Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
rafor4
Stały użytkownik forum
Posty: 63
Rejestracja: 2015-09-15, 18:01

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: rafor4 »

Po przerwie technicznej orange na stronie zniżka 20% została przeliczana od kwoty 59,9zł a nie od 65. Czyli teraz na stronie pokazuje się opłata 47,86 zł.
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6445
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: onken »

Tu chodzi o zgode marketingowa i tyle
rafor4
Stały użytkownik forum
Posty: 63
Rejestracja: 2015-09-15, 18:01

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: rafor4 »

Mówiłeś, że za zgodę się płaci 5zł. A tutaj kwestia 1zł czyli dokładnie tyle ile inaczej zniżkę liczą.
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6445
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: onken »

A, fakt, ale chyba cos im matemtyka szwankuje bo na androidzie moj abonament na firme wzrosl z 77.48 na 79.78 , poczekam na FV
rafor4
Stały użytkownik forum
Posty: 63
Rejestracja: 2015-09-15, 18:01

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: rafor4 »

Coś jest nie tak w tej kwestii ;p Chyba nawet w regulaminie jest, że zniżka jest od kwoty pełnej abonamentu bez zniżek.

Z dziwnym naliczaniem danych o którym coś wspomniał to myślę, że chodzi o naliczanie na pakiet nocny. Czyli chodzi o to, że naliczanie orange kończy się dopiero kiedy zakończy się sesje internetową. Np. Korzysta się cały dzień z internetu i siedzi się do północy i wtedy się przestaje używać internetu przez dłuższy czas i nalicza całe dzienne wykorzystanie na noc :) Problem jest wtedy gdy pobiera się przez noc jakiś plik i skończy się pobieranie o 8:01 wtedy nalicza na pakiet dzienny ;p Jest to dość dziwne zjawisko.

@onken
Mógłbyś podać mi link do regulaminu, w którym jest napisane, że udzielenie zgody marketingowej daje jakąś zniżkę? Nic nie mogę o tym znaleźć.
astrin
Stały użytkownik forum
Posty: 53
Rejestracja: 2012-09-05, 15:10
Lokalizacja: Polska

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: astrin »

varico pisze:astrin, wrzuc linki do tych dyskusji odnosnie transferu.
Przegapiłem post więc wrzucam dopiero teraz.
http://www.orange.pl/fid,4002278347,id, ... hread.html
http://www.orange.pl/fid,4002278347,id, ... hread.html
http://www.orange.pl/fid,4002278347,id, ... hread.html

Mam kilka pytań do osób korzystających z tej oferty.
Czy trzeba resetować połączenie o północy i o 8:00, aby szczęśliwe godziny nie były doliczane do limitu danych? Czy działają na apn: vpn?
Czy w serwisie "Mój Orange" można sprawdzić zużycie danych z limitu strefy domowej?
rafor4
Stały użytkownik forum
Posty: 63
Rejestracja: 2015-09-15, 18:01

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: rafor4 »

Mógł ktoś podesłać te linki wcześniej. Teraz się boję tego naliczania.
Mogę ci odpowiedzieć na pytania tak jak mam aktualnie czyli w pierwszych dniach użytkowania:
1. Nie trzeba
2. Nie wiem
3. Nie można

Zaraz wszystko przedstawię jak to pokazuje całość wykorzystania:
https://scr.hu/5lvVPw

Łącznie przez 7 dni wykorzystałem 59gb - tyle pokazuje mój orange i jak na razie sądzę, że w tym jest cały szkopuł w reklamacjach.
Pisałem w sprawie naliczania gb w ramach szczęśliwych godzin i w ramach pakietu domowego. Odpisali mi, że dane wykorzystane jako 0:00 zaliczają się do szczęśliwych godzin, a dane 8:00 do pakietu w strefie domowej. Naliczają to dziwnie - trzeba przyznać, jednak analizując wykorzystanie z poszczególnych dni (wybaczcie za małe powiększenie, ale chciałem ująć 2 dni na raz): https://scr.hu/yX8ag1 można zrozumieć, że w ramach strefy domowego internetu łącznie 21 i 20 marca wykorzystałem 11.3gb internetu, a nie tak jak to pokazuje łącznie mój orange 28,3gb. A czemu uważam, że naliczanie jest dziwne? Ponieważ oznaczają dane jako 8:00 ale to nie znaczy, że o tej godzinie zeszło mi z konta od razu 5gb. Daję przykład 23 marca (czyli dzisiaj): https://scr.hu/5lvVjB. Korzystam równo od 8 z internetu i jak widzicie brak jest jakiegokolwiek wykorzystania internetu (akurat ktoś zrestartował router o godzinie 7 rano - pewnie tata aczkolwiek w inne dni sytuacja była identyczna). Teraz specjalnie dla was zrestartuję router (stan routera na godzinę 11:06: https://scr.hu/w6nznG) i po odświeżeniu mój orange pokazuje: https://scr.hu/YrMepk czyli tyle samo ile wskazuje router. Każdorazowo orange zaczyna sesję o 8:00 i dlatego te dane są tak pokazywane. Przy kolejnych sesjach jednego dnia pokaże się godzina od (lub do - nie sprawdzałem) której jest liczona sesja. Jak dla mnie o podwójnym naliczaniu nie mogę mówić u siebie. Akurat dzisiaj został zresetowany router przez 8 więc nie jest to najlepszy przykład ale w każdych dniach jest tak samo. Przez ostatni okres tygodnia router nie był resetowany przed 8 żeby naliczyło do szczęśliwych godzin. Po prostu szedłem spać, a pobieranie w nocy gry itp. liczone były na transfer nocny. Orange automatycznie kończy sesję o 0:00 i 8:00 i zaczyna nowe więc restart routera jak dla mnie jest zbędny. Czyli żeby sprawdzić dane w ramach strefy domowego internetu trzeba od ogólnego wykorzystania odliczyć 0:00. No i nie wiem co mogę wam powiedzieć więcej, bo na razie tyle wiem. Korzystam z internetu w 4 osoby, więc transfery są ok.
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6445
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: onken »

Czyli jak rozumiem, jesli sam konczy i zaczyna sesje to jakbyś miał VPN to IP zmienia Ci się 2-3 razy na dobę wtedy, upierdliwe dosc...
rafor4
Stały użytkownik forum
Posty: 63
Rejestracja: 2015-09-15, 18:01

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: rafor4 »

Nie bawiłem się w VPN to nie powiem ci dokładnie. Myślę, że tylko operator na chwilę kończy połączenie przy nieużywaniu internetu ale nie ma to wpływu na IP ale nie wiem.
jarek7714
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 640
Rejestracja: 2011-02-11, 00:13
Lokalizacja: łódz

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: jarek7714 »

astrin pisze: Mam kilka pytań do osób korzystających z tej oferty.
Czy trzeba resetować połączenie o północy i o 8:00, aby szczęśliwe godziny nie były doliczane do limitu danych? Czy działają na apn: vpn?
Czy w serwisie "Mój Orange" można sprawdzić zużycie danych z limitu strefy domowej?
Z tego co czytałem o ofercie "Szczęśliwych godzin" to trzeba restartować połączenie (mam za free, lecz z niej na razie nie korzystam). Usługa APN:vpn działa (ba nawet na 2 kartach SIM). Teraz co do rozliczania pakietów-niestety jest problem, zużycia w strefie domowej w ogóle mi nie pokazuje (samą strefę ustawiałem zaraz po aktywacji, na podstawie adresu i telefonicznej strefy numeracyjnej, wczoraj precyzowałem na podstawie danych geostacjonarnych map Google), tylko pakiet dodatkowy 40GB, przed chwilą rozmawiałem z "blondynką" BOK Orange-nawet się nie wysilałem, tylko wymieniłem uprzejmościami (wg niej najpierw rozlicza dodatkowy pakiet na 2 karty SIM, a później pakiet ze strefy domowej-również na 2 karty SIM, po wykorzystaniu lejek 1Mbps ;) ).
onken pisze:Czyli jak rozumiem, jesli sam konczy i zaczyna sesje to jakbyś miał VPN to IP zmienia Ci się 2-3 razy na dobę wtedy, upierdliwe dosc...
Usługa publicznego IP działa podobnie do Plusa-nie ma resetu, żadnych wymuszonych restartów (nie wiem jak jest w przypadku "Szczęśliwych godzin" bo nie korzystam). Bez publicznego IP na 2-iej karcie, nie można wejść na publiczny IP 1-ej karty SIM (uprzedzał o tym konsultant przy aktywacji-iż zdarzają się problemy techniczne i że nie podlega to reklamacji), można natomiast wejść z pakietu internetowego w taryfie voice Orange.
jareq
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: ja.michal »

Nie ma potrzeby resetowania połączenia, aby poprawnie system rozliczał dane. Zarówno jeśli chodzi o APN internet jak i vpn. Ze Szczęśliwymi Godzinami również nie ma problemu.

rafor4, miałeś już jakąś fakturę? Tylko na niej będzie dokładnie widać rozliczanie danych pomimo ciągłych sesji (często mam sesje po ponad 100 godzin i dopiero na FV widać dokładne rozliczenie).

Coś w tym stylu:
Obrazek
Obrazek
rafor4
Stały użytkownik forum
Posty: 63
Rejestracja: 2015-09-15, 18:01

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: rafor4 »

Dopiero dzisiaj kończy mi się tygodniowy okres rozliczeniowy. Jutro będzie faktura to się pochwalę jak to wygląda.

Czemu wszyscy mówią o tym VPN? Rozumiem, że jest to coś w stylu proxy ale jakie to ma znaczenie? Lepsze bezpieczeństwo czy chronicie się przed pobieraniem z torrentów? :D
jarek7714 pisze: Z tego co czytałem o ofercie "Szczęśliwych godzin" to trzeba restartować połączenie (mam za free, lecz z niej na razie nie korzystam).
Gdzie o tym czytałeś? W jakimś regulaminie czy po prostu według tego co piszą ludzie? Nic takiego nie zaobserwowałem i jak na razie nie mam problemów z dziwnym naliczaniem pomiędzy strefami
Ostatnio zmieniony 2016-03-23, 19:14 przez rafor4, łącznie zmieniany 2 razy.
jarek7714
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 640
Rejestracja: 2011-02-11, 00:13
Lokalizacja: łódz

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: jarek7714 »

ja.michal pisze:Nie ma potrzeby resetowania połączenia, aby poprawnie system rozliczał dane. Zarówno jeśli chodzi o APN internet jak i vpn. Ze Szczęśliwymi Godzinami również nie ma problemu.
Fajnie, uspokoiłeś mnie-nie będę musiał w razie potrzeby zmieniać konfiguracji (choć w moim przypadku jest to banalnie łatwe-gdyż Gargoyle by obsy posiada gotowe profile połączenia). :)
jareq
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: ja.michal »

Tylko dwa razy przez ponad trzy lata niepoprawnie system rozliczył mi transmisję, ale wystarczył telefon do BOK i działało. Zdarzyło się to jak "przycisnąłem" 3-4 dni przed końcem okresu rozliczeniowego i było to przy poprzedniej umowie, przy obecnej nigdy mi się to nie zdarzyło (numer i konto abonenckie cały czas to samo). W zeszłym miesiącu miałem koło 16-18 sesji ciągłych, limit podstawowy to 48 GB + Szczęśliwe Godziny, a sumaryczny transfer wyszedł koło 142 GB z czego koło 40 GB poszło z limitu podstawowego.
rafor4
Stały użytkownik forum
Posty: 63
Rejestracja: 2015-09-15, 18:01

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: rafor4 »

Mam wrażenie, że ludzie nie rozumieją sensu naliczania tego transferu i dlatego są te liczne skargi, a tymczasem Orange mówi, że wszystko jest naliczane poprawnie. Z tego co zaobserwowałem wszyscy piszą, że nalicza za dużo ale czy pisał ktoś o otrzymanym lejku? Tylko ciągłe spekulacje, że taki lejek będzie. Zobaczę jeszcze dokładnie na fakturze jak to zostanie rozliczone ale jak dla mnie wszystko jest ok.
jarek7714
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 640
Rejestracja: 2011-02-11, 00:13
Lokalizacja: łódz

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: jarek7714 »

rafor4 pisze: Zobaczę jeszcze dokładnie na fakturze jak to zostanie rozliczone ale jak dla mnie wszystko jest ok.
Bez emocji do tego podchodzę-w sieci tj. masa ludzi co tylko robi zamęt i trzepie pianę. W Plusie 2-lata temu ciągnąłem reklamacje pół roku i dopiąłem swego (wyrównali mi wszystkie koszta i to z nawiązką), a przede wszystkim prawidłowo skonfigurowali usługę (przez 1,5 roku mam 100% dostępności). Także i w Orange też będzie można się porozumieć (jak chce się bdb obsługę BOK i beznadziejną usługę internetową to polecam Play).
jareq
jarek7714
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 640
Rejestracja: 2011-02-11, 00:13
Lokalizacja: łódz

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: jarek7714 »

Dziś mi się rozpoczął nowy cykl rozliczeniowy (pierwszy pełny) i rozlicza już te 2 pakiety prawidłowo (aczkolwiek jeszcze zużycie danych w strefie domowej nie jest prawidłowo wyświetlane-ale dane są na moją korzyść in minus :), zapewne główny system bilingowy liczy to prawidłowo), zgadza się dokładnie wysokość abonamentu w stosunku do umowy zawartej na odległość przez infolinie (na umowie papierowej jest wyższa-nie liczony rabat za e-fakturę/terminowe płatności). Po co to panikować i siać ferment na forum Orange. :facepalm:
jareq
astrin
Stały użytkownik forum
Posty: 53
Rejestracja: 2012-09-05, 15:10
Lokalizacja: Polska

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: astrin »

Jak dla mnie sianie fermentu jest uzasadnione, nawet zakładając, że system bilingowy dobrze zlicza dane. Problem trwa już ponad 3 tygodnie. Orange powinno od razu poinformować klientów, że mimo podwójnego naliczania danych w wykazie zużycia, system liczy je prawidłowo i nie muszą martwić się oni nałożeniem lejka, a nie odrzucać reklamacje, twierdząc tylko, że u nich wszystko wygląda ok. Do tej pory powinni już naprawić błędne naliczanie w wykazie zużycia, który mógłby być zresztą bardziej przejrzysty, z podziałem na strefę domową, pakiet spoza strefy oraz szczęśliwe godziny.

U mnie dzisiaj na wykazie 2 razy są naliczone dane pobrane nocą w ramach szczęśliwych godzin, drugi raz o godzinie 8:00, kilka godzin po zakończeniu połączenia. Na podstawie tak działającego wykazu zużycia danych, po kilku dniach, ciężko będzie ustalić faktyczną ilość wykorzystanego/pozostałego limitu w strefie domowej.
rafor4
Stały użytkownik forum
Posty: 63
Rejestracja: 2015-09-15, 18:01

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: rafor4 »

Racja. Powinni coś z tym zrobić, bo przeglądanie tego jest dziwne. Pisałem do boku czy można sprawdzić zużycie w samej strefie domowej ale odpisali, że nie ;p
Pytanie. Czy po tygodniu od wzięcia oferty jak skończył mi się okres rozliczeniowy powinienem otrzymać fakturę? Skończył się wczoraj, a faktury na koncie brak. Jestem ciekawy wykorzystania danych. Kiedy otrzymaliście pierwszą fakturę?
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6445
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: onken »

Za kilka dni otrzymasz
astrin
Stały użytkownik forum
Posty: 53
Rejestracja: 2012-09-05, 15:10
Lokalizacja: Polska

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: astrin »

Otrzymałem fakturę oraz rachunek szczegółowy za 2 dni niepełnego okresu rozliczeniowego. Niestety, dane są rozliczone błędnie. Do szczęśliwych godzin mam zaliczone tylko połączenia z pocztą, a reszta jest wliczona do limitu strefy domowej. Pierwszego dnia rozpocząłem połączenie przed północą, aby sprawdzić czy szczęśliwe godziny zostaną prawidłowo rozliczone bez restartu połączenia. Na rachunku o północy mam drugi raz naliczony cały transfer z poprzedniego dnia ze strefy domowej + dane z sesji rozpoczętej przed północą (część danych transferowanych po północy) oraz z sesji następnej. Z rachunku wynika też, że połączenia z pocztą poza szczęśliwymi godzinami są rozliczane w ramach wspólnego pakietu GB (nie w strefie domowej). W szczęśliwych godzinach (oprócz poczty) mam rozliczony 1 kB danych.

W bieżącym okresie rozliczeniowym poczta też jest chyba rozliczana poza strefą domową, bo już nie mam 20 GB wspólnego pakietu GB, tylko 19,99 GB.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: ja.michal »

To się jakieś dziwactwa porobiły bo wprowadzeniu tej strefy domowej. Szczęśliwe godziny działają wtedy gdy jest limit podstawowy, a chyba w ramach strefy domowej nie ma definicji i pakietu podstawowego. Może tutaj jest clou?
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6445
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: onken »

A moze na poczatek jest zliczane ze strefy domowej a pozniej dopiero szczesliwe godziny ? Choc to malo logiczne...
jarek7714
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 640
Rejestracja: 2011-02-11, 00:13
Lokalizacja: łódz

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: jarek7714 »

astrin pisze:Jak dla mnie sianie fermentu jest uzasadnione, nawet zakładając, że system bilingowy dobrze zlicza dane. Problem trwa już ponad 3 tygodnie. Orange powinno od razu poinformować klientów, że mimo podwójnego naliczania danych w wykazie zużycia, system liczy je prawidłowo i nie muszą martwić się oni nałożeniem lejka, a nie odrzucać reklamacje, twierdząc tylko, że u nich wszystko wygląda ok. Do tej pory powinni już naprawić błędne naliczanie w wykazie zużycia, który mógłby być zresztą bardziej przejrzysty, z podziałem na strefę domową, pakiet spoza strefy oraz szczęśliwe godziny.
Może ja jestem przyzwyczajony do innych standardów (w Plusie od lat nie ma transparentnego systemu bilingowego)i biorę pod uwagę cenę usługi-za którą nie spodziewam się "że będzie ktoś koło mnie skakał".
astrin pisze:Otrzymałem fakturę oraz rachunek szczegółowy za 2 dni niepełnego okresu rozliczeniowego. Niestety, dane są rozliczone błędnie. Do szczęśliwych godzin mam zaliczone tylko połączenia z pocztą, a reszta jest wliczona do limitu strefy domowej. Pierwszego dnia rozpocząłem połączenie przed północą, aby sprawdzić czy szczęśliwe godziny zostaną prawidłowo rozliczone bez restartu połączenia. Na rachunku o północy mam drugi raz naliczony cały transfer z poprzedniego dnia ze strefy domowej + dane z sesji rozpoczętej przed północą (część danych transferowanych po północy) oraz z sesji następnej. Z rachunku wynika też, że połączenia z pocztą poza szczęśliwymi godzinami są rozliczane w ramach wspólnego pakietu GB (nie w strefie domowej). W szczęśliwych godzinach (oprócz poczty) mam rozliczony 1 kB danych.

W bieżącym okresie rozliczeniowym poczta też jest chyba rozliczana poza strefą domową, bo już nie mam 20 GB wspólnego pakietu GB, tylko 19,99 GB.
Również dostałem fakturę i to za okres równy 7dni, nie jest to zbyt transparentne, może to z czasem poprawią. Na pewno nie będę "kruszył kopii" (równolegle dane zlicza mi router z OpenWRT), jeżeli będą jakieś małe rozbieżności (ja dodatkowo mam rozbicie usługi na 2 karty SIM). Prawidłowo masz rozliczane dane w strefie domowej? Mnie dopiero po 2 interwencji w BOK zaczęło prawidłowo rozliczać dane: strefa domowa, pakiet ogólny internet, szczęśliwe godziny z rozbiciem na 2 SIM.
ja.michal pisze:To się jakieś dziwactwa porobiły bo wprowadzeniu tej strefy domowej. Szczęśliwe godziny działają wtedy gdy jest limit podstawowy, a chyba w ramach strefy domowej nie ma definicji i pakietu podstawowego. Może tutaj jest clou?
Na razie nie widzę większych rozbieżności.
jareq
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: ja.michal »

Skoro większych rozbieżności nie ma, internet działa jak działał to nie ma co sobie głowy zawracać. ;)

Przyznam się, że nie zagłębiałem się w tą ofertę ze strefą domową i dodatkowym SIM. Ten SIM również ma bez limitu w strefie domowej?
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6445
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: onken »

Dodatkowy ma tylko limit z pakietu glownego
jarek7714
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 640
Rejestracja: 2011-02-11, 00:13
Lokalizacja: łódz

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: jarek7714 »

ja.michal pisze: Przyznam się, że nie zagłębiałem się w tą ofertę ze strefą domową i dodatkowym SIM. Ten SIM również ma bez limitu w strefie domowej?
Przyznam że nie wiem (a drugą kartę SIM mam 60km dalej), wydaje mi się że wówczas korzystają z jednego wspólnego pakietu dla strefy domowej? Za to na 2 karcie SIM, działa również publiczny IP. :)
jareq
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: ja.michal »

OK. Jakby była strefa domowa wspólna przy obydwu kartach można by było zrobić agregację linków na OpenWRT.
luckd
Stały użytkownik forum
Posty: 74
Rejestracja: 2008-10-09, 16:54
Lokalizacja: EDGE

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: luckd »

Czy ta strefa domowa 150GB działa na 3G? Czy jeśli teraz wyznaczę strefę a w przyszłości na tym samym nadajniku pojawi się LTE to podłączy mnie automatycznie czy trzeba od nowa ją wyznaczyć?
astrin
Stały użytkownik forum
Posty: 53
Rejestracja: 2012-09-05, 15:10
Lokalizacja: Polska

Re: Internet LTE 2w1 pytanie/opinie

Post autor: astrin »

jarek7714 pisze: Również dostałem fakturę i to za okres równy 7dni, nie jest to zbyt transparentne, może to z czasem poprawią. Na pewno nie będę "kruszył kopii" (równolegle dane zlicza mi router z OpenWRT), jeżeli będą jakieś małe rozbieżności (ja dodatkowo mam rozbicie usługi na 2 karty SIM). Prawidłowo masz rozliczane dane w strefie domowej? Mnie dopiero po 2 interwencji w BOK zaczęło prawidłowo rozliczać dane: strefa domowa, pakiet ogólny internet, szczęśliwe godziny z rozbiciem na 2 SIM.
Dane w strefie domowej nie były prawidłowo rozliczone, gdyż wliczone w nie był transfer ze szczęśliwych godzin. Będę kontaktował się z BOK po świętach, by upewnić się, że w bieżącym okresie wszystko jest prawidłowo rozliczane.
luckd pisze:Czy ta strefa domowa 150GB działa na 3G? Czy jeśli teraz wyznaczę strefę a w przyszłości na tym samym nadajniku pojawi się LTE to podłączy mnie automatycznie czy trzeba od nowa ją wyznaczyć?
Jest także w 3G. Nie trzeba będzie od nowa wyznaczać strefy.
ODPOWIEDZ