Problem z połączeniem Wimax

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu WiMax z firmy Netia, T-Mobile (Era) (Polska Telefonia Cyfrowa).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hofmonek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2008-09-28, 11:37
Lokalizacja: Zgierz

Problem z połączeniem Wimax

Post autor: hofmonek »

Witam.

Od wczoraj wieczora mam pewien problem, a mianowicie gdy korzystałem z netu nagle rozłączył się i do dzisiaj nie chce się połączyć :cry: . Przestała palić się dioda od telefonu na modemie a poza tym wszystkie się palą.

Mam standardowy sprzęt od Netii.

Jest jakaś rada na to czy tylko telefon do netii?
Quest
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 204
Rejestracja: 2009-03-09, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z połączeniem Wimax

Post autor: Quest »

hofmonek, wyłącz bramkę z prądu i włącz ponownie jeżeli dioda od telefonu sie nie zapali to bramka straciła ustawienia bądź jest zła komunikacja z zasilaczem anteny. Jeżeli bramka straciła ustawienia to bez wizyty serwisu się nie obędzie. Jeżeli zadzwonisz na infolinię to będą kazali zrobić Ci restart prądowy jeżeli to nie pomoże to wystawią zlecenie na usunięcie awarii. Wiec sprawdź i dzwoń na infolinie Netii.
Awatar użytkownika
hofmonek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2008-09-28, 11:37
Lokalizacja: Zgierz

Re: Problem z połączeniem Wimax

Post autor: hofmonek »

Restart prądowy i normalny robiłem odrazu jak to się stało. Nic nie pomogło.
Wymieniałem też kable na swoje, wszystkie oprócz oczywiście antenowego, również bez efektów.

Zadzwoniłem do nich i dzisiaj mają przyjechać.
Quest
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 204
Rejestracja: 2009-03-09, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z połączeniem Wimax

Post autor: Quest »

hofmonek, i co było nie tak?
Awatar użytkownika
hofmonek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2008-09-28, 11:37
Lokalizacja: Zgierz

Re: Problem z połączeniem Wimax

Post autor: hofmonek »

Po raz kolejny zawiodłem się na netii. Pracowników to trzeba im pogratulować. Pierwszych lepszych pachołów z ulicy chyba ściągają. Zadzwoniłem do nich wczoraj, mieli dzisiaj po 14 przyjechać. Specjalnie zwolniłem się wcześniej i nie przyjechali. Czekałem pół dnia i nic. Zadzwoniłem po raz kolejny ale tym razem do kolesia, z którym podpisywałem umowę. Odebrał od razu, więc wytłumaczyłem mu co i jak po czym powiedział, że zaraz wszystko sprawdzi i załatwi a następnie oddzwoni. Czekam, czekam i czekam aż nie wytrzymałem i po półtorej godziny zadzwoniłem powtórnie i jedyne co mi odpowiedziało to nagranie na sekretarce "(...) mam weekend majowy".

Ręce opadają!
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z połączeniem Wimax

Post autor: ja.michal »

hofmonek, czyli to nie Netia tylko pośrednik. :]
Quest
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 204
Rejestracja: 2009-03-09, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z połączeniem Wimax

Post autor: Quest »

hofmonek, zgadzam się to podwykonawca zawiódł a nie Netia
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z połączeniem Wimax

Post autor: ja.michal »

Ja przy bezpośrednim kontakcie z Netią jestem pełen uznania i profesjonalizmu. :ok:
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: Problem z połączeniem Wimax

Post autor: Jo_gurt »

Ja również (do podwykonawcy też nie mam żadnych zastrzeżeń, był bardzo sympatyczny, chciał robić nawet więcej niż okazało się potrzebne no i wykonał na prawdę solidną robotę, która siedzi już 2 lata nieruszana). Ale Lublin to w końcu miasto macierzyste Netii, więc może lepiej dbają ;)
Awatar użytkownika
hofmonek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2008-09-28, 11:37
Lokalizacja: Zgierz

Re: Problem z połączeniem Wimax

Post autor: hofmonek »

Może i macie racje :P
Byłem wściekły to trochę za bardzo zaszedłem z krytyką ;)

Dobrze, że został mi jeszcze iplus na miecha do końca umowy, to nie jest tak źle. Ale jego szybkość i limit zawsze mnie powala :D (1GB) :D


Edit:
Technicy dotarli :ok: . Pomęczyli się ponad godzinę ale jest net. Coś w modemie było zwalone oprócz tego, że zresetowały się ustawienia. Dali mi drugi modem i pojechali :D.

THX 4 ALL :] Pozdro ;)
ODPOWIEDZ