Nieprawidłowy limit

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
dawwdd
Stały użytkownik forum
Posty: 69
Rejestracja: 2009-08-18, 20:52
Lokalizacja: z miasta

Nieprawidłowy limit

Post autor: dawwdd »

Witam ostatnio przedłużyłem umowe z oragne , telefonicznie pani proponowała mi 45 GB na co ja sie zgodziłem , następnie przyszła umowa podpisana itd. Pierwszym błędem było że naliczyli mi 2 razy opłate miesięczną złożylem reklamacje przeprosili i oddali pieniądze , ale postanowiłem założyć konto orange online i okazało się że mam nie 45 gb a 30 gb limitu na miesiąc więc znowu złożyłem reklamację ale tym razem powiedzieli że limit jaki podali na umowie wynosił 30 gb nieprzyglądałem się umowie ponieważ uwierzyłem konsultance i zawarłem z nią umowę ustną 40 zł za 45 gb czy mogę się odwoływać do umowy ustnej czy finalizacja umowy jest ważniejsza ?
key
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 9565
Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
Lokalizacja: Nürnberg

Re: Nieprawidłowy limit

Post autor: key »

dawwdd pisze:zawarłem z nią umowę ustną 40 zł za 45 gb
I myslisz ze jestes w stanie to udowodnic?
Nie pomagam na PW.
dawwdd
Stały użytkownik forum
Posty: 69
Rejestracja: 2009-08-18, 20:52
Lokalizacja: z miasta

Re: Nieprawidłowy limit

Post autor: dawwdd »

Rozmowy są nagrywane .
key
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 9565
Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
Lokalizacja: Nürnberg

Re: Nieprawidłowy limit

Post autor: key »

taaaaaa................................ :rotfl:
Nie pomagam na PW.
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: Nieprawidłowy limit

Post autor: Jo_gurt »

dawwdd pisze:Rozmowy są nagrywane .
I udostępniane na żądanie np. prokuratury, a nie po to, żeby Orange sobie samo strzelało w kolano ;)
Niestety, obowiązuje podpisany papier. Jak chcesz możesz się odwoływać np. do UKE, ale to będzie trwało.
key
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 9565
Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
Lokalizacja: Nürnberg

Re: Nieprawidłowy limit

Post autor: key »

Jo_gurt pisze:I udostępniane na żądanie np. prokuratury
O ile jeszcze beda. W co watpie - jeden pracownik produkuje w trakcie dniowki okolo 30 GB rozmow. Mozesz sie zastanowic jak dlugo takie rozmowy sa przechowywane. Pomijajac, ze w wiekszosci firm, tylko sie mowi "rozmowa jest nagrywana", po to zeby klient sie w miare normalnie zachowywal.
Nie pomagam na PW.
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: Nieprawidłowy limit

Post autor: Jo_gurt »

key pisze:Pomijajac, ze w wiekszosci firm, tylko sie mowi "rozmowa jest nagrywana", po to zeby klient sie w miare normalnie zachowywal.
A nawet często "może być nagrywana".
key
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 9565
Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
Lokalizacja: Nürnberg

Re: Nieprawidłowy limit

Post autor: key »

Jo_gurt pisze:A nawet często "może być nagrywana".
Ci to w ogole nie nagrywaja ;)
Nie pomagam na PW.
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nieprawidłowy limit

Post autor: Orange Ekspert »

Sprawdzałeś na umowie, jaki pakiet danych otrzymałeś w ramach przedłużenia umowy? Są to informacje wiążące. Jeśli oczekujesz jakieś dodatkowej weryfikacji tej sprawy to możesz złożyć odwołanie od decyzji działu reklamacji przesyłając je do BOK lub korzystając z formularza Pomoc Orange http://pomoc.orange.pl/ Przeanalizujemy ponownie takie zgłoszenie. W treści zgłoszenia możesz zaznaczyć, że chcesz, aby dział reklamacji odsłuchał również rozmowę.
dawwdd
Stały użytkownik forum
Posty: 69
Rejestracja: 2009-08-18, 20:52
Lokalizacja: z miasta

Re: Nieprawidłowy limit

Post autor: dawwdd »

Szanowny Panie,





Odnosząc się do zgłoszenia dotyczącego oferty Propozycja informuję, iż sprawa została rozpatrzona pozytywnie.



Dziękujemy za zaufanie naszej firmie i przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Przeprowadzona analiza wykazała,

iż otrzymał Pan błędne informację na temat nowej oferty. Zważając na powyższe w dniu dzisiejszym zleciłem

aktywację dodatkowych pakietów danych na numerze ,....... Od dnia 16.01.2013 r. Pana konto będzie

doładowywane pakietem 43GB zgodnie z rozmową sprzedażową Doładowałem także Pana konto zaległym

pakietem 65 GB. W ramach rekompensaty kwota Pana kolejnej faktury zostanie obniżona o 15 zł.



Zachęcam również do korzystania z aplikacji Orange on-line na www.orange.pl. Strona Orange on-line udostępnia

szczegółowy wykaz połączeń do 6 miesięcy wstecz.



Miło mi, że mogłem być pomocny.


A jednak udało się i orange wyszło z twarzą w mych oczach.
Throu
Stały użytkownik forum
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-04, 18:49
Lokalizacja: PL

Re: Nieprawidłowy limit

Post autor: Throu »

No proszę, jednak nawet taki gigant potrafi się przyznać do błędu i rozwiązać sprawę po myśli klienta. Z drugiej strony
dawwdd pisze:Przeprowadzona analiza wykazała, iż otrzymał Pan błędne informację na temat nowej oferty
ciekawe czy konsultant, który de facto zapewnił ci lepszą ofertę zachował swoje stanowisko :twisted:
key
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 9565
Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
Lokalizacja: Nürnberg

Re: Nieprawidłowy limit

Post autor: key »

Throu pisze: zachował swoje stanowisko
Pewnie tak. Wazne jest ile umow sprzedaje a nie 1 na 10000000 klientow ktory ma odwage reklamowac.
Nie pomagam na PW.
ODPOWIEDZ