Używałem playonline jako internetu domowego (z uwagi na niestabilną sytuację mieszkaniową). Przyszła stabilizacja i postanowiłem przełączyć się "na kabel".
W związku z powyższym postanowiłem rozwiązać umowę z Play. Moja umowa kończyła się 19 października, więc aby uniknąć problemów z przejściem umowy na czas nieokreślony wymówiłem usługę 8 sierpnia i otrzymałem stosowne potwierdzenie pocztą.
Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy na fakturze zobaczyłem opłatę 80 pln. Złożyłem reklamację i otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest w porządku.
Wszystko przez to że rok temu przedłużałem umowę. Poprzednia umowa obowiązywała również do 19 października więc przyszedłem ją przedłużyć we wrześniu 2009. Pracownik salonu przedłużył ją OD 9 WRZEŚNIA. Efekt - poprzednia umowa straciła ważność w momencie podpisania nowej ale nadal obowiązywał mnie termin do października 2010.
W ten sposób play w zgodzie z regulaminem oszukał mnie na 35 zł i nic nie wskazuje na to żeby moja reklamacja została uznana
Pozdrawiam użytkowników i odradzam tą oszukańczą sieć.
playonline
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-10-01, 19:14
- Lokalizacja: Pabianice
playonline
Ostatnio zmieniony 2010-10-06, 07:35 przez kstempniak, łącznie zmieniany 1 raz.
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 6692
- Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
- Lokalizacja: Z dziczy
Re: playonline
A użytkownicy polecają czytać ze zrozumieniem to, co się podpisuje i dokumenty powiązane.kstempniak pisze:Pozdrawiam użytkowników i odradzam tą oszukańczą sieć.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-10-01, 19:14
- Lokalizacja: Pabianice
Re: playonline
Użytkownicy słusznie doradzają, tyle że podpisując taki aneks w domyśle powinien on obowiązywać od momentu zakończenia pierwszej umowy. Poza tym podpisałem dwie umowy na sumarycznie 24 miesiące z jasno wyliczonym rabatem. Rabat nie został wykorzystany, więc o co kaman??
Ponadto we wrześniu zacząłem korzystać z telefonu w ww. sieci i "playonline w telefonie". Kupiłem pakiet 100MB a po wykorzystaniu 25 MB sieć zaczęła mi naliczać opłaty za korzystanie z internetu (0,12 za każde 100kB). Sprawdziłem sumaryczne wykorzystanie od początku umowy - 69900kB. Trochę zdębiałem kiedy na moje pytanie "Dlaczego..." uzyskałem odpowiedź - "Specjalista wszystko policzył i faktura jest prawidłowo naliczona"
Troszkę poddenerwowany zdołałem dopiero po 25 minutach rozmowy z konsultantką wyjaśnić jej różnicę między kB i MB. Bardzo zdziwiona powiedziała, że moje roszczenia są słuszne i złoży jeszcze raz reklamację. W tym momencie mija tydzień i żaden specjalista jeszcze raz niczego nie policzył.
Ponadto we wrześniu zacząłem korzystać z telefonu w ww. sieci i "playonline w telefonie". Kupiłem pakiet 100MB a po wykorzystaniu 25 MB sieć zaczęła mi naliczać opłaty za korzystanie z internetu (0,12 za każde 100kB). Sprawdziłem sumaryczne wykorzystanie od początku umowy - 69900kB. Trochę zdębiałem kiedy na moje pytanie "Dlaczego..." uzyskałem odpowiedź - "Specjalista wszystko policzył i faktura jest prawidłowo naliczona"
Troszkę poddenerwowany zdołałem dopiero po 25 minutach rozmowy z konsultantką wyjaśnić jej różnicę między kB i MB. Bardzo zdziwiona powiedziała, że moje roszczenia są słuszne i złoży jeszcze raz reklamację. W tym momencie mija tydzień i żaden specjalista jeszcze raz niczego nie policzył.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 3607
- Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
- Lokalizacja: Wrocław
Re: playonline
kstempniak pisze:"Specjalista wszystko policzył i faktura jest prawidłowo naliczona"
Patryk pisze:użytkownicy polecają czytać ze zrozumieniem
Kod: Zaznacz cały
W pierwszym niepełnym Okresie Rozliczeniowym, w którym nastąpiła aktywacja Pakietu, liczba jednostek w Pakiecie oraz opłata za Pakiet jest proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego Okresu Rozliczeniowego