Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Dyskusje o ofertach operatorów (GSM/UMTS/HSPA/LTE) krajowych i zagranicznych (m.in.: Cyfrowy Polsat, Aero2), umowach, limitach, reklamacjach itp.
Polecamy na początek: Aero2 - darmowy dostęp do internetu -> www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=30177

Moderator: Moderatorzy

fatum1
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 179
Rejestracja: 2017-11-08, 06:41

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: fatum1 » 2018-09-13, 19:42

dzejk pisze:Możesz wrócić do faktu, a stamtąd jeszcze raz kodem *163# do rbm5. Tylko, czy jest sens, skoro DIL tylko do końca miesiąca można włączyć...

Takie tylko przypuszczenia a jak będzie się zobaczy.

piottrr
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2018-09-13, 19:07

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: piottrr » 2018-09-13, 20:00

Czy przechodzenie do FM zostało zablokowane ? w dosępnych taryfach nie widzę tego a kod *163*12# zwraca mi "zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe"

Awatar użytkownika
onken
Guru bezprzewodowy
Posty: 3641
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: onken » 2018-09-13, 20:03

Może odczekaj ze 24 godziny a nie marudź...

dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6160
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: dzejk » 2018-09-13, 20:14

Ta numeracja taryf pod *163# jest chyba losowa, stąd nie zawsze pod 12 może być to, co byś chciał. Lepiej wklep tylko to, co podałem - wyskoczy lista i z niej wybierz. Można też przez infolinię faktu.
TP-LINK TL-WR1043ND v2 @ LuCI LEDE + Huawei e3372s-153 hilink mod + Redbull RBM5
Pliki dla Huawei https://www.mediafire.com/folder/ll9ieqqooyhy5/Documents

piottrr
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2018-09-13, 19:07

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: piottrr » 2018-09-13, 20:22

w liście nie ma Faktu. i to mnie właśnie zastanawia.

aktualnie moja oferta to Moja oferta
Play na Kartę

dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6160
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: dzejk » 2018-09-13, 20:24

Więc zostaje infolinia faktu...
TP-LINK TL-WR1043ND v2 @ LuCI LEDE + Huawei e3372s-153 hilink mod + Redbull RBM5
Pliki dla Huawei https://www.mediafire.com/folder/ll9ieqqooyhy5/Documents

xander21
Stały użytkownik forum
Posty: 71
Rejestracja: 2010-12-24, 16:57
Lokalizacja: Kaszuby

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: xander21 » 2018-09-13, 20:25

Fakt Mobile nie ma i nigdy nie było pod *163# :) Kod poprostu raz był podany przez konsultanta *163*12# i tak krąży w necie i działa.

dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6160
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: dzejk » 2018-09-13, 20:29

Możliwe, ja opieram się na tym, że migrując z faktu do rbm5, taryfa redbulla jest na różnych pozycjach.
TP-LINK TL-WR1043ND v2 @ LuCI LEDE + Huawei e3372s-153 hilink mod + Redbull RBM5
Pliki dla Huawei https://www.mediafire.com/folder/ll9ieqqooyhy5/Documents

piottrr
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2018-09-13, 19:07

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: piottrr » 2018-09-13, 20:38

infolinia faktu -> dźwonić do play play-> dźwonić do faktu e.w podaja kod na zmianę który też mi już podaliście. No cóż, gość z infolini play podrzucił tip żebym poczekał bo dzisiaj dodatkowo przedłużałem abo w play i to może blokować działania na innych kartach.

kolor100
Stały użytkownik forum
Posty: 55
Rejestracja: 2017-06-26, 21:55

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: kolor100 » 2018-09-13, 20:47

xander21 pisze:Fakt Mobile nie ma i nigdy nie było pod *163# :) Kod poprostu raz był podany przez konsultanta *163*12# i tak krąży w necie i działa.


Ten kod jest na stronie FM, trzeba go wbijać do skutku i w końcu wejdzie.

https://www.faktmobile.pl/obsluga-klien ... atne-kody/

piottrr
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2018-09-13, 19:07

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: piottrr » 2018-09-14, 15:27

Witam, udało się przenieść rozumiem że teraz pozostaje mi jedynie doładować i aktywować Darmowy Internet LTE . czy jeszcze jakies przedłużenie ważności konta bo takowy temat też się przewijał

xander21
Stały użytkownik forum
Posty: 71
Rejestracja: 2010-12-24, 16:57
Lokalizacja: Kaszuby

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: xander21 » 2018-09-14, 15:53

Krążą pogłoski, że DILa będą od pażdziernika likwidować.

piottrr
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2018-09-13, 19:07

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: piottrr » 2018-09-14, 15:59

tak tak tak slyszalem nie dziwi mnie to zawsze jak się dowiem o czymś fajnym to to się kończy

Awatar użytkownika
onken
Guru bezprzewodowy
Posty: 3641
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: onken » 2018-09-14, 16:02

Takie życie ;)

xander21
Stały użytkownik forum
Posty: 71
Rejestracja: 2010-12-24, 16:57
Lokalizacja: Kaszuby

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: xander21 » 2018-09-14, 16:45

Ja właśnie też chciałem uruchomić w pażdzierniku pierwszy raz DIL i niestety nie uda mi się. :(


Wróć do „Co wybrać - usługi operatorów GSM/UMTS/HSPA/LTE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: krychun3, onken, piottrr i 4 gości