moja radiówka działa do bani jak ją poprawić

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.
Reklama: Szukasz dostawcy internetu? Sprawdź https://isp.today/pl/ ogólnoświatowy katalog dostawców internetu.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
bwp
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2006-09-08, 20:14

moja radiówka działa do bani jak ją poprawić

Post autor: bwp »

nie dawno (tydzień temu ) założyłem sobie internet radiowy
i niestety nie działa on tak jak trzeba jestem laikiem (mój operator chyba też) więc proszę o rady i opinię czy coś się z tym da zrobić
a występują następujące problemy:
1.Szybkośc transmisji (downland) wacha się od od 40 kbit/s do 180 kbit/s - ja wykupiłem sobie 256 kbit/s żadko przekracza 200 kbit/s zać w godzinach szczytu od 18.00 do 23.00 to transmisja jest na poziomie od 40 do 100 kbit/s.
2.Upload w godzinach szczytu to czasami wynosi 0 lub 1 kbit/s
tak że ze skype nie da się <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> korzytstać - chyba że pisać he he,
3.Strony otwierają się po kilka minut.
4.Czasami mimo że ikony na pask wskazuję że jest połączenie z siecią i że sygnał jest dobry nie można otworzyć żadnej strony i wstrzymywane jest pobieranie danych w tym czasie też widać jak skype próbuje nawiązać łączność

to wszystko się dzieje przy sile sygnału na poziomie 89 - 95 %
z góry dziękuję za jakieś konstruktywne rady
bwp
Awatar użytkownika
sus
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 180
Rejestracja: 2006-06-23, 09:16
Lokalizacja: Końskie

hmm

Post autor: sus »

poszukaj na forum gdzies bylo o przyspieszaniu internetu radiowego,moze cos pomoze a jak nie to operatora za leb i niech cos zrobi, laski nie robi !!!
dobre piwo jest jak halny,wzmaga poped seksualny !!!

http://www.speedtest.pl/test/88760251
bwp
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2006-09-08, 20:14

Re: moja radiówka działa do bani jak ją poprawić

Post autor: bwp »