Pomiar w dzień
Pomiaru wieczorem w godzinach szczytu nie zrobię bo net chodzi koszmarnie o ile oczywiście zadziała bo zdarza się, że poprostu nie działa. Router jaki ma to mf286 i moc sygnału to przeważnie 4 kreski a w tym momencie to i 5. Wydzwanianie do nich nic nieda, babka mówi, że zleci to sprawdzenie technikom i na tym się kończy.
Dodam, że to nie tylko u ojca bo z kim by nie rozmawiał to też narzekają.
Czy można w takiej sytuacji rozwiązać umowę?
SMS od Orange:
Kod: Zaznacz cały
2018/05/02 11:51:53
(SMS-1/5) Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie zgłoszonych utrudnień w korzystaniu z LTE w podanej lokalizacji
2018/05/02 12:28:23
(SMS-1/5) Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie
2018/05/02 12:28:23
(SMS-2/5) ze względu na przeciążenie stacji. Na chwile obecną brak możliwości zwiększenia pojemności sieci LTE w tej
2018/05/02 12:28:24
(SMS-3/5) okolicy. Dokładamy starań, by jak najwięcej naszych Klientów mogło bez przeszkód korzystać z usług Orange.
2018/05/02 12:28:25
(SMS-4/5) Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci. Przepraszamy
2018/05/02 12:28:26
(SMS-4/5) Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci. Przepraszamy
2018/05/02 12:28:26
(SMS-5/5) za niedogodności. Pozdrawiamy, Orange. Nr zgłoszenia 3711496