Proszę o dobrą radę :) "internet mobilny"

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Tooldo
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-02-03, 19:15
Lokalizacja: Gdynia

Proszę o dobrą radę :) "internet mobilny"

Post autor: Tooldo »

Przede wszystkim Witam wszystkich forumowiczów :)
Jestem teraz w małym potrzasku jeśli chodzi o internet będę wynajmować mieszkanie w Słupsku niestety nie mogę założyć stałego internetu ponieważ właściciel nie wyraża zgody.
Chodzi o to że nie mam pojęcia jaki internet mobilny wybrać nie znam się na tym kompletnie byłem pytać w erze i powiem szczeże ze nie jestem jakiś podekscytowany i przekonany do tego operatora. Proszę was o dobrą radę jestem Dj'em i ściągam dość dużo muzyki tak że dziewczyna szaleje na youtube i innych stronkach.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i wasze starania !

P.s
Jestem przygotowany na opłaty w cenie 1oo zł ~
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: Proszę o dobrą radę :) "internet mobilny"

Post autor: Sundance_kid »

Tooldo pierwsze co mi sie nasuwa to to, że internet mobilny nie jest dla Ciebie. Próbuj negocjowac z właścicielem.
Awatar użytkownika
sp6huk
Guru bezprzewodowy
Posty: 4140
Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
Lokalizacja: Świdwin

Re: Proszę o dobrą radę :) "internet mobilny"

Post autor: sp6huk »