Pomocy w wyborze internetu do laptopa...

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
Lilith
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2008-04-02, 10:56
Lokalizacja: si? wzi??am? ;)

Pomocy w wyborze internetu do laptopa...

Post autor: Lilith »

Jak w temacie potrzebuje pomocy :)
Jestem totalnie zielona jeśli chodzi o internet bezprzewodowy...
Nie wiem, czy w dobrym miejscu robie ten wpis, ale mam nadzieje, że tak :)

Oto mój problem. Kupuje laptopa i potrzebuje do niego internet, żebym mogła podłączyć się gdziekolwiek. Założenia takie:
- ma to być internet najlepiej tylko na 3-4 miesiące (nie chcę żadnych długoterminowych umów.)
- będę go używać koło 4-6 godzin dziennie
- ma być taki, żebym bez problemu i długiego czekania mogła korzystać z przeglądarek, gg, ogólnie "surfowanie" po sieci... nie będę nic ściągać.
- ucieszyłabym sie jakby rachunek był około 100 zł miesięcznie..

Teraz pytanie: co wybrać? Domyślam sie, że jest pewnie 10 tys możliwości, ale która była by dla mnie najlepsza?

Z góry dziękuje za pomoc!

[ Komentarz dodany przez: BliSki: 2008-04-03, 07:48 ]
Dodałem do tematu: internetu do laptopa
Ostatnio zmieniony 2008-04-03, 06:47 przez Lilith, łącznie zmieniany 1 raz.
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pomocy w wyborze internetu do laptopa...

Post autor: zDaleKi »

Lilith pisze:Kupuje laptopa i potrzebuje do niego internet, żebym mogła podłączyć się gdziekolwiek
Czyli tylko internet z sieci GSM.
Lilith pisze:ma to być internet najlepiej tylko na 3-4 miesiące (nie chcę żadnych długoterminowych umów.)
1. Czyli najlepiej kupić sobie modem na wolnym rynku i do tego kartę SimData, WPmobi lub podobną przeznaczoną do transferu danych.
Lilith pisze:będę go używać koło 4-6 godzin dziennie
2. To już nie jest istotne, bo tu liczy się ilość przesłanych danych a nie czas.