Orange - zabrali przyznany transfer
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-01-24, 10:15
- Lokalizacja: Wielkopolska
Orange - zabrali przyznany transfer
Dnia 16.01.2015 mam nowy okres rozliczeniowy, a tym samym nowy dostępny transfer w abonamencie od Orange... sytuacja wygląda tak że 16.01.2015 o godzinie 00:00 wg, billingu i opinii Orange zużyłem nagle cały transfer 24GB ( z dostępnych 21GB). Dzwoniłem do Orange w celu wyjaśnienia tej sprawy.. Pani konsultant widzi, że jest błąd, przekierowała sprawę wyżej, ale wyżej nikt problemu nie widzi, i spółka Orange nie bierze odpowiedzialności za naliczanie transferu. Napisałem odwołanie od decyzji reklamacji i nadal nikt nie widzi, że jest coś nie tak.
Co polecicie zrobić dalej w takiej sytuacji ?
Co polecicie zrobić dalej w takiej sytuacji ?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-01-22, 22:42
- Lokalizacja: Katowice
Re: Orange - zabrali przyznany transfer
Mnie też naliczają zużyty transfer za godz. 00.00 - 8.00 (szczęśliwe godziny) lub nawet wtedy kiedy karta nie byłą włączana do sieci przez cały dzień.
I to nie od razu ale po godz. 12, 16 lub jeszcze następnego dnia.
Reklamacja też odrzucona, odpowiedź jak z filmu Barei (szatnia).
A konsultant to nie M.B.?
Na reklamacje otwarte ze strony orange on-line mają "tylko" 7 dni na odpowiedź.
Pisać do centrali, skarga do UKE, konsultacje u Rzecznika Konsumenta i opisywać ten problem jak najszerzej
Może jakiś wykop
I to nie od razu ale po godz. 12, 16 lub jeszcze następnego dnia.
Reklamacja też odrzucona, odpowiedź jak z filmu Barei (szatnia).
A konsultant to nie M.B.?
Na reklamacje otwarte ze strony orange on-line mają "tylko" 7 dni na odpowiedź.
Pisać do centrali, skarga do UKE, konsultacje u Rzecznika Konsumenta i opisywać ten problem jak najszerzej
Może jakiś wykop
Re: Orange - zabrali przyznany transfer
Pamiętam, jak w T-Mobile też mi naliczali ale miałem włączony blueconnect noc. Telefon do BOA i wszystko wyjaśnione.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22031
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Orange - zabrali przyznany transfer
Dzwońcie w Orange pod *800.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-01-24, 10:15
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Orange - zabrali przyznany transfer
Jak dobrze zrozumiałem, to Orange nie bierze odpowiedzialności za zużyty transfer, bo tym zajmuje się firma zewnętrzna w spółce ? Czy jakoś tak... Konsultantka widzi że jest błąd, ale ona nie może nic z tym zrobić i wysyła to dalej do działu technicznego, a tam uważają że wszystko jest ok i to moja wina, że z momentem przyznania transferu został cały odebrany.
Ostatnio zmieniony 2015-01-27, 11:07 przez janek1941, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22031
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Orange - zabrali przyznany transfer
Nie. Miałem problem rozliczania transferu i dosłownie 10 minut na infolinii i mi przywrócili transfer.
- Orange Ekspert
- Pracownik operatora
- Posty: 263
- Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Orange - zabrali przyznany transfer
@janek1941 napisz do nas http://pomoc.orange.pl. Sprawdzimy na jakim etapie jest Twoja sprawa.