T-Mobile ZTE MC 899

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Lazuca
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2023-10-22, 21:04

T-Mobile ZTE MC 899

Post autor: Lazuca »

Bardzo proszę o pomoc jestem laikiem w tych sprawach spędziłem już tygodnie na czytaniu różnych informacji i potrzebuje rady kogoś kto się zna na rzeczy.
Zakupiłem w punkcie t mobile antenę ZTE 899 z routerem T5400. Zamontowałem antenę na dachu w miejscu gdzie pokazuje mi zasięg średni . ( niestety nie potrafię znaleźć lepszego zasięgu ). Prędkość internetu w dzień to żałosne 5-7 mg zaś przyspiesza koło północy do rana gdzie osiąga nawet 40-50 mg . Dodam że połączenie co chwilę na mocne spadki prędkości np. Z 7 mg zjazd nagle do 300kb . Jest jakiś magik co potrafi mi pomóc ustawić te pasma, częstotliwości itd m żeby chociaż połączenie było w miarę stabilne ? Bardzo proszę o pomoc
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19162
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: T-Mobile ZTE MC 899

Post autor: matek451 »

A w jakiej lokalizacji korzystasz z tego zestawu, pokaz zakładkę Ustawienia Zaawansowane-Pozostałe -Informacja o polaczeniu. Wszystko wskazuje na zapchaną stację bazową T-mobile, jaka jest twoja lokalizacja. Ten zestaw w T-mobile jest teraz na użyczenie.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26137
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: T-Mobile ZTE MC 899

Post autor: wojteks »

Lazuca pisze:Prędkość internetu w dzień to żałosne 5-7 mg
Od kiedy prędkości internetu podajemy w miligramach? Nawet jednostek nie chce ci się poprawnie przepisać/napisać :dobani:
Nie pomagam na PW!
Lazuca
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2023-10-22, 21:04

Re: T-Mobile ZTE MC 899

Post autor: Lazuca »