Co zrobić na początku żeby ustrzec się przed problemami ?

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Gość

Co zrobić na początku żeby ustrzec się przed problemami ?

Post autor: Gość »

Hej

Czytam i czytam posty na tym forum i wciąż jestem zielony, bo w sumie poraz pierwszy zamierzam kupić a laptopa i bezprzewodowy internet.
Dlatego zwracam się z pytaniem :

Jaki sprzęt wybierać juz na początku, jaką technologię i sieć ? Tak żeby nie było najdrożej,ale też żeby połączenie intenetowe ( bo o to mi głownie chodzi ) było w miarę przyzwoite jak na XXi wiek. Procesor w technologii Centrino ?
Temat może głupi, ale czytając te wszystkie posty widzę,że na prawdę można się nieźle wkopać.

Z góry dzięki i pozdrawiam !
J.K.K
Awatar użytkownika
Varmack
Stały użytkownik forum
Posty: 146
Rejestracja: 2005-10-21, 13:55
Lokalizacja: Mikolov

Re: Co zrobić na początku żeby ustrzec się przed problemami ?

Post autor: Varmack »

Wszystko zależy od tego ile masz kapuchy. Laptop jeśli nowy to raczej bez problemu powinno działać. Jeśli używany, to tak żeby miał z 1 GHz procka, i 256 MB ramu żeby to jakoś <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> chodziło.

Internet przez GPRS od razu możesz skreślić, bo to XXI wiek na pewno nie jest (mam więc się przekonałem), chyba że EDGE jeśli masz zasięg, a i to nie gwarantuje szybkiego netu. Najlepsze rozwiązanie to Pc stacjonarny i Neostrada np.

Ewentualnie możesz spróbować Laptopa i jakiejś sieci Wi-Fi.

Neta GPRS w iPlusie naprawdę nie polecam (jeśli chcesz mieć XXI wiek). Ja mam zasięg pełny (7 pasków) i transfery na poziomie 5 kB/s a i to nie zawsze...
Ja nie my?le co mówie - ja, mówi? co my?l?...
Gość

Re: Co zrobić na początku żeby ustrzec się przed problemami ?

Post autor: Gość »

Aktualnie korzystam z Pc stacjonarnego i internetu przez LAN'a.