CDMA wolno działą

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Daniel1890
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2013-04-07, 10:17
Lokalizacja: Pawonków

CDMA wolno działą

Post autor: Daniel1890 »

To tak, od jakiś 3 dni internet CDMA mi działa z prędkością ok 10 kb/s a przedtem było 200-300 kb/s, transfer raczej nie jest przekroczony(nie wiem jak to sprawdzić).
Ściągałem tylko w nocy w pakiecie szczęśliwe godziny.

Nie wiem czym to jest spowodowane, dodam do tego że mój kolega też ma internet z orange ale stacjonarny i też mu od jakiś 3 dni nie działa, może odbywają się jakieś prace przy nadajnikach albo coś.

Mam router Axesstel MV600 Series. Pakiet 16 GB.

I pytanko jak się mogę zalogować na tą stronke orange żeby sprawdzić wykorzystany mój transfer, wpisywałem tam już login i hasło z umowy i nie mogę się zalogować.
Ostatnio zmieniony 2013-04-07, 23:46 przez Daniel1890, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: CDMA wolno działą

Post autor: Orange Ekspert »

Daniel1890 pisze:To tak, od jakiś 3 dni internet CDMA mi działa z prędkością ok 10 kb/s a przedtem było 200-300 kb/s, transfer raczej nie jest przekroczony(nie wiem jak to sprawdzić).
Ściągałem tylko w nocy w pakiecie szczęśliwe godziny.

Nie wiem czym to jest spowodowane, dodam do tego że mój kolega też ma internet z orange ale stacjonarny i też mu od jakiś 3 dni nie działa, może odbywają się jakieś prace przy nadajnikach albo coś.

Mam router Axesstel MV600 Series. Pakiet 16 GB.

I pytanko jak się mogę zalogować na tą stronke orange żeby sprawdzić wykorzystany mój transfer, wpisywałem tam już login i hasło z umowy i nie mogę się zalogować.

Witam

Opisana przez Ciebie sytuacja wskazuje na wykorzystanie limitu danych. Proponuję w takim razie sprawdzić informacje dostępne w serwisie Orange On-line.
Sprawdź logowanie do konta w formacie dużych liter, jako login: CDMXXXXXX ( login wpisz tylko do znaku @) oraz hasło, które otrzymałeś do umowy.

Dodatkową podaj dokładną nazwę miejscowości, w której się znajdujesz. Sprawdzę nadajniki, aby potwierdzić lub wykluczyć utrudnienia od strony sieci


Pozdrawiam
Patryk.
Daniel1890
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2013-04-07, 10:17
Lokalizacja: Pawonków

Re: CDMA wolno działą

Post autor: Daniel1890 »

Internet znowu nie działa przdtem transfer był przekroczony ale dzisiaj rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy i rano wszystko działało a teraz znowu internet stoi ok 10kb/s

adres 42-772 Pawonków
woj. Śląskie
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: CDMA wolno działą

Post autor: Orange Ekspert »

@Daniel1890, brak awarii sieci w podanym rejonie. Zasięg jest bardzo dobry a odległość od nadajnika optymalna.
Czy udało Ci się zalogować do konta w serwisie Orange On-line?
Jest to istotne dla tej sprawy, żeby potwierdzić wykorzystanie przysługującego limitu.
Możesz również sprawdzić kartę RUIM w salonie Orange, możliwe, że znajdujące się na niej błędy są przyczyną zaistniałej sytuacji.

Pozdrawiam,
Patryk.
Awatar użytkownika
kwj
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2007-10-02, 08:40
Lokalizacja: Z puszczy

Re: CDMA wolno działą

Post autor: kwj »

Orange Ekspert pisze:Pozdrawiam,
Patryk.
Przepraszam za off-topa, ale mam pytanie do Eksperta Patryka:
Kiedy odpowie mi Pan na moje dwa PW i przy okazji mnie pozdrowi?
Awatar użytkownika
kwj
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2007-10-02, 08:40
Lokalizacja: Z puszczy

Re: CDMA wolno działą

Post autor: kwj »

Jak mnie zapewniał Orange Ekspert Patryk, wszystkie bazy CDMA pracują już w RevB.
ODPOWIEDZ