Witam!
Mam problem z Wimaxem, który dosłownie przed chwilą zamontowali fachowcy z Netii.
Nie ładuje się żadna strona internetowa oprócz netia.pl
Mój router to TP-link TR-WR941ND skonfigurowany po przez szybką konfigurację. Dioda WAN świeci i co kilka sekund bardzo szybko błyska - czyli prawdopodobnie pobiera dane.
Gdzie leży problem?
Problem z Wimaxem z Netii zaraz po montażu
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 2008-07-23, 11:30
- Lokalizacja: Z-ne
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 16330
- Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
- Lokalizacja: Lublin
Re: Problem z Wimaxem z Netii zaraz po montażu
Na pewno aktywowali ci konto?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 2008-07-23, 11:30
- Lokalizacja: Z-ne
Re: Problem z Wimaxem z Netii zaraz po montażu
jo_gurt dziękuję za szybką odpowiedź.
Nic mi o tym nie wiadomo . Fachowcy podłączyli antenę z zasilaczem, przyniosłem mojego TP-linka, wpisaliśmy nazwę użytkownika i hasło "internet", weszliśmy na stronę netia.pl - załadowała się. O jakiejkolwiek aktywacji nic nie mówili. Grzebię w ustawieniach routera i nic nie pomaga. Z poziomu laptopa nie ma dostępu do internetu (jest tylko lokalnie)
Nic mi o tym nie wiadomo . Fachowcy podłączyli antenę z zasilaczem, przyniosłem mojego TP-linka, wpisaliśmy nazwę użytkownika i hasło "internet", weszliśmy na stronę netia.pl - załadowała się. O jakiejkolwiek aktywacji nic nie mówili. Grzebię w ustawieniach routera i nic nie pomaga. Z poziomu laptopa nie ma dostępu do internetu (jest tylko lokalnie)
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 16330
- Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
- Lokalizacja: Lublin
Re: Problem z Wimaxem z Netii zaraz po montażu
Powinieneś mieć swoje osobiste. Przedzwoń do nich i porozmawiaj o tym.MiKO pisze:wpisaliśmy nazwę użytkownika i hasło "internet"
-
- Użytkownik forum
- Posty: 39
- Rejestracja: 2008-07-23, 11:30
- Lokalizacja: Z-ne
Re: Problem z Wimaxem z Netii zaraz po montażu
Uff
Zadzwoniłem na infolinię, nadali mi nazwę użytkownika, hasło oraz PIN (brakowało na umowie).
Wszystko śmiga jak należy. Dzięki za pomoc
Wynik jak na razie jest oszałamiający
http://www.speedtest.net/result/980065742.png
[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2010-10-06, 13:51 ]
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=262799#262799">Zamiana obrazka na link.</a>
Zadzwoniłem na infolinię, nadali mi nazwę użytkownika, hasło oraz PIN (brakowało na umowie).
Wszystko śmiga jak należy. Dzięki za pomoc
Wynik jak na razie jest oszałamiający
http://www.speedtest.net/result/980065742.png
[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2010-10-06, 13:51 ]
<a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=262799#262799">Zamiana obrazka na link.</a>
Ostatnio zmieniony 2010-10-06, 12:51 przez MiKO, łącznie zmieniany 1 raz.