reklamacja / odstąpienie od umowy

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
draconair
Stały użytkownik forum
Posty: 112
Rejestracja: 2006-05-24, 09:22
Lokalizacja: Inna rzeczywistość

reklamacja / odstąpienie od umowy

Post autor: draconair »

hello,

mam pytanie:

jest "Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych nr XX/YY" ... zawierana była 31.01.2006 ... hmm ... wydawało mi się, że raczej na czas określony jest zawarta, ale w prostokąciku:

"Umowa zawarta na czas:" mam zaznaczony na czarno kwadracik "nieoznaczony" ... czy to w prostej lini prowadzi do tego, że mogę zerwać umowę bez konsekwencji kiedy mam na to ochotę [ czytaj teraz]?

drugie pytanie:

w tym regulaminie napisane jest, że po przekroczeniu 1GB jakość usługi może ulec pogorszeniu, ale zobowiązują się do zapewnienia komfortu ( też mi komfort ... 1kilobajt ... =/ ... ) [ przynajmniej z tego co pamietam ze strony iPlusa z tamtego okresu ] ... [ nawiasem na mojej umowie słowem o tym nie mówią a przeczytałem dwa razy! ... jeszcze zabawniej ... na odwrocie umowy <font color="#FF0000"><b>***Cenzura***</b></font> mi o mixplusie a nie o iplusie, ale to też szczegół ] ... czy mogę śmiało zareklamować usługę?

może znacie jakiegoś haka na iPlusa ... bo ja bardzo bym chciał się go pozbyć ... / nie mam nic przeciwko, ale neostrada jest blisko mnie ... /
Plus LTE
Orange VDSL
Awatar użytkownika
Enzo
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 341
Rejestracja: 2006-02-06, 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Re: reklamacja / odstąpienie od umowy

Post autor: Enzo »

A czytałeś "Regulamin promcji iPlus"?
jest tam napisane coś takiego:
"§ 4 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA I KARY UMOWNE
1. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązuje się, że w ciągu 24 miesięcy od dnia jej zawarcia:
a. nie rozwiąże Umowy," więc chyba w ten sposób nie da rady :( .
iPlus+E61i=FUN
Awatar użytkownika
draconair
Stały użytkownik forum
Posty: 112
Rejestracja: 2006-05-24, 09:22
Lokalizacja: Inna rzeczywistość

Re: reklamacja / odstąpienie od umowy

Post autor: draconair »

no i właśnie jest sobie ten regulamin w domu, ale nie podpisany [ ktoś o czyms zapomniał xD ] a iPlus działa ... to może być szansa xD ... będę kombinował dalej, zobaczymy jak to się rozwinie ... chyba, że znajdę kogoś do cesji ...
Plus LTE
Orange VDSL
Szadzik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1227
Rejestracja: 2005-11-24, 23:29
Lokalizacja: Flatland

Re: reklamacja / odstąpienie od umowy

Post autor: Szadzik »

draconair pisze: będę kombinował dalej, zobaczymy jak to się rozwinie ... chyba, że znajdę kogoś do cesji ...
Nie wiem jakie jest Twoje rozeznanie w tych sprawach, ale jeśli nawet masz rację z tym zerwaniem to szykuj się na kilkuletnią batalię i straszenie tymi co długi ściagają.
Back to the Future ;)
Nosfi
Użytkownik forum
Posty: 35
Rejestracja: 2006-04-26, 17:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: reklamacja / odstąpienie od umowy

Post autor: Nosfi »

draconair pisze:no i właśnie jest sobie ten regulamin w domu, ale nie podpisany [ ktoś o czyms zapomniał xD ] ...
Nie ważne co masz w domu, ważne co oni mają u siebie ... wątpie aby osoba odpowiedzialna za umowę nie dała Tobie lub komuś jej do podpisu i nie odebrała przed wydaniem sprzętu i uruchomieniem usługi.

Poza tym, regulamin nie jest umową! Jest ogromna różnica między tymi pismami.

Ponadto gdzieś istnieje zapis (nie pytajcie gdzie bo nie pamiętam) o tym że jeśli umowa nie została podpisana, to automatycznie wyrażasz zgodę na jej warunki opłacając pierwszy rachunek za usługę (mogę się mylić, ale gdzieś coś takiego kiedyś napotkałem).
BlueConnect, GlobeTrotter Fusion+
----------------------------------------
Pozdrawiam, Nosfi ...
lukaszsz15
Stały użytkownik forum
Posty: 50
Rejestracja: 2006-05-27, 14:34
Lokalizacja: Marianowo

Re: reklamacja / odstąpienie od umowy

Post autor: lukaszsz15 »

nie da rady zerwac..., mialem podobna sutuacja w plusie majac dwa telefony w firmie. kilka tygodni pozniej weszla nowa oferta jeszcze w idei i zaczalem kombinowac jakby tu zerwac te dwie umowy. mialem niby zaznaczone, ze umowa na czas nieokreslony, ale telefony bralem w promocji i niestety jej regulamin nie pozwalal na zerwanie umowy przed uplywem 24 miesiecy.

no chyba ze zaplacisz im kare umowna, ale to juz bardziej sie oplaca trzymac ten net.
pozdrawiam
mario006
Użytkownik forum
Posty: 45
Rejestracja: 2006-04-28, 14:31
Lokalizacja: Koszalin

Re: reklamacja / odstąpienie od umowy

Post autor: mario006 »

Nosfi pisze:Nie ważne co masz w domu, ważne co oni mają u siebie ... wątpie aby osoba odpowiedzialna za umowę nie dała Tobie lub komuś jej do podpisu i nie odebrała przed wydaniem sprzętu i uruchomieniem usługi.
Zgadza się nie ważne co masz w domu :D, ale ważne co oni mają u siebie. Ale danego dokumentu mogą nie mieć, jak było w moim przypadku – nie mieli podpisanego dokumentu, w którym była mowa o limitach(dzięki czemu mam neta bez limitów :D ).

Ale tak jak to napisał @Szadzik, oni tobie nie pozwolą zerwać umowy i będą toczyli WOJNE. Do mnie inny usługodawca już się czepia przez 4 lata, za brak opłaty za coś co nie działało( z winy usługodawcy, bo w czasie przestawiania systemu mnie akurat o dziwo pominął, ale kase to chce).
ODPOWIEDZ