Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Throu
Stały użytkownik forum
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-04, 18:49
Lokalizacja: PL

Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: Throu »

Witam,

Za 2 miesiące kończy mi się umowa (trzecia już) internetu Orange Freedom Pro. Przy poprzednim przedłużaniu w zeszłym roku przeszedłem na wyższe abo z 49 na 69 zł. Obecny pakiet (jest to 13GB) w zupełności mi wystarcza, więc dodatkowe gigabajty nie są już dla mnie wabikiem, który skłoni mnie do przedłużenia obecnej umowy. Nowego modemu również nie potrzebuję.

Jedyne co może mnie skłonić do przedłużenia i o co chciałbym powalczyć to obniżka abonamentu - najlepiej do opcji poprzedniej czyli z 69 na 49 z zachowaniem obecnego pakietu, bez żadnych dodatkowych bonusów. Czy jest to w ogóle możliwe? W salonie oczywiście mówią, że nie, ale wiadomo, że tam pełnej prawdy nie powiedzą. W internecie naczytałem się, że w salonie mogą mnie połączyć z jakąś specjalną linią utrzymaniową jeśli bardzo będę się upierał, wiecie coś o tym? bo jeszcze tej metody nie próbowałem.

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady i sugestie. Tak jak mówię, jedyne co mnie interesuje to obniżka na abonament, nie chcę żadnych dodatkowych GB, ani modemów. Dlatego proszę o wypowiedzi ukierunkowane tylko w tą stronę.
jarkenmvp
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-04-24, 14:58
Lokalizacja: PL

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: jarkenmvp »

Cześć,
masz dwie opcje - walczyć w salonie o kontakt z SD i tam o rabat
lub
zaczaić się na rabat na gruponie.
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19162
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: matek451 »

Nic tak nie działa na operatora jak złożenie wypowiedzenia. W Orange możesz w salonie powiedzieć, że chcesz zakończyć współpracę i rozglądasz się za innym operatorem. Trzeba być stanowczym i odrzucać propozycje z salonu. Zwykle telefonują do działu utrzymania i rozmawiasz z konsultantem. Warto mieć wiedzę co można maksymalnie ugrać (poczytaj na forum) i przedstawić swoje oczekiwania. Twarde negocjacje pozwalają uzyskać satysfakcjonujący rabat i umowę na rok bez modemu. Powodzenia.
Throu
Stały użytkownik forum
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-04, 18:49
Lokalizacja: PL

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: Throu »

Dziękuję za odpowiedzi i wszelkie sugestie. Postaram się ugrać najwięcej ile tylko się da. Nie jestem pod ścianą z tym internetem jak bywało kiedyś, teraz mam dużo szersze pole wyboru, więc ciśnienia na przedłużenie nie ma. Zrobię to tylko jeśli uda mi się ugrać naprawdę korzystne warunki, więc zobaczymy czy Orange stanie na wysokości zadania :hyhy:
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: Orange Ekspert »

Oferta przedłużenia umowy jest ustalana indywidualnie. Zachęcam do kontaktu z działem propozycji pod numerem telefonu *400 (z telefonu w sieci Orange)lub 501 400 400 (z telefonu innego operatora). Tam będziesz mógł ustalić szczegóły.


Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
Awatar użytkownika
avalon
Użytkownik forum
Posty: 37
Rejestracja: 2010-05-31, 13:39
Lokalizacja: koło ełku

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: avalon »

Witam mam Pytanie do" Orange Ekspert " Tomek czy jest możliwość sprawdzenia czy na tej stacji działają 3sieczne -Orange » CDMA450 (4223) UMTS2100 (4223)
Pogorzel Mała, Pogorzel Mała 48 - jeżeli nie czy jest w planach rozbudowy.Gdyż mieszkam w Gutach Rożyńskich powiat Ełcki i ciągne CDM- z Milewo gałązki to jest około 18km. a do Pogożeli około 13km .Z góry dziękuję...
_________________
pozdrawiam.
Throu
Stały użytkownik forum
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-04, 18:49
Lokalizacja: PL

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: Throu »

Orange Ekspert pisze:Oferta przedłużenia umowy jest ustalana indywidualnie. Zachęcam do kontaktu z działem propozycji pod numerem telefonu *400 (z telefonu w sieci Orange)lub 501 400 400 (z telefonu innego operatora). Tam będziesz mógł ustalić szczegóły.


Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
No naprawdę, kontakt rewelacja - dzwonię raz - przełączają mnie od działu do działu bo widać same pionki na liniach bez kompetencji do przedłużania umów, efekt - 5 zł. w plecy (koszty połączeń) i rozłączyłem się z nerwów bo szlag chciał człowieka trafić.

Wczoraj dzwonię drugi raz - dodzwoniłem się, babka znów bez kompetencji, ale mówi, że umówi mi konsultanta od sprzedaży, który zadzwoni do mnie później tego samego dnia (czyli wczoraj) z przygotowaną ofertą - do dziś nikt nie zadzwonił. 2 zł. za połączenia znowu w plecy.

Przed chwilą dzwoniłem trzeci raz, tym razem pod 510100100 - i znowu przełączanie między działami, z 20 minut czekania i zero odzewu. Kolejne 3 zł stracone na połączenia.

Za taką obsługę dziękuję bardzo i niniejszym oświadczam, że mam już w nosie ewentualne rabaty i inne gratisy - w dniu jutrzejszym idę do salonu złożyć wypowiedzenie. 4 lata przygody z Orange, ostatni rok rachunki płacone minimum po 70-90 zł./mies. (SG, pakiety i inne bajery) no ale widocznie na takim kliencie im nie zależy skoro muszę się dopraszać o kontakt z działem sprzedaży jak żebrak o złotówkę pod kościołem. W Plusie czy Play myślę, że powitają mnie z otwartymi ramionami. Wasza strata.
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: Orange Ekspert »

avalon pisze:Witam mam Pytanie do" Orange Ekspert " Tomek czy jest możliwość sprawdzenia czy na tej stacji działają 3sieczne -Orange » CDMA450 (4223) UMTS2100 (4223)
Pogorzel Mała, Pogorzel Mała 48 - jeżeli nie czy jest w planach rozbudowy.Gdyż mieszkam w Gutach Rożyńskich powiat Ełcki i ciągne CDM- z Milewo gałązki to jest około 18km. a do Pogożeli około 13km .Z góry dziękuję...
_________________
Na wszystkich nadajnikach CDMA została uruchomiona trzecia nośna i obsługują one technologię Rev B. Co do zasięgu 3G to zasięg w Twojej okolicy jest niestety szczątkowy. Odrobinę poprawy może przynieść konsolidacja, ale stabilny zasięg 3G w tym miejscu niestety nie będzie dostępny.
Throu pisze:No naprawdę, kontakt rewelacja - dzwonię raz - przełączają mnie od działu do działu bo widać same pionki na liniach bez kompetencji do przedłużania umów, efekt - 5 zł. w plecy (koszty połączeń) i rozłączyłem się z nerwów bo szlag chciał człowieka trafić.

Wczoraj dzwonię drugi raz - dodzwoniłem się, babka znów bez kompetencji, ale mówi, że umówi mi konsultanta od sprzedaży, który zadzwoni do mnie później tego samego dnia (czyli wczoraj) z przygotowaną ofertą - do dziś nikt nie zadzwonił. 2 zł. za połączenia znowu w plecy.

Przed chwilą dzwoniłem trzeci raz, tym razem pod 510100100 - i znowu przełączanie między działami, z 20 minut czekania i zero odzewu. Kolejne 3 zł stracone na połączenia.

Za taką obsługę dziękuję bardzo i niniejszym oświadczam, że mam już w nosie ewentualne rabaty i inne gratisy - w dniu jutrzejszym idę do salonu złożyć wypowiedzenie. 4 lata przygody z Orange, ostatni rok rachunki płacone minimum po 70-90 zł./mies. (SG, pakiety i inne bajery) no ale widocznie na takim kliencie im nie zależy skoro muszę się dopraszać o kontakt z działem sprzedaży jak żebrak o złotówkę pod kościołem. W Plusie czy Play myślę, że powitają mnie z otwartymi ramionami. Wasza strata.
Napisz do mnie korzystając z formularza Pomoc Orange na Facebooku http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243 lub bezpośrednio na adres [email protected] W treści zgłoszenia podaj link do tego wątku. Będę mógł Cię umówić na kontakt z działem propozycji.

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: krystianb »

Orange Ekspert pisze:ale stabilny zasięg 3G w tym miejscu niestety nie będzie dostępny.
Czyli rozumiem, że póki co nie ma żadnych konkretnych planów uruchomienia umts900?
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
bliz08
Początkujący użytkownik forum
Posty: 18
Rejestracja: 2012-11-05, 17:18
Lokalizacja: Augustów, podlaskie

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: bliz08 »

Dlaczego dawniej internet CDMA był lepszy? Czyżby Orange nie patrzy ile jest użytkowników na jeden BTS?
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: krystianb »

bliz08 pisze:Czyżby Orange nie patrzy ile jest użytkowników na jeden BTS?
Na to pytanie mogę ja odpowiedzieć: Orange nie ma możliwości limitowania użytkowników na stację, od momentu wprowadzenia cdma do usług mobilnych. Po odpaleniu 3 nośnych już nic więcej w tej technologii nie da się zrobić w celu zwiększenia pojemności.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
Throu
Stały użytkownik forum
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-04, 18:49
Lokalizacja: PL

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: Throu »

Orange Ekspert pisze:Napisz do mnie korzystając z formularza Pomoc Orange na Facebooku http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243 lub bezpośrednio na adres [email protected] W treści zgłoszenia podaj link do tego wątku. Będę mógł Cię umówić na kontakt z działem propozycji.

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
Napisałem na podany mail. Z góry dziękuję za interwencję bo nie ukrywam, że moja irytacja odnośnie niemożliwości skontaktowania się z kimkolwiek kompetentnym sięgała w pewnym momencie zenitu. :facepalm: No, ale nie mówię hop, wszystko zależy i tak od oferty, czy będzie warta by się w ogóle nad nią pochylić.

Edycja ===> 9.05.13
[ Dodano: 2013-05-09, 14:25 ]
Może przy okazji zajmie się Pan tym, Panie Tomaszu, bo moja cierpliwość do Orange jest na wykończeniu. Wczoraj wieczorem skończył mi się limit. Jako, że akurat teraz mam sporo pracy przy komputerze chcąc nie chcąc byłem zmuszony dokupić dodatkowy pakiet. Dziś aktywowałem dodatkowy pakiet 2GB (koszt 20 zł). Dla pewności router zresetowałem, odczekałem nawet z 10 minut, włączyłem i zonk... To znaczy tak, na koncie orange wszystko gra, pakiet widnieje:

Obrazek

ale cóż z tego skoro w praktyce nic się nie zmieniło i wygląda jakbym nadal miał nałożony lejek. Normalnie o tej porze mam prędkość na poziomie 3-4 Mb/s, a teraz jest tak, komentarz zbędny:

Obrazek

Proszę mi powiedzieć, czy ja mam na litość boską tracić pół życia na ciągłe wydzwanianie do BOK po to tylko żeby wisieć na linii i słuchać przez pół godziny piosenek Lenki bo połączyć się z kimś kompetentnym graniczy z cudem?! (vide mój przykład z kontaktem w sprawie oferty przedłużeniowej). Teraz znowu mam tracić pół dnia żeby doprosić się należytego działania usługi (pakiet 2GB), za którą zapłaciłem, a która póki co jakoś nie za bardzo działa?! (pakiet aktywowany około 12:00, dwie godziny i sytuacja jak widać bez zmian) Bądźmy poważni.

Edycja 2 ===> 9.05.13 (16:05)
[ Dodano: 2013-05-09, 16:05 ]
Nie wiem czy Pan Tomasz interweniował (bo akurat w tym samym czasie dostałem od niego odpowiedź na maila ws. przedłużenia), w każdym razie problem z pakietem zniknął. Trwało to blisko 4 godziny, ale już działa jak należy, z właściwą prędkością.

Obrazek

Jeśli to Pana zasługa to pozostaje mi podziękować i cieszyć się, że nawet w Orange są jeszcze osoby, którym zależy na rzetelnej obsłudze klientów, a nie tylko na odbębnieniu dniówki od 9-17, czy jaką tam kto ma zmianę.
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy + obniżka abonamentu w Orange Freedom Pro

Post autor: Orange Ekspert »

@Throu

Mam nadzieję, że problem nie będzie już występował w przyszłości. Jeśli coś by się działo to pisz korzystając z formularza na Facebooku lub bezpośrednio na adres e-mail. Warto też, jeśli masz taką możliwość aktywować pakiet odrobinę wcześniej tak, aby samo zlecenie przetworzyło się (zarówno to na pakiet internetowy jak i na zdjęcie ograniczenia prędkości - jeśli już takie istnieje).

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
ODPOWIEDZ