RATUNKU -> sieć na terenie kampusu

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.
Reklama: Szukasz dostawcy internetu? Sprawdź https://isp.today/pl/ ogólnoświatowy katalog dostawców internetu.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
ddd
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2006-06-11, 15:23

RATUNKU -> sieć na terenie kampusu

Post autor: ddd »

W sierpniu wyjeżdzam na pół roku/rok do Szwecji.
Zabieram ze sobą laptopa,tzn.na razie jestem w trakcie jego zakupu i mam pytania:

1.Co musi mieć ten laptop żeby sam wyszukiwał sieć na terenie kampusu?
2.W akademiku nie mam założonej sieci czy jakoś tak tzn.nie ma internetu.Jaki jest najlepszy sposób na bezprzewodowy internet?Ile mniej więcej to by kosztowało?

Jeśli był podobny temat,to przepraszam,ale jestem totalnie zielona i nawet bym sie nie zorientowałą:P

Błągam,jak ktoś wie co musze kupić/załatwić/gdzie się udać to niech napisze:)

pzdr
ober
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2006-05-28, 08:39
Lokalizacja: warszawa

Re: RATUNKU -> sieć na terenie kampusu

Post autor: ober »

a czy na terenie tego kampusu internet jest rozsyłany drogą radiową
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: RATUNKU -> sieć na terenie kampusu

Post autor: zDaleKi »

ddd pisze:W sierpniu wyjeżdzam na pół roku/rok do Szwecji.
Zabieram ze sobą laptopa,tzn.na razie jestem w trakcie jego zakupu i mam pytania:

1.Co musi mieć ten laptop żeby sam wyszukiwał sieć na terenie kampusu?
Jeżeli jest tam WiFi, to laptop musi mieć kartę WiFi. Najlepiej a/b/g

2.W akademiku nie mam założonej sieci czy jakoś tak tzn.nie ma internetu.Jaki jest najlepszy sposób na bezprzewodowy internet?Ile mniej więcej to by kosztowało?