Korzystam w routera, jak w tytule.
Bez problemu znajduję w ustawieniach adresy IP sprzętu podpiętego przez WiFi (laptop, drukarka), ale nigdzie nie widzę adresów urządzeń podpiętych kablami.
Problem mam z bramką VOIP Linksys SPS 3102. Bramka działa, mogę rozmawiać przez podpięty telefon, ale nie mogę się do niej zalogować z komputera (też na kablu), bo nie znam adresu.
Teoretycznie ma to być coś z puli 192.168.8.100 do 192.168.8.200
Jak ustalić adres?
Huawei B525s-23a od T-Mobile - IP klientów na kablu
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2018-02-18, 18:18
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7187
- Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
- Lokalizacja: internet
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2018-02-18, 18:18
Re: Huawei B525s-23a od T-Mobile - IP klientów na kablu
Tego nie znałem.
Dostaję informację, że adres bramki, to 192.168.8.100 ale przeglądarka nie otwiera strony - "przekroczono czas..."
Jeśli telefon działa, to w ustawieniach bramki powinny być właściwe dane bramy i maski. Tak przynajmniej mi się wydaje.
Jak to rozgryźć?
PS
Ping na 192.168.8.100 jest OK
Dostaję informację, że adres bramki, to 192.168.8.100 ale przeglądarka nie otwiera strony - "przekroczono czas..."
Jeśli telefon działa, to w ustawieniach bramki powinny być właściwe dane bramy i maski. Tak przynajmniej mi się wydaje.
Jak to rozgryźć?
PS
Ping na 192.168.8.100 jest OK