Pomoc przy wyborze modemu do neta na karte..

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
grzybek141
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2009-10-06, 11:15
Lokalizacja: łdz

Pomoc przy wyborze modemu do neta na karte..

Post autor: grzybek141 »

Witam :D

Jestem świerzym studentem z łodzi , i mam teraz internet z play ale ten na abonament, mam go bo jeszcze mam niepewne to mieszkanie i potrzebuje internetu. Ale wpadłem na pomysł żeby oddać ten play (mam na to 7 dni od wczoraj) i kupić sobie modem na allegro i do tego play na karte (bo chyba on na razie najlepiej ma). I tu moje pytanie.. Teraz mam modem HUAWEI e156g i on ma predkość hdspa do 3,6.. niby starcza ale jak sie wie ze sa modemy do 7,2 to pozostaje pewien niesmak (zwłaszcza że na al.politechniki zasieg jest b.dobry) :P Czy warto jest kupić HUAWEI E169 ? uzywke bo chiałbym na modem wydać +/- 200zl czy moze macie jakieś inne ciekawe propozycje ? czy lepiej nie bawić sie w używki tylko kupić sobie to co teraz mam czyli ten e156g ? Na allegro widziałem ze jest e169g za 220zl nowy wiec jeszcze jako tako cena jest jakas róznica pomiedzy e169? Bardzo prosze o pomoc bo chciałbym zamowic na allegro modem i rozwiązac z playem umowe zeby pózniej jak coś to sobie na kablu internet w nowym lub tym mieszkaniu załozyć :)

pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony 2009-10-06, 14:22 przez grzybek141, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Pomoc przy wyborze modemu do neta na karte..

Post autor: krystianb »

grzybek141 pisze:eraz mam modem HUAWEI e156g i on ma predkość hdspa do 3,6.. niby starcza ale jak sie wie ze sa modemy do 7,2 to pozostaje pewien niesmak