Włączenie WIFI

Wszystko na temat pozostałych metod dostępu do internetu, czyli łącza przewodowe (TPSA, Dialog, Netia).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kamispako
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2015-01-24, 21:59
Lokalizacja: Polkowice

Włączenie WIFI

Post autor: kamispako »

Witam wszystkich

Rozpoczynam ten temat ze względu na problem z WIFI.
Nie dawno gościu przyszedł mi z nowym modemem ( INNBOXV41 ) z dialogu i wszystko ładnie działało pewnego dnia musiałem odłączyć wszystkie kable i potem załączyć na nowo i pojawił się problem. PROBLEM JEST DOSYĆ NIE TYPOWY sieć WIFI pokazuję mi że sygnał jest znakomity i w pełni dobrze działa ale ( NP. W TELEFONIE WŁĄCZAM WIFI I ŁĄCZĘ SIĘ NORMALNIE POKAZUJĘ MI ŻE POŁĄCZONO Z INTERNETEM ALE I TAK NIE MOGĘ WEJŚĆ W ŻADNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ , SPRAWDZIŁEM W RAZIE CO NA LAPTOPIE I TEŻ JEST TEN SAM PROBLEM - mam widoczne WIFI które nie działą

Nie jestem specjalistą więc po kilku dniach zrezygnowałem z prób naprawy
Jeśli komuś chciało by się pomóc inaczej niż pod tym postem proszę o kontakt

Skype : WdoSdoRdoH666
Nr tel : 784 154 468
Ostatnio zmieniony 2015-01-24, 22:22 przez kamispako, łącznie zmieniany 1 raz.
Pakson DPL
dexter18

Re: Włączenie WIFI

Post autor: dexter18 »

Ja bym go zresetował do fabrycznych ustawień i spróbował wtedy.
key
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 9565
Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
Lokalizacja: Nürnberg

Re: Włączenie WIFI

Post autor: key »

Na kablu dziala?
Daj wynik ipconfig i trace na 8.8.8.8
Nie pomagam na PW.
kamispako
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2015-01-24, 21:59
Lokalizacja: Polkowice

Re: Włączenie WIFI

Post autor: kamispako »

Tak przez kabel działa zaraz spróbuje.
Pakson DPL
johnnorton
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2015-06-24, 13:14
Lokalizacja: Jeżyce

Re: Włączenie WIFI

Post autor: johnnorton »

U mnie też był ostatnio problem z internetem. Co jakiś czas internet przestawał działać. Technicy z orange wywnioskowali, że prawdopodobnie kabel prowadzący do routera jest uszkodzony. Ale restart routera pomógł, więc to wątpliwe.
ODPOWIEDZ