Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?

Post autor: krystianb »

Adamgl pisze:przy podpisywaniu umowy kurier nawet nie prosił o dowód osobisty
A to dziwne, kiedyś musieli przepisać na umowę 2 cyfry z peselu.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
Awatar użytkownika
Adamgl
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 254
Rejestracja: 2007-04-19, 19:50
Lokalizacja: Gliwice

Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?

Post autor: Adamgl »

krystianb pisze:A to dziwne, kiedyś musieli przepisać na umowę 2 cyfry z peselu.
2 cyfry peselu były ale ja je wypisałem.
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?

Post autor: krystianb »

Cóż tak wygląda niekompetencja kuriera. Lepiej nie będę pisał jakie to może mieć konsekwencje.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?

Post autor: Patryk »

A na Neostradę nie ma cyfr z peselu i dowodu też kurier nie chciał.
Niby weryfikacja uproszczona, bo to stacjonarna usługa, ale zawsze spore ryzyko dla obu stron umowy przecież istnieje.
Awatar użytkownika
Brylant19
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 285
Rejestracja: 2010-05-04, 14:36
Lokalizacja: ---

Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?

Post autor: Brylant19 »

A ja mam takie pytanie..

Czy zamawiajac przez telefon sa takie same warunki ja przez internet?

tzn. dodatkowe GB i te faktury emailem?
perla
Użytkownik forum
Posty: 24
Rejestracja: 2008-01-25, 23:09
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?

Post autor: perla »

Brylant19 pisze:A ja mam takie pytanie..

Czy zamawiajac przez telefon sa takie same warunki ja przez internet?

tzn. dodatkowe GB i te faktury emailem?
Dołączam się do pytania. Zadzwoniła do mnie konsultantka, proponując przedłużenie oferty OF Platinum (za 150zł) z 30% rabatem, czyli płaciłbym 105zł.
W cenie miałbym 36GB, czyli dokładnie tyle samo ile miałem dotychczas (usługę zamawiałem przez eSklep, czy jak to się tam nazywa) i darmowe ściąganie od 24 do 8 rano (to chyba standard).
Myślałem, że przy przedłużeniu dostanę jakiś gratis - np. 1GB. Mówiła też o nowej taryfie i proponowała 38GB za około 135zł, czyli ze zniżką ale bez zwiększenia limitu (podobno można mieć 41GB).
Co ciekawe, kilka tygodni wcześniej dzwoniła do mnie inna konsultantka proponując 37 GB. Zgodziłem się, jednak żaden kurier nie przyjechał z nową umową, ani limit się nie zmienił. Umowę ostatnio podpisywałem na 12 miesięcy i taką też chciałbym teraz podpisać.
Nie mam możliwości sprawdzenia oferty internetowej (chodzi mi głównie o to, czy dostałbym więcej GB i czy w ogóle przez internet można jeszcze przedłużać stare taryfy), bo trzeba podać kod SMS, a ja używam rutera Axesstel MV410 i nie mogę odbierać sms-ów w aplikacji Orange.
Czy po przejściu umowy z na czas nieokreślony będzie możliwość przedłużenia na warunkach takich, jak przed końcem umowy?
Jeżeli ktoś wie co i jak, to proszę napisać.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Edycja, 30.10.2010:
Dzisiaj rozmawiałem z dwoma konsultantami. Jeden ze sklepu internetowego - proponował podpisanie umowy z 37GB limitu bez Szczęśliwych godzin za 105zł, a drugi - z centrali Orange proponował 37GB ze Szczęśliwymi godzinami, ale bez rabatu, czyli za 150zł. Różnica w cenie jest duża. Co ciekawe, konsultant z Centrali powiedział, że ich oferta i oferta sklepu internetowego są identyczne, a różnica wynika z tego, że Centrala aktualizuje ofertę codziennie, a oferta sklepu internetowego aktualizowana jest raz na tydzień. Wie ktoś jak to w końcu jest?
Awatar użytkownika
Easy-Wifi
Stały użytkownik forum
Posty: 114
Rejestracja: 2010-05-12, 08:35
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?

Post autor: Easy-Wifi »

Szczerze mówiąc to ni sami nie wiedzą. Ale przeważnie podczas zakupu usługi w sklepie internetowym,czy to Orange czy Plusa,zawsze dostajemy dodatkowe korzyści,bonusy. Fakturę emailem zawsze można sobie zażyczysz,więc nie jest to dodatkowy gratis.
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Sklep Orange - Czy wszystko jest tak pięknie?

Post autor: krystianb »

Easy-Wifi pisze:więc nie jest to dodatkowy gratis.
Ale, żeś przekręcił. Obraz faktury przesyłany mailem to największy problem sklepów internetowych.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
ODPOWIEDZ