Ogólnie wybór internetu

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Tero
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-01-27, 15:47
Lokalizacja: Oborniki wlkp

Ogólnie wybór internetu

Post autor: Tero »

Witam. Dotychczas posługiwałem się neostradą ale właśnie się przeprowadzam na tak zwaną wieś w okolicach poznania/oborniki wlkp, nie mam tu dostępu do kablówki a także postanowiłem zrezygnować z telefonu stacjonarnego i poszukuję jakiś alternatyw. Nie zamierzam ograniczać się tylko do usług których dotyczy te podforum. Ogólnie rzecz biorąc jestem w tym zielony, a poszukuję jak najlepszego internetu pod gry-online, i download. (dla komputera stacjonarnego ofc)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Ogólnie wybór internetu

Post autor: ja.michal »

poszukuję jak najlepszego internetu pod gry-online, i download.
Pod gry tylko kabel ewentualnie WiMax. Do downloadu to duży limit a najlepiej go brak. :)

Poszukaj tutaj.
http://www.dostawcy-internetu.pl/
Tero
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-01-27, 15:47
Lokalizacja: Oborniki wlkp

Re: Ogólnie wybór internetu

Post autor: Tero »

Jeżeli znajduję się na skraju zasięgu (turkusowa kropka, na mapie zasięgu) wimax, to czy dalej opłaca mi się w niego inwestować??

Myślałem jeszcze o blueconnect i tu mam zasięg bodajże umts/hsdpa

obawiam się też że będzie mi często połączenie zrywać, więc nie jestem pewien w co lepiej zainwestować
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: WL

Re: Ogólnie wybór internetu

Post autor: Blido »

Tero pisze:Ogólnie rzecz biorąc jestem w tym zielony, a poszukuję jak najlepszego internetu pod gry-online, i download. (dla komputera stacjonarnego ofc)
Tero pisze:Myślałem jeszcze o blueconnect i tu mam zasięg bodajże umts/hsdpa