Jaki sprzęt do Plus/CP (ewentualnie inny operator)

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
zealot
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2014-08-12, 20:53
Lokalizacja: Lutom

Re: Jaki sprzęt do Plus/CP (ewentualnie inny operator)

Post autor: zealot »

Witam wszystkich,
Co prawda temat dotyczy anteny i internetu z Play ale mam nadzieje, ze i mnie pomozecie :)
Otóż mieszkam w Lutomiu koło Sierakowa woj.Wielkopolskie. Z tego co się orientowałem w grę wchodzi internet z Plus/Polsat cyfrowy.Mapa zasięgu pokazuje brak LTE, jest tylko HSPA/HSDPA więc słabo...
w temacie internetu radiowego jestem kompletnym laikiem.Działałem do tej pory na kablu i stałce.Sytuacja zmusiła mnie do zmiany na radio.Proszę zatem o pomoc, mianowicie podanie nazw i parametrów osprzętu (antena,modem/ruter,wzmacniacz sygnału)który muszę kupić aby to działało na tyle bym mógł pracować na internecie - nie mówie tu o ściąganiu filmów itd, na to nie licze, byle dobrze i plynnie ladowały się strony, poczta, eBay itd.Neostrady tez tam nie ma...
z góry dziękuje i przepraszam jeśli o czymś zapomnialem napisac. wszelkie info potrzebne do ustalenia parametrow jak cos dopisze :)
pozdrawiam ;)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Jaki sprzęt do Plus/CP (ewentualnie inny operator)

Post autor: ja.michal »

zealot, tak patrzę po mapce i praktycznie masz możliwość wyboru spośród Plusa/CP, Orange i T-Mobile (stacje T-Mobile są również Orange i odwrotnie). Wątpliwości mam co do Playa bo jest spory las po drodze (stacja z innej strony) i nawet wg mapki Play są szczątki zasięgu w tym miejscu.