potrzebna pomoc przy wyborze sprzętu i sieci

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
lukaszja9
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2023-07-25, 09:43

potrzebna pomoc przy wyborze sprzętu i sieci

Post autor: lukaszja9 »

Witam wszystkich . Jestem tu nowy i potrzebuje pomocy z wyborem sprzętu i sieci do internetu mobilnego . Właśnie co przeprowadziłem się do nowego miejsca i niestety nie ma możliwość podłączenia się do światłowodu wiec pozostaje tylko taka opcja . Poczytałem trochę to forum ale do końca nie wiem jaki ruter i jaka siec + antena byłaby najlepszym wyborem wiec zdaje się na wasze propozycje gdyż ja jestem zielony w temacie . Zrobiłem testy różnych sieci najlepiej moim zdaniem wypada T-Mobile i Orange w zależności gdzie stanę i gdzie się znajduje czy w domu na strychu czy na zewnątrz . Także wklejam testy i z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi .
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2023-07-25, 21:13 przez lukaszja9, łącznie zmieniany 1 raz.
tomekwwa
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 590
Rejestracja: 2019-03-11, 20:48

Re: potrzebna pomoc przy wyborze sprzętu i sieci

Post autor: tomekwwa »

Zacznij od przeczytania instrukcji obsługi forum i popraw linki.
lukaszja9
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2023-07-25, 09:43

Re: potrzebna pomoc przy wyborze sprzętu i sieci

Post autor: lukaszja9 »

juz poprawione
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19162
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: potrzebna pomoc przy wyborze sprzętu i sieci

Post autor: matek451 »