router lte z wejściem na antenę zewnetrzną

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
MrLonger
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2015-03-04, 02:33
Lokalizacja: Frydek

router lte z wejściem na antenę zewnetrzną

Post autor: MrLonger »

Witam, jestem posiadsczem internetu power lte od plusa, odbieram go aktualnie na tablecie i będąc w domu zasięg jest bardzo słaby, tylko przy oknie można w miarę normalnie korzystać, wtedy zasięg sygnuje się literką H i jest maksymalny lub prawie maksymalny. Dlatego potrzeuje router lte moim zdaniem najlepiej z wejściem na antenę, którą powieszę za oknem w celu lepszego odbioru lte. Dodam, że na zewnątrz jestem w zasięgu lte. Mieszkam na wsi w miejscowości Frydek, powiat pszczyński, nie mam pojęcia ile mam do najbliższego nadajnika, ogólnie można powiedzieć, że jestem "zielony" w tym temacie, ale chyba nie daleko skoro na zewnątrz łapię lte bez problemu.

Podsumowując, szukam routera + anteny zewnętrznej (jeśli będzie potrzeba), oczywiście interesuje mnie coś w jak najlepszym stosunku jakości do ceny, ale w razie potrzeby kupię droższy sprzęt. Czekam na propozycje i z góry dziękuję :)
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19173
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: router lte z wejściem na antenę zewnetrzną

Post autor: matek451 »

Podaj budżet, ma to być router stacjonarny czy mobilny MiFi? Najbliższe BTS-y LTE1800 Play w Brzeszczach, Kościuszki i Wyszyńskiego 20. Do prawidłowego działania konieczna antena Dual LTE na 1800MHz. Koszt około 200 zł. Możliwe, że wkrótce zostanie uruchomiony( lub już działa) LTE1800 na BTS-ie Wola-kopalnia.
MrLonger
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2015-03-04, 02:33
Lokalizacja: Frydek

Re: router lte z wejściem na antenę zewnetrzną

Post autor: MrLonger »