Jaki najlepszy internet u mnie na wsi?

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
TheUndertaker13
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2012-10-30, 17:46
Lokalizacja: Korytno

Jaki najlepszy internet u mnie na wsi?

Post autor: TheUndertaker13 »

Witam.

Posiadam internet Orange Free 8GB, ale on mnie tak denerwuje że zastanawiam się nad zmianą (często traci łączność, niekiedy nie może znaleźć sygnału,...). Poradźcie mi jaki internet wybrać na wieś (Korytno, woj. łódzkie).
Proszę znajdźcie mi jakiś operatorów, którzy udostępnią mi lepszy internet, bo nie znam się na tym zbyt dobrze,.... Cena do około 60 zł/miesięcznie.
Ostatnio zmieniony 2012-10-30, 18:02 przez TheUndertaker13, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
kris_kjk
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 158
Rejestracja: 2009-11-27, 23:23
Lokalizacja: UE

Re: Jaki najlepszy internet u mnie na wsi?

Post autor: kris_kjk »

Obecnie jest wprowadzanych sporo zmian (T-Mobile i Orange rozbudowują wspólnie nadajniki o 3G dla obu sieci - wspólne maszty, wzrasta zasięg i prędkość, Plus i darmowy Aero2 łączą się, itd. więc mapka http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/51.10604 ... 53906/z/13 może nie uwzględniać zmian które są wprowadzane.

@TheUndertaker13 sprawdź telefonem, przed domem jakie sieci wyszukuje, szczególnie dla UMTS900 i UMTS2100, na chwilę obecną wygląda, że powinno być LTE z Cyfrowego Polsatu (1800MHz) i darmowe Aero2 (UMTS900), nadajniki najbliżej są w Przedborzu ok. 3 km od Korytna.
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaki najlepszy internet u mnie na wsi?

Post autor: Orange Ekspert »