[Pytanie] Zerwanie umowy z orange

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Zatharos
Użytkownik forum
Posty: 30
Rejestracja: 2013-09-22, 19:15
Lokalizacja: Polska

[Pytanie] Zerwanie umowy z orange

Post autor: Zatharos »

Witam. Chciałbym zerwać umowę z orange ze względu na niski limit danych i żałosne 8kb/s po jego wykorzystaniu. Nie ma u mnie za dużego wyboru usług internetowych, więc po zerwaniu umowy chciałbym zawrzeć ją od nowa tyle, że teraz dostanę 35GB. Jak to wygląda w praktyce? Chciałbym wiedzieć ile mnie skasują (umowa kończy sie na początku 2015 bodajże), albo czy da się jakoś wynegocjować nowe warunki. Jestem zielony w tym temacie, więc wolę się doradzić :)



Przy okazji pytanie do pana ekserta. Czy zamierzacie zrobić coś z przeciążeniami na BTS w miejscowości Kasparus? W godzinach 15-22 robi się tragicznie.. do tego dochodzą pingi po 200-300 a czasem więcej. Skoro sprzedajecie tyle usług to wypadało by zadbać żeby ludzie mogli z nich komfortowo korzystać. 2 lata temu jak mało kto tu miał CDMA to wszystko pięknie chodziło.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: [Pytanie] Zerwanie umowy z orange

Post autor: Sundance_kid »

Zatharos karę masz zapisaną na umowie. Musisz wyliczyć czy to Ci się opłaci ale nie licz, że będzie to kwota rzędu 100-200 zł.
Zatharos
Użytkownik forum
Posty: 30
Rejestracja: 2013-09-22, 19:15
Lokalizacja: Polska

Re: [Pytanie] Zerwanie umowy z orange

Post autor: Zatharos »

Dzisiaj straciłem internet na 2,5 godziny przez pzeciążony bts. Orange strasznie stracił na jakości usług w ostatnim czasie.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: [Pytanie] Zerwanie umowy z orange

Post autor: ja.michal »