Proszę o pomoc, podpowiedź

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Michał

Proszę o pomoc, podpowiedź

Post autor: Michał »

Witam!
Mam pewien problem. Używam modemu netbox na Win XP sp2, w momencie odpalenia kazy lub emula, po dwóch,trzech godzinach max. rwie mi się połączenie, przy czym aplikacja iPlusa jest w stanie połączenia i jak chce się rozłączyć to zawisza mi kompa więc wyłączam ją ctrl+alt+del, po takim wyłączeniu i ponownym załadowaniu iPlus Menagera już nie moge się połączyć, ponieważ nie loguje się do sieci.
W dziale pomocy poradzono mi abym uaktywnił sobie IP publiczne dynamiczne, tak też zrobiłem, miałem nawet na Mułku High ID przez dwa dni ala było to samo, pochodził dwie godzinki i znowu rwał połączenie.
jeżeli ktoś miał podobny problem i ma rozwiązanie to bardzo prosze o pomoc, podpowiedzi
mój meil: [email protected]
Dzięki z góry
ODPOWIEDZ