Blue Connect - Czy lepszy od modemu ???

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
tow22222

Blue Connect - Czy lepszy od modemu ???

Post autor: tow22222 »

Witam!

Na poczatku zaznaczam, ze jestem zielony w sprawie internetu oferowanego przez siec ERA (Blueconnect).
Mam kilka pytan dotyczacych dzialania takiego dostepu do sieci.
Lacze sie przez modem, dlatego tez zastanawiam sie, czy owa usluga nie bylaby dla mnie lepszym rozwiazaniem.

1) Czy aby skorzystac z BlueConnect trzeba posiadac tel. w sieci ERA? Jesli tak to czy wystarczy pre-paid, czy trzeba
miec na abonament, w jednej z biznesowych taryf? (Bo cos mi sie obilo o uszy, ze z podobnego dostepu do internetu w IDEI
moga korzystac tylko klienci biznesowi). Czy to prawda ?

2) Czy przy zakladaniu Blueconnect podpisuje sie jakas umowe? Czy mozna przez jakis okres wyprobowac dzialanie za darmo?


3) Mieszkam w malej miejscowosci (poza okresem wakaycjnym, wiekszosc czasu spedzam w miescie,gdzie studiuje).
Jedyna droga dostepu do internetu jest modem (w domu), a na cafejki...
I zastanawiam sie, czy Blueconnect bylby dobrym rozwiazaniem.
Od razu zaznaczam, iz nie zalezy mi na wielkiem predkosci przesylu danych (do tej pory siedzialem na modemie i juz sie
do tego przyzwyczailem...).

4) Zasieg z ERY mam u siebie w domu dobry, takze chyba nie powinno byc problemow.


5) Czy przy korzystaniu z taniego neta czesto zdarza sie, ze internet przerywa, lub zanika na wiele godzin (czasami kilka
dni?).


Z GORY DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE ODPOWIEDZI !!!!!!
hugo

blue connect

Post autor: hugo »

Mieszkam na Slasku.Dalem sie namowic na Marlina U 530.Sygnal silny a transfer 1,5 kilo do 15 kilo max Szkoda kasy
Gość

Re: Blue Connect - Czy lepszy od modemu ???

Post autor: Gość »