci? Czy aby wysyłać/odbierać SMS lub USSD z TNI (z karta mBankmobile w modemie) muszę być zalogowany, bo tyle mogę.

Sorry za zwłokę.
York
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Chris-Kr »

YORK pisze:ad. Chris-Kr
Jeśli nie pobłądziłem, to w miejscu przez Ciebie podanym nic nie jest wpisane
A więc mamy bezpośrednią przyczynę braku możliwości połączenia!
W tym miejscu powinien być właśnie wpisany ten string inicjujący modem:
AT+CGDCONT=1,"IP","www.mobile.pl"

Teraz trzeba wyśledzić, dlaczego TNI nie wpisuje tego stringu.
Czy zaznaczyłeś, żeby TNI pamiętał odrębne ustawienia dla każdej karty SIM? (W oknie: Ustawienia>Okres rozliczeniowy>Statystyki powinno być zaznaczone okienko "Twórz statystyki dla każdej karty SIM osobno")
Czy przy zmianie karty SIM uruchamiasz ponownie TNI?

Najpierw sprawdź, co w tym polu jest wpisane, gdy w modemie są karty innych operatorów.

BTW: Jaki masz system operacyjny?
Krzysztof
Awatar użytkownika
YORK
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2008-05-12, 22:22
Lokalizacja: podl.+maz.

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: YORK »

Chris-Kr pisze:A więc mamy bezpośrednią przyczynę braku możliwości połączenia!
W tym miejscu powinien być właśnie wpisany ten string inicjujący modem:
AT+CGDCONT=1,"IP","www.mobile.pl"


Chris-Kr miałeś rację :brawa: Brak tego ustawienia był przyczyną. Właśnie się połączyłem i na tym połączeniu teraz 'wiszę'.
Chris-Kr pisze:Teraz trzeba wyśledzić, dlaczego TNI nie wpisuje tego stringu.
Czy zaznaczyłeś, żeby TNI pamiętał odrębne ustawienia dla każdej karty SIM? (W oknie: Ustawienia>Okres rozliczeniowy>Statystyki powinno być zaznaczone okienko "Twórz statystyki dla każdej karty SIM osobno")
Czy przy zmianie karty SIM uruchamiasz ponownie TNI?


Okienko było odznaczone. TNI uruchamiałem przy każdej próbie z nową kartą, co oczywiście nic nie dawało.
Chris-Kr pisze:Najpierw sprawdź, co w tym polu jest wpisane, gdy w modemie są karty innych operatorów.


Pole było puste także w przypadku Plusa i Playa i o dziwo tam łączyło.
Chris-Kr pisze:Jaki masz system operacyjny?


Vista EN, 32bit, SP2

Nie wiem jeszcze gdzie i jak na forum 'odhacza się' , że ktoś pomógł, ale zaraz się dowiem, bo Chris-Kr - przyjacielu naprawdę mi pomogłeś (w piątek kończy mi się umowa na iPlus-a. Nie zamierzam jej przedłużać, bo do moich obecnych potrzeb i tymczasowości miejsca pobytu usługa pre-paid jest znacznie lepsza (niestety odpada PLAY-ONLINE - poza zasięgiem).
A tak swoją drogą, to w tym wypadku wątek powinien chyba zostać w starym miejscu, bo mBankmobile jest Bogu-ducha winien.

Jeszcze raz Chris'ie-Kr wielkie dzięki.
York
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Chris-Kr »

YORK pisze:Chris-Kr miałeś rację :brawa: Brak tego ustawienia był przyczyną. Właśnie się połączyłem i na tym połączeniu teraz 'wiszę'.

To mamy sukces :)
Okienko było odznaczone. TNI uruchamiałem przy każdej próbie z nową kartą, co oczywiście nic nie dawało.

To potwierdza moje przypuszczenia, że lepiej by było, gdyby TNI dla każdej nowej karty samoczynnie zakładał odrębny profil. Usuniecie zbędnego profilu, to tylko jedno kliknięcie myszką.
Pole było puste także w przypadku Plusa i Playa i o dziwo tam łączyło.

Wprowadzone: APN, login i hasło są także zapamiętywane w Rejestrze systemu. Widocznie tam zapamiętane były te parametry dla Plusa i dlatego ta SIM-karta mogła się połączyć.
Nie wiem jeszcze gdzie i jak na forum 'odhacza się' , że ktoś pomógł, ale zaraz się dowiem, bo Chris-Kr - przyjacielu naprawdę mi pomogłeś

Miło mi,że mogłem pomóc :)
Z kliknięciem "Pomógł" będzie problem, bo tylko autor wątku ma tę możliwość, a ten wątek rozpoczyna się od mojego postu, czyli tylko ja mogę kliknąć "Pomógł" innym :)
A tak swoją drogą, to w tym wypadku wątek powinien chyba zostać w starym miejscu, bo mBankmobile jest Bogu-ducha winien.
Tamten wątek służy raczej do dyskusji nad rozwojem programu i już bez tego jest zbyt długi :)
Można by tylko z głównego wątku przenieść jeszcze wcześniejsze posty, poczynając od Twojego (http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=219328#219328 ), oraz zmieniając temat na np. "Top_NetInfo - problem z kartą mBank-mobile".
Wtedy wątek byłby kompletny, temat byłby adekwatny do treści dyskusji, a Ty mógłbyś kliknąć "Pomógł" ;)
Krzysztof
przemox.1
### BAN ###
Posty: 1463
Rejestracja: 2009-02-20, 17:41
Lokalizacja: ban

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: przemox.1 »

YORK pisze:którym momencie mogę stwierdzić czy modem się loguję do sieci?
Jak dioda na modemie miga 1 raz na zielono lub niebiesko, zależy z jakiej technologi korzystasz ;)
Awatar użytkownika
YORK
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2008-05-12, 22:22
Lokalizacja: podl.+maz.

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: YORK »

przemox.1 pisze:Jak dioda na modemie miga 1 raz na zielono lub niebiesko, zależy z jakiej technologi korzystasz

Ze sposobem migania diody jest jakaś dziwna sprawa.
Jestem w zasięgu GPRS/EDGE więc miga na zielono. Ale częstotliwość samego migania różni się. Teraz np. jestem połączony a dioda miga krótkim, pojedynczym impulsem, chociaż zwykle (99% przypadków) w takiej sytuacji świeci ciągle.
Rozłączyłem się i też miga pojedynczym impulsem, ale mam wrażenie, że z większą częstotliwością.
Po ponownym połączeniu świeci ciągle.
Skąd różnica?
York
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Jaco »

YORK pisze:Skąd różnica?
Może ten temat coś ci wyjaśni. http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=990

Poczytaj o migających diodach.
przemox.1
### BAN ###
Posty: 1463
Rejestracja: 2009-02-20, 17:41
Lokalizacja: ban

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: przemox.1 »

Jaco, tylko że ten temat jest na temat Optiona, a kolega ma E220
Wnioskując po
Urządzenie: E220
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Chris-Kr »

Wcześniej napisałem:
To potwierdza moje przypuszczenia, że lepiej by było, gdyby TNI dla każdej nowej karty samoczynnie zakładał odrębny profil. Usuniecie zbędnego profilu, to tylko jedno kliknięcie myszką.
Trochę poeksperymentowałem z różnymi starymi kartami i muszę wycofać się z powyższego stwierdzenia. Tak jak obecnie jest, to jest lepiej.
Krzysztof
Lucas_21
Stały użytkownik forum
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-10, 15:07
Lokalizacja: Polski

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Lucas_21 »

Działa Wam teraz mbank? Umnie znowu błąd wyskakuje 619
Awatar użytkownika
YORK
Użytkownik forum
Posty: 27
Rejestracja: 2008-05-12, 22:22
Lokalizacja: podl.+maz.

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: YORK »

Lucas_21 pisze:Działa Wam teraz mbank? Umnie znowu błąd wyskakuje 619
Nie wiem skąd wynika błąd 619, ale usługa transmisji w mBanku na pewno działa - dzięki niej odebrałem powiadamiającego maila.
York
Lucas_21
Stały użytkownik forum
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-10, 15:07
Lokalizacja: Polski

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Lucas_21 »

Ja ściągnąłem tego simlocka tym programem, konfiguracja wg. riobravo, aktywowałem tym kodem usługe, wysyłałem smsa i nadal nic.
Mam dwie karty. I ta moja też nie działa teraz. Kumpla też nie. A jak nie mam na koncie o kasy to może być też tym błędem spowodowane? Bo jak z telefonu sprawdzam konto pisze, że mam uzupełnić, więc nie wiem czy to tylko na karcie u kumpla nie działa czy moja też nie działa. Jego włożyłem do mojego modemu i to samo. Pogubiłem się już :/ :)
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Chris-Kr »

Lucas_21 pisze: A jak nie mam na koncie o kasy to może być też tym błędem spowodowane? Bo jak z telefonu sprawdzam konto pisze, że mam uzupełnić
A czego oczekujesz?
Że operator umożliwi Ci korzystanie z internetu jak nie masz kasy na koncie????!!
Brak kasy na koncie na pewno nie jest spowodowany błędem, tylko błąd jest spowodowany brakiem kasy!
Krzysztof
Lucas_21
Stały użytkownik forum
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-10, 15:07
Lokalizacja: Polski

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Lucas_21 »

Chris-Kr pisze:Brak kasy na koncie na pewno nie jest spowodowany błędem, tylko błąd jest spowodowany brakiem kasy!
Tak tylko u kumpla tez jest ten błąd, a on ma kase te 5zł na starcie. Aktywowane usługi, wysłany sms i to zrobione 4 dni temu i nadal błąd 619, więc nie wiem co teraz robić, jak piszecie, że Wy nie macie problemów...
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Chris-Kr »

Lucas_21 pisze:Tak tylko u kumpla tez jest ten błąd, a on ma kase te 5zł na starcie. Aktywowane usługi, wysłany sms i to zrobione 4 dni temu i nadal błąd 619, więc nie wiem co teraz robić, jak piszecie, że Wy nie macie problemów...
A czy wyłączyłeś na karcie SIM sprawdzanie PIN=u?

[ Dodano: 2010-05-16, 22:02 ]
I jeszcze jedno:
Czy z tej karty wykonywałeś już jakieś połączenie lub wysyłałeś SMS-a?
Zgodnie z Regulaminem, jest to konieczne do aktywacji karty.
Poza tym, włóż kartę SIM kolegi do swojego modemu i sprawdź, czy ten sam problem się powtarza.
Krzysztof
Lucas_21
Stały użytkownik forum
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-10, 15:07
Lokalizacja: Polski

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Lucas_21 »

Chris-Kr pisze:Czy z tej karty wykonywałeś już jakieś połączenie lub wysyłałeś SMS-a?
Tak pisałem już wyżej w 2 postach :)
Chris-Kr pisze:A czy wyłączyłeś na karcie SIM sprawdzanie PIN=u?
Nie, ale jak miałem karte w telefonie to nie prosił o pin, umnie na moje karcie też nie prosił, nie ustawiałem

[ Dodano: 2010-05-17, 17:47 ]
Doładowałem konta na mojej karcie i modemie i mam ten sam problem... 2 tygodnie wazne konto, a bład 619,. Kase miałem na koncie, bo jak zasiliłem o 5zł to mam niecałe 10zł. Więc w czym problem?
Lucas_21
Stały użytkownik forum
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-10, 15:07
Lokalizacja: Polski

Re: Aktywacja transmisji danych i pakietów w mBank Mobile

Post autor: Lucas_21 »

Załadowałem konto, ale teraz piszę, że muszę się zalogować przed połączeniem czyli co? Zasięg jest, bo w mieście, pakiety aktywne, bo w telefonie mi wszystko działa tylko nie w modemie w mbanku więcej mi nie pomogą... ;/ Co robić?
ODPOWIEDZ